پنل اس ام اس بندرعباس؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شهرهای استان هرمزگان
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس بندرعباس؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شهرهای استان هرمزگان

پنل اس ام اس بندرعباس؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شهرهای استان هرمزگان

نوشته ای از سحر خیرپور
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

بندرعباس، بزرگترین بندر ایران، دومین شهر بزرگ جنوب کشور و مرکز استان هرمزگان است. این شهر بیش از نیم میلیون نفر جمعیت داشته و مساحت آن به 71 کیلومتر مربع می رسد. بندرعباس به دلیل داشتن بنادر متعدد به عنوان قطب اقتصاد ایران در جهت واردات و صادران کالاها و همچنین وجود کارخانجات بزرگ صنعتی در این شهر، اهمیت ویژه ای در کشور ایران دارد.

اهمیت اقتصادی بندرعباس باعث شده تا همواره این شهر میزبان مسافران زیادی باشد و رفته رفته جنبه ی توریستی و گردشگری این شهر نیز رونق پیدا کند و امروزه به یکی از مقاصد گردشگری دریایی جنوب کشور تبدیل شود. اهمیت توریستی بندرعباس در کنار اهمیت اقتصادی و بازرگانی این شهر باعث شده تا بندرعباس به یکی از مهم ترین شهرهای جنوب ایران تبدیل شود.

حال موضوعی که پیش می آید این است که شهری با داشتن این میزان مسافر و گردشگر، قطعاً رقابت بالایی میان مشاغل و کسب و کارها در این شهر وجود دارد. اینجا است که اهمیت تبلیغات نمود پیدا می کند. در ادامه درباره ی روش نوین ارسال پیامک تبلیغاتی در بندرعباس و سایر شهرهای استان هرمزگان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سامانه پیامکی بندرعباس

ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامکی یکی از روش های نوین تبلیغات است که در بندرعباس نیاز به استفاده از آن مانند سایر شهرهای بزرگ بیشتر احساس می گردد. به این معنی که برای جذب مشتری و برندینگ در میان روش های تبلیغاتی در شهرهای بزرگ، استفاده از پنل اس ام اس به مراتب نتیجه ی بهتری به همراه خواهد داشت.

سامانه پیامکی پیام رسان در پنل اس ام اس بندرعباس امکاناتی را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند با شرایطی بهتر به ارسال پیامک تبلیغاتی خود در این شهر بپردازند. مهم ترین آن ها را در ادامه با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

با پنل اس اس ام اس هرمزگان مخاطبان کسب و کار خودتان را نشانه بروید

قابلیت هایی در پنل پیامکی پیام رسان وجود دارد که از طریق آن ها می توانید هدف گیری دقیق تری داشته باشید و اس ام اس تبلیغاتی خود را به مخاطبانی ارسال کنید که احتمال بیشتری برای تبدیل شدنشان به مشتریان شما وجود دارد. ارسال منطقه ای پیامک یکی از این امکانات است که به شدت مورد توجه کاربران سامانه پیامکی قرار گرفته است. با توجه به مشکلات موجود برای تردد در سطح شهر و هزینه های مربوط به رفت و آمد، اکثر مردم سعی می کنند برای رفع نیازهای خدماتی و همینطور کالایی خود از فروشگاه ها و مراکزی استفاده کنند که فاصله ی کمتری با آن ها دارند.

ارسال منطقه ای انبوه این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند مخاطبان خود را بر اساس منطقه جغرافیایی هدف بگیرند و به تعداد مشتریانشان در ناحیه ی خود بیافزایند. راه های مختلفی در پنل اس ام اس بندرعباس برای ارسال منطقه ای وجود دارد، مانند ارسال منطقه ای همراه اول و ایرانسل که می توان به تفکیک شهر و استان، پیش شماره و کد پستی انجام داد و همینطور ارسال BTS ایرانسل که می توان به تفکیک دکل های ایرانسل ارسال اس ام اس انجام داد.

در پنل اس ام اس استان هرمزگان شما می توانید به شهرهای این استان که در لیست زیر آمده اند پیامک تبلیغاتی بفرستید.

ابوموسي، بستك، بندرجاسك، بندرجاسک، بندرچارك، بندرخمير، بندرعباس، فين، بندرلنگه، کنگ، بندرچارک، کيش، جناح، حاجي آباد، درگهان، رودان، ،دهباز، زيارتعلي ،سوزا، سيريك، فارغان، فين، قشم، هرمز، گاوبندي(پارسيان)، ميناب و … شهرهایی هستند که می توانید با استفاده از پنل پیامک پیام رسان انتخاب و به کل یا بخشی از شماره ها ارسال پیامک انجام دهید.

جذب مخاطبان بر اساس سن و جنسیت در سطح استان هرمزگان

در پنل پیامک هرمزگان، می توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی خود را به تفکیک سن و جنسیت انجام دهید. اگر مشتریان شما فقط در بین خانم ها و یا آقایان هستند و در بازه ی سنی خاصی قرار دارند با استفاده از ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت می توانید علاوه بر محدود کردن تعداد ارسال ها و کاهش هزینه، به افزایش جذب مخاطب نیز کمک کنید.

یک پیشنهاد برای تبلیغات مفید و مؤثر با پنل پیامک بندرعباس

بدیهی است که برای ماندن در بازار رقابت باید بخشی از درآمد خود را صرف تبلیغات و هزینه های مربوط به آن کنید. اما انتخاب یک راهکار هوشمندانه برای تبلیغات می تواند شما را از بقیه ی رقبا یک گام پیش بیاندازد. استفاده از پنل اس ام اس بندرعباس و امکانات ویژه ای که در آن برای شما در نظر گرفته شده می تواند گامی مثبت در راستای پس انداز هزینه های اضافی مربوط به تبلیغات و همچنین معرفی برند، محصول و یا خدمات شما به تعداد بی شماری از مخاطبان باشد. شما می توانید با استفاده از لینک زیر به صورت رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان عضو شوید تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره بازاریابی با شما تماس بگیرند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد رای : 3

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سحر خیرپور

سحر خیرپور

سحر، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهرانه که همیشه با بیشترین توان و انرژی تو محیط شرکت دیده میشه، و همین انرژی خوبش باعث میشه تا در تمام کارهای مثبت شرکت پیش قدم باشه. اون عاشق کتاب و مطالعه است و به نظرش میشه آدمارو با میزان مطالعه شون سنجید. سحر اوقات فراغتش رو با فیلمهای علمی - تخیلی پر می کنه و به طور کل میشه گفت میونه ی خوبی با مسائل علمی داره.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود