پنل اس ام اس اصفهان؛ راهکار نوین اطلاعات رسانی و تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس اصفهان؛ راهکار نوین اطلاعات رسانی و تبلیغاتی

پنل اس ام اس اصفهان؛ راهکار نوین اطلاعات رسانی و تبلیغاتی

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

تبلیغات در شهر اصفهان که شهری پرجمعیت و گردشکر پذیر و دومین شهر صنعتی کشور است قطعا با موانع و چالش هایی رو به رو است. استفاده از روش های معمول تبلیغاتی دیگر جایگاهی در شهرهای پیشرفته ندارد. همچنین صنایع مختلف برای رقابت بیشتر به دنبال روش های نوین و کارامد هستند.

اما چگونه با این مخاطبان و مشتریان خود ارتباط  برقرار کنیم؟

از چه روش هایی استفاده کنیم که تبلیغات خود را مستقیم و بدون واسطه به دست افراد برسانیم و مطمئن باشیم پیام ما به دست مخاطبان مورد نظرمان رسیده است؟

مخاطبان شما به صورت مداوم تلفن خود را چک می کنند، هنوز افراد زیادی هستند که از اینترنت استفاده نمی کنند، اما در مقابل قریب به یقین افراد جامعه تلفن همراه دارند و در اکثر اوقات از آن استفاده می کنند. در نتیجه ارسال پیامک انبوه یکی از راه های مفید برای تبلیغات است.

چنانچه ساکن اصفهان هستید چگونه می توانید به شماره های افراد در یک منطقه خاص یا یک صنف خاص در اصفهان پیامک ارسال کنید؟

آیا جمع آوری این همه شماره آن هم در شهر شلوغ و پرجمعیت اصفهان که سومین شهر پهناور و پرجمعیت کشور است کار راحتی است؟

پیشنهاد ما به شما ارسال اس ام اس تبلیغاتی است. اگر میخواهید از طریق ارسال پیامک تبلیغات کنید فقط کافی است که یک پنل اس ام اس تهیه کنید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس در واقع امکانی است که به شما اجازه ارسال انبوه اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی به مخاطبان تان می دهد. استفاده از پنل اس ام اس موجب می شود که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان به صورت یکجا به کاربران تان پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس در حقیقت نرم افزاری تحت بستر اینترنت می باشد که به شما اجازه می دهد مشتریان و مخاطبان خود را مدیریت کنید و برای آنها پیامک انبوه تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید. البته که سامانه پیامکی اصفهان همه این شماره ها را به صورت دسته بندی های مجزا در اختیار شما قرار می دهد. 

پیام خود را با برنامه ریزی ارسال کنید:
زمانی که پیامک به صورت هدفمند برای جامعه هدف موردنیاز ارسال شود و در عین حال هنر نوشتن متن پیامک هم در آن رعایت شده باشد میتواند تحولی در کسب و کار شما ایجاد کند.

شما در سامانه ارسال پیامک اصفهان جامعه هدف را مشخص می کنید و ما برای شما طبقه بندی انجام می دهیم و پیام را به دست مخاطبان تان می رسانیم.

افتتاح یک فروشگاه ابزار ساختمانی در منطقه ای در اصفهان را در نظر بگیرید. شما با خستگی زیاد از سرکار برگشته اید . با صدای نوتیفیکیشن گوشی اس ام اس تبلیغاتی دریافت شده را میخوانید.

فروش تیرچه بلوک با قیمت مناسب!!!!

این متن پیامکی برای جامعه هدف نامناسب در ساعت نامناسب نه تنها در فروش تاثیر مثبتی ندارد بلکه باعث ایجاد حس بد در دریافت کننده پیام خواهد شد.

سامانه پیامکی اصفهان به شما امکان دسته بندی مخاطبان بر اساس فیلترهای شهر و استان، پیش شماره، مشاغل و اصناف و سن و جنسیت را می دهد.

البته این روش ها برای ارسال پیامک منطقه ای به افرادی است که در آن منطقه ساکن هستند. در شهر اصفهان که یکی از 5 شهر برتر گردشگری ایران و پر از افرادی غیر بومی است ارسالی به افرادی که در منطقه مورد نظر حضور دارند و لزوما ساکن نیستند تاثیر پر رنگ تری می تواند داشته باشد.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است .

در این مورد روش جذاب و پربازده ارسال bts به شما پیشنهاد می شود. تصور کنید به همه شماره های فعال اطراف دکل مخابراتی فروشگاهتان ارسال داشته باشید و برای بازخورد بیشتر یک تخفیف ویژه برای گیرندگان پیام در متن پیامک لحاظ کنید. به نظر که پیشنهاد فوق العاده ای است!

تحقیقات نشان داده که بیش از 83% افراد مایل هستند در ماه بیش از دو اس ام اس تبلیغاتی دریافت کنند. 98 درصد از پیامک های تبلیغاتی خوانده می شود و بیش 75 درصد افراد مایل هستند تا فروشگاه های مورد علاقه شان کدهای تخفیف را برای آنها پیامک کند!

با توجه به این آمار خیره کننده و دنیایی که تکنولوژی در آن حرف اول را میزند فرصت را ازدست ندهید و هر چه زودتر در پنل رایگان ارسال پیامک پیام رسان به صورت رایگان ثبت نام کنید.

برای مشاوره بیشتر میتونین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 2

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود