پنل اس ام اس تبریز؛ سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در استان آذربایجان شرقی
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس خوزستان؛ ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی به اهواز

پنل اس ام اس خوزستان؛ ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی به اهواز

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

اهواز، گلوگاه انرژی کشور، شهری زیبا و گرمسیری با نخل های بلند با مساحت تقریبی 220 کیلومتر مربع سومین شهر وسیع کشور بعد از تهران و مشهد است. این شهر از لحاظ جمعیت هفتمین شهر پرجمعیت ایران است.

این شهر شلوغ و پرجمعیت را رود پرآب کارون زیباتر کرده و به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم نموده است.

اهواز به عنوان یکی از کلانشرهای ایران و مرکز استان خوزستان بزرگترین تولیدکننده نفت ایران و تامین کننده اصلی انرژی کشور است. برخی از بزرگترین کارخانه های مادر ایران مانند شرکت ملی حفاری ایران در این شهر واقع شده است.

وسعت این کلانشهر و فعالیت گسترده کسب و کار باعث شده مهاجران زیادی به این منطقه روی بیاورند و بستر مناسبی برای تبلیغات پیامکی فراهم شود.

ارسال پیامک به همه شهرهای استان خوزستان

در سامانه ارسال پیامک پیام رسان دیتابیس شماره های همه شهرستان ها شامل آبادان، اروند کنار، آغاجاری، الوان، امیدیه، اندیمشک، اهواز، جایزان، ملاثانی، حمیدیه، شیبان، ویس، ایذه، دهدز، بستان، بندر امام خمینی، سردشت، چمران، حر، حسینیه، باغ‌ملک، بندرماهشهر، بهبهان، خرمشهر، مینوشهر، مقاومت، دزآب ، سوسنگرد، رامشیر، هفتگل، زهره، سالند، دزفول، دشت‌آزادگان، رامهرمز، شادگان، الوان، گتوند، شیبان، صفی آباد، صیدون، قلعه تل، قلعه خواجه، لالی، میانرود، هندیجان، هویزه، ویس، شوش، شوشتر و مسجد سلیمان و … موجود است.

به طور مثال برای شهر اهواز 272884 شماره همراه اول دائمی،779927 شماره همراه اول اعتباری، 890419 شماره ایرانسل ثبت شده است.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است.

ارسال منطقه ای پیامک چطور میتواند به توسعه کسب و کار شما در شهر اهواز کمک کند؟

تبلیغات پیامکی اولین استفاده معمول از سامانه ارسال پیامک است. در شهرهای پر جمعیت مثل اهواز که دسترسی به همه افراد و تبلیغات چهره به چهره دشوار است این تبلیغات پیامکی است که میتواند شما را به اهدافتان نزدیکتر کند. با استفاده از ارسال پیامک انبوه سامانه پیام رسان یه قدم به هدف خود نزدیکترمی شوید.

ارسال پیامک منطقه ای به شهرهای اهواز در استان خوزستان

این نوع ارسال بر اساس تعداد شمارهای ثبت شده اپراتور ایرانسل و همراه اول در یک منطقه، در یک ناحیه پستی و یا یک پیش شماره خاص انجام می شود.

در ارسال پیامک منطقه ای این امکان فراهم است که به همه شماره‌های آن منطقه یا تعداد خاصی از شماره‌ها بصورت اتفاقی اس ام اس ارسال کنید.

همچنین در هر سه حالت امکان ارسال در آینده و در تاریخ و ساعت خاصی بصورت اتوماتیک وجود دارد.

یکی از ویژگی های مهم که سامانه پیام رسان از آن پشتیبانی می کند ارسال پیامک از روی نقشه می باشد .

به طور مثال شما میتوانید تعداد شماره های ثبت شده برای پیش شماره 0916115 دریافت کنید و براساس نیاز خود به تعداد خاصی ارسال داشته باشید.

ارسال پیامک مشاغل و اصناف به شهرهای اهواز در استان خوزستان

بانک اطلاعاتی شماره‌های مشاغل و اصناف به تفکیک هر صنف و شهرهای مختلف در پنل تبلیغاتی اهواز ، امکان فوق العاده ای است. این ارسال هدفمندتر از ارسال های دیگر و براساس شماره های ثبت شده در صنف مورد نظر شما است. به طور مثال، اگر شغل شما در رابطه با خدمات ساختمانی است می توانید به همه شماره های پیمانکاران اهواز ارسال پیامک انجام دهید.

ارسال پیامک سن و جنسیت به شهر اهواز در استان خوزستان

گاهی مخاطب پیامک ارسالی شما خانم ها و آقایان با رده سنی خاصی هستند و ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به یک جنس و یا رد سنی نامربوط بار مثبتی برای شما ندارد. این ارسال این امکان را برای شما فراهم کرده تا مخاطب خود را دقیقتر نشانه بگیرید.

ارسال پیامک بر اساس دکل مخابراتی(bts) به شماره های ایرانسل شهر اهواز در استان خوزستان

بر خلاف سایر ارسال های انبوه که براساس شماره های ثبت شده در منطقه مورد نظر انجام می شود. این ارسال برای دسترسی به افرادی است که در دو هفته گذشته در منطقه دکل مورد نظر حضور داشته و فعال بوده اند.البته امکان ثبت ارسال حداقل 10000 عدد است تا بتوانید به بازخورد مناسبتری برسید.

ارسالهای گروهی و ارتباط با مشتریان در شهر اهواز

شما میتوانید با دریافت شماره از مشتریان و ثبت آن در دفترچه تلفن سامانه پیامکی با آنها ارتباط صمیمی تری برقرار کرده و اطلاع رسانی و تبلیغات خود را با پنل اس ام اس انجام دهید.

سامانه ارسال پیامک اهواز این قابلیت را فراهم می‌آورد که بتوان به گروه خاصی از شماره ‌ها پیامک فرستاد. این گروه‌ها قبلا در دفترچه تلفن پنل پیامکی وارد شده و هر کدام شامل تعدادی شماره است. با انتخاب گروه و ثبت پیام می‌توانید به تمام شماره‌های موجود در یک گروه یا چند گروه پیامک بفرستید.

راه های مختلفی مثل ارسال اختصاصی، ارسال متناظر و ارسال دوره ای روش های مختلف ارتباط با مشتری است. مثلا در ارسال دوره ای شما می توانید به مشتریان خود به صورت اتوماتیک اس ام اس تبریک تولد ارسال کنید.

خدمات متنوع پنل پیامکی شهر اهواز در استان خوزستان

علاوه بر موارد فوق امکانات دیگری مانند منشی و پاسخ خودکار، برگزاری مسابقه و نظر سنجی پیامکی، ارسال پیامک زماندار و..زمینه ساز ارتباط پویاتر و متنوع تر شما با مشتریان تان در استان خوزستان است.

راهکار سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات در شهر اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان

با توجه به نزدیک بوده به ایام انتخابات استفاده از پنل پیامک برای تبلیغات زودهنگام یکی از بهترین گزینه هاست. از هم اکنون با ارسال پیامک های مناسبتی منطقه ای به افراد حوزه انتخابی خود، نامتان را در ذهن ها ماندگار کنید. انواع ارسال اس ام اس منطقه ای بر اساس شهر و استان،کد پستی و یا پیش شماره و یا ارسال خاص bts در این راه به شما کمک میکند.

شما میتوانید با برگزاری نظر سنجی و یا مسابقه به شماره افرادی که می خواهد با برنامه های شما آشنا شوند دسترسی داشته باشید و این شماره ها را در قالب گروه های مختلف در پنل اس ام اس ذخیره نمایید. فراموش نکنید که تنها یک رای و یک شماره شما را به هدفتان نزدیکتر خواهد کرد. پیامک تبلیغاتی روش مناسبی برای ارائه برنامه ها و پیشنهادات شماست.

با استفاده از روش های نوین و متنوع تبلیغات پیامکی پیام رسان لحظه به لحظه به جامعه هدف خود نزدیکتر شده و برنامه ریزی امور را در دست بگیرید.

در همین لحظه میتوانید به صورت رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان ثبت نام کنید. برای مشاوره بیشتر می تونین با شماره های زیر با ما درتماس باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود