قالب آماده
پیام رسان بلاگ متن پیامک تبلیغاتی 9 قالب آماده برای ارسال پیامک تبلیغاتی(فروش) به مشتریان

9 قالب آماده برای ارسال پیامک تبلیغاتی(فروش) به مشتریان

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

ابزار بازاریابی شما مهترین عامل برای جلب توجه انبوهی از مخاطبان است که منجر به جذب هر چه بیشتر مشتری می شود. ولی آیا بودجه ی مورد نیاز برای این کار را دارید؟

شما به سختی تلاش کردید تا مهارت هایی به دست آورید، ابزار هایی فراهم کنید، کار کنید و کسب و کار جدیدی را وارد شرکت تان کنید. هرچند احتمال دارد فراموش کرده باشید که این ابزار چطور می تواند بر روی مشتریان کنونی شما تاثیر بگذارد. شما می توانید از کمپانی خود حمایت کنید، بازخورد ها را افزایش داده، و بهبود بخشید تا آنها تجربه ی بهتری از کار در کنار شما داشته باشند.

در اینجا می بینید پلتفرم بازاریابی پیامکی چگونه می تواند بر روابط شما با مشتریان حال حاضرتان موثر باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان: 9 قالب آماده

شما آماده هستید تا مشترکان خود را توانمند کنید و آنها را ترغیب به خرید کنید، در عین حال سختی زیادی متحمل شدید تا پیامی مهیا کنید که خوب و مناسب به نظر برسد. در واقع شما در یک چرخه ی نوشتن و پاک کردن گیر افتادید و ایده های نوآورانه را به آسانی بر روی کاغذ جاری نساخته اید. افکارتان را مرتب کنید و با قالب هایی که در اینجا برایتان مهیا کرده ایم انگیزه ی خود را افزایش دهید.

1. پیامک های یادآوری

پیامک های یادآوری به منظور یادآوری قرار های مهم، رویداد ها، کلاس ها و فعالیت های دیگر که اعضای مجموعه ی شما در آن ثبت نام کردند، فوق العاده هستند.

این پیام ها به سادگی می توانند پیام”سلام [نام گیرنده][نام فرستنده] هستم از شرکت موج شهر، خواستم نوبت ساعت 1 بعدازظهر امروز رو بهت یادآوری کنم” باشند. در صورتی که کسب و کار شما می تواند از ارسال پیامک تبلیغاتی بهره ببرد، از یکی از قالب های زیر برای ارسال پیامک دلخواهتان استفاده کنید.

5 نمونه برای پیامک یادآوری

1. “سلام [نام گیرنده]. [نام فرستنده] با شما تماس می گیرد. نوبت فردا ساعت 9 صبح را فراموش نکنید”

2. ” سلام [نام گیرنده][نام فرستنده] از شرکت موج شهر با شماست. این یک یادآوری دوستانه است که قرار فردا در ساعت 3 بعد از ظهر را فراموش نکنید.”

3. “این یک یادآوری برای شماست [نام گیرنده]، فردا ساعت 3 بعد از ظهر با [نام فرستنده] در حسابداری شرکت قرار دارید.”

4. “یادت نره! کلاس فروش در شرکت موج شهر به سه شنبه 13 ام ساعت 5 بعد از ظهر موکول شد”

5. ” سلام [نام گیرنده] ! این یادآوری به این خاطر آن است که شما ساعت 2 بعد از ظهر امروز در [نام کلینیک] نوبت گرفتید. با پاسخ ( من اونجا هستم) ما را مطلع کنید “

2. پیامک های تاییدی

از این نوع پیامک ها می توانید جهت تایید خرید مشتری، تنظیم قرار و خدمات، ثبت تیکت های حمایتی ، ثبت نام کلاس ها یا پیوستن در رویدادها استفاده کنید.

فقط کافیست پیامکی شامل اطلاعات تاییدی، اقداماتی که انجام داده اید یا اقداماتی که لازم است انجام شود، ارسال شود و مراحل بعدی در آن مشخص شود.

5 نمونه برای پیامک ها ی تاییدی

1. ” سلام [نام گیرنده]، [نام فرستنده] هستم از شرکت موج شهر. شما فردا قرار دارید ، با ساعت 9 صبح مشکلی ندارید؟”

2. “سلام [نام گیرنده][نام فرستنده] هستم از شرکت موج شهر. ما درخواست شما را مبنی بر قرار سه شنبه ساعت 10 صبح دریافت کردیم  و مایلیم دیداری داشته باشیم. اگر مانعی وجود نداره با عبارت (تایید) جواب ما رو بده، یا اینکه وقت جدیدی هماهنگ کن.”

3. “متشکریم که از سامانه پیام رسان خرید کردید. شماره ی خرید شما **001 می باشد”

4. “بسته شما ارسال شد! با عبارت (خرید من کجاست) پاسخ بده تا اطلاعات به ترتیب برایتان ارسال شود.”

5. “سلام [نام گیرنده]، مرسی از اینکه وقت گذاشتی و با همکاران ما در واحد پشتیبانی شرکت موج شهر تماس برقرار کردی. نمایندگان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند. شماره تیکت پشتیبانی : **001″

3. برنامه های وفادارانه

این برنامه ها بهتر از کارت هایی هستند که به راحتی گم می شوند. هرگاه کسی یک بار این برنامه ها را انتخاب کند، این برنامه ها به لیست شما اضافه خواهد شد تا اینکه در نهایت خودشان تصمیم به انصراف بگیرید. دو راه وجود دارد تا شما یک برنامه ی وفاداری ساده را از طریق یک پیامک متنی اجرا کنید.

شما می توانید پیشنهادات ویژه ای را دربازه های زمانی مختلف به کار ببرید. این راه فوق العاده ای برای تقدیر از مشتریان و اعضای قدیمی است، حتی شما می توانید از آنها بخواهید که عبارت کلیدی مورد نظر را تایپ کنند و در پاسخ آن پیشنهادی به آنها ارائه شود.

5 قالب برای پیامک های وفادارانه

1. “از اینکه مشتری وفادار ما هستید، از شما سپاسگزاریم! 6 ماه از ثبت نام شما در لیست ما می گذرد. با ارسال عبارت (مطالبه کردن) هدیه ی رایگان خود را دریافت کنید.”

2. “(عبارت کلیدی) را برای استفاده از تخفیف 10% در خرید بعدی خود ارسال کنید”

3. “یک تصویر از رسید خود به آدرس (ایمیل) ارسال کنید و یک کوپن برای کارت هدیه ی 50 هزار تومانی دریافت کنید”

4. “باورتان می شود، یک سال از اولین ثبت نام شما در لیست ما می گذرد، برای کوپن تخفیف 20% این پیام را با عبارت (دریافت هدیه) پاسخ دهید”

5. ” عبارت کلیدی (تخفیف آتی) را به شماره ی **001 ارسال کنید و همزمان با سفارش بعدی خود، هدیه ی خود را دریافت کنید.”

4. افزایش خرید ها با گرامی داشتن مناسبت های خاص

شما با به خاطر سپردن تاریخ های مهم در رابطه با مشتریان خود می توانید با آنها رابطه ی خودمانی تری برقرار کنید. همچنین می تونید از این شگرد برای خرید بیشتر و افزایش درآمدتان استفاده کنید.

مثال هایی در این مورد شامل تاریخ تولد، سالگرد (ازدواج) مشتری، یا خرید با پیشنهادات ویژه در روزهای خاص می باشد مانند ارائه ی کالای خاص ویژه ی مناسبت بخصوص.

5 نمونه برای پیامک های مناسبتی

1. ” تولدت مبارک [نام گیرنده]! این روز بخصوص رو با دسر رایگان با ما جشن بگیر! به هر شعبه ای از … که دوست داری سر بزن و این پیام رو برای تخفیف به ما نشون بده.”

2. “2 سال از زمانی که شما مشتری ما شدید می گذرد! برای تقدیر از وفاداری شما و گرامی داشت این مناسبت، با ارسال عبارت 2 سال، 30% تخفیف در سرویس بعدی خود دریافت کنید.”

3. “از خرید شما در پیام رسان متشکریم، از کد تخفیف (1000 عدد رایگان) برای ارسال سفارش بعدی خود استفاده کنید.”

4. “حدس بزن چی شده؟ تولدتان را از خاطر نبرده ایم! با عبارت (روز بخصوص من) پاسخ این پیام را بدهید و در خرید بعدی خود از پیام رسان، 40% تخفیف بگیرید.”

5. ” از خرید 500 هزار تومانی شما سپاسگزاریم. به سایت discount.com/gift مراجعه کنید تا در خرید بعدی خود از ما 20% تخفیف بگیرید.”

5. مسابقات پیامکی مربوط به مشتریان

مسابقه پیامکی به راحتی قابل اجرا بوده و راه خوبی برای سرگرم کردن مشتری ها می باشد. از آنها بخواهید متنی ارسال کنند یا با وارد کردن کلمه ی کلیدی پاسخ خود را وارد نمایند، سپس بصورت اتفاقی از میان شرکت کنندگان برنده را انتخاب کنید. شما می توانید پیامکی طراحی کنید که به صورت خودکار به آنها اطلاع دهد که پیام شان دریافت شده است و هم اکنون آنها در مسابقه شرکت داده شده اند.

5 نمونه برای مسابقات پیامکی

1. ” در این مسابقه شرکت کن تا برنده ی سفر رایگان به کیش باشی، به این پیامک با وارد کردن کلمه ی (برنده) پاسخ دهید.”

2. “متشکریم که در مسابقه ما شرکت کردید! ادامه بده و ببین کی می بره!”

3. ” سلام [نام گیرنده]. دلت می خواد برنده یه کوله پشتی باشی؟ برای این که شانست رو امتحان کنی عبارت (بله) را ارسال کن.”

4. ” با وارد کردن عبارت (می خواهم برنده شوم) برنده ی بلیت رایگان سینما باش.”

5. ” ممنونیم که در مسابقه ی ما شرکت کردی! برات آرزوی موفقیت داریم.”

6. هشدار اعلان ها

پیامک برای هشدار دادن به مشتری ها گزینه ی بی نظیری هستند، مثلا می توانید به آنها اطلاع بدهید که بسته ی آنها به دستشان رسیده، یا اینکه به فروشگاه برگشت داده شده، یا می توانید تغییرات ساعت کاری را یادآور شوید، یا بدهی های معوق انها را یادآور شوید. از آنجا که پیامک ها بلافاصله ارسال می شوند، شما قادر خواهید بود در لحظه از آلرت یا هشدار بهره مند شوید.

5 نمونه برای پیامک های هشدار اس ام اسی

1. “سلام [نام گیرنده]، [نام فرستنده] از موج شهر با شما صحبت می کند. شما مقدار بدهی معوق قابل توجهی دارید. با پاسخ عبارت (پرداخت سریع) آن را پرداخت نمایید.”

2. “بروزرسانی مهم: در روزهای نزدیک به جشن شکرگزاری تمام شعبه های ما در [نام فروشگاه] تعطیل می باشد، کارمندان ما در این روز می توانند در کنار خانواده شان لذت ببرند. روز بعد ساعت کاری به وضعیت عادی برمی گردد.”

3.” سلام [نام گیرنده]، امروز روز شانس تو هست! بستنی شکلاتی در انبار موجود شد. به سایت مراجعه کن و همین الان سفارشت رو ثبت کن!”

4. “این پیام مهمی از [نام فرستنده] هست. شما بدهی معوق فوق العاده ای دارید. لطفا با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید و همین حالا پیگیر آن باشید.”

5. ” بسته ی شما تحویل داده شد! احتمالا آن را بیرون ندیدید؟ به سایت https://bit.ly/**bn1 مراجعه کنید تا گم شدن بسته را اطلاع دهید.”

7. اعلان های دسترسی ویژه

با ارسال پیشنهادات ویژه به دنبال کنندگانتان دلیلی برای ثبت نام ارائه نمایید. این پیشنهادات می تواند شامل کوپن ها، پیش فروش ها ، رویدادها و وبینارهای با ظرفیت محدود، یا دسترسی سریع به وبینارها ، دوره ها و محصولات جدید باشد.

5 قالب پیامکی برای پیامک های دسترسی ویژه

1. ” یک صندلی برای خودتان در وبینار ویژه ی مشتریان رزرو کنید! به منظور تایید عبارت (می خواهم وارد شوم) را ارسال کنید.”

2. “به دوره ی 7 روزه ی ما پیش از پخش زنده دسترسی ویژه داشته باشید! از جمعه ساعت 6 بعد از ظهر به سایت https://bit.ly/**bn1 مراجعه کنید تا آموزش تان را آغاز کنید.”

3. “از ثبت نام شما سپاسگزاریم. عبارت (هدیه ی رایگان) را به شماره ی 313131 ارسال کنید تا در خرید بعدی خود 25% تخفیف بگیرید.”

4. ” به پیش فروش ویژه ی نوروز مخصوص مشتریان ملحق شوید. با ارسال عبارت (خرید نوروز) لینک خرید برای شما ارسال خواهد شد.”

5. ” ما [نام محصول] را برای مدت محدود و تنها منحصر به مشتریان ویژه عرضه کردیم. به سایت https://bit.ly/**bn1 مراجعه کنید تا هر چه زودتر [نام محصول] خود را دریافت کنید.”

8. استفاده از بررسی بازخورد مشتری به منظورتشویق آنها به خرید مجدد

بازخورد مشتریان شما برای بهبود محصولات، خدمات، و روند ها بسیار مهم و حیاتی است. شما می توانید به منظور آگاهی از این بازخوردها به چند طریق اقدام کنید، ولی ارسال پیامک یکی از بهترین راه ها می باشد.

به لیست مورد نظرتان پیامک ارسال کنید و از مشتریان خود بخواهید نظرات و عقایدشان را در رابطه با محصولاتتان توصیف کنند. با کوپن و یا تخفیف برای شرکت کنندگان پاداش در نظر بگیرید تا نظرشان را جلب کرده و آنان را برای بار دیگر وادار به خرید نمایید.

5 قالب برای پیامک های بازخورد مشتریان

1. ” سلام [نام گیرنده]. ما مایل هستیم از تجربیات شما با شرکت موج شهر آگاه شویم. برای ما در این صفحه [آدرس URL] نظر بگذارید و کارت هدیه ی 50 هزار تومانی دریافت کنید.”

2. “از خرید شما متشکریم! چقدر تمایل دارید محصولات ما را به دوستان و خانواده ی خود پیشنهاد دهید، از 1 تا 10 نمره دهید.”

3. شما امروز با کارشناس فروش ما [نام کارشناس] صحبت کردید، آیا جناب [نام کارشناس] قادر بودند مشکل شما را حل کنند؟ با بله یا خیر پاسخ دهید.”

4. “لطفا به کیفیت آخرین تماس تلفنی خود از 1 تا 10 امتیاز دهید.”

5. “به محض ورود چه سفارشی می دهید؟ سیب زمینی سرخ کرده، یا حلقه های پیاز”

9. به اشتراک گذاشتن روش هایی به منظور بهبود فروش

خرید ها و مراجعات مکرر می توانند به آسانی با بکار بردن پیامک ها افزایش چشمگیری پیدا کنند. شما می توانید روش هایی که منجر به بیشترین نرخ خرید توسط مشتری می شود را از طریق پیامک تبلیغاتی به اشتراک بگذارید. در این صورت هنگامی که در تعامل با افرادی قرار می گیرند که قادرند از کالا و خدمات شما استفاده کنند، این امر در ذهن شان باقی خواهد ماند. سایت های تبلیغاتی به همین صورت می توانند از اشتراک پست ها و ویدئو ها بهره مند گردند.

5 قالب برای پیامک های آموزنده و ارتقا دهنده

1. “از خرید شما در [نام کسب و کار] متشکریم. برای راهنمایی جامع جهت شروع به سایت … مراجعه کنید.”

2. “پست های اخیر ما در رابطه با 8 آژانس بزرگ بازاریابی که قابلیت کپی توسط کسب و کار های کوچک را دارند، مطالعه بفرمایید در https://bit.ly/**bn1”

3. “از ثبت نام شما در کلاس شیمی متشکریم. ممکن است شما به این مطلب در رابطه با ریاضیات علاقه داشته باشید. به این منظور به سایت https://bit.ly/**bn1 مراجعه کنید.”

4. “چگونه کار مشخصی را در زمان مشخص انجام دهیم، به منظور آگاهی بیشتر عبارت (جزییات) را وارد کنید.”

5. “سلام [نام گیرنده]. متوجه شدیم که امروز قلم خوش نویسی جدید خریدید. در نظر داشته باشید مقداری کاغذ به سفارش خود اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت https://bit.ly/**bn1 مراجعه نمایید. “

همین امروز اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید

آماده هستید تا پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید، ولی نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ بدین منظور بهتر است همین امروز از سامانه پیامکی پیام رسان استفاده کنید. کافی است فقط یک حساب کاربری ساده بسازید . این امر به هیچ وجه وقت گیر نیست.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود