پنل اس ام اس خراسان رضوی؛ راهکار ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه به مشهد
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس خراسان رضوی؛ راهکار ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه به مشهد

پنل اس ام اس خراسان رضوی؛ راهکار ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه به مشهد

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

در دنیای امروز، پیشرفت تکنولوژی همه مسائل را تحت شعاع خود قرار داده و روش های جدید را جایگزین روش‌های قدیمی کرده است، در این بین روش‌های تبلیغات نیز از جمله مواردی است که دستخوش این تغییرات شده اند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی جایگزین تبلیغات با استفاده از تراکت، روزنامه و… شده اند.

به نظر شما چند درصد افراد وقت خود را صرف خواندن روزنامه می کنند و چند درصد افراد پیامک های روزانه گوشی همراه خود را چک می کنند؟

قطعاً شما هم با من هم نظر هستید، خیلی از افراد سمت روزنامه خواندن نمی روند ولی معدود افراد و یا شاید گفت کسی نیست که گوشی همراه نداشته باشد و پیامک های گوشی خود را چک نکند.

البته استفاده از روش ارسال پیامک مزایای دیگری نیز دارد، علاوه بر فراگیر بودن، در وقت و هزینه صرفه جویی می شود همچنین به حفظ طبیعت نیز کمک می کند.

از جمله موارد مهم در ارسال پیامک صوتی و متنی مشخص کردند جامعه هدف است که در این مقاله روش های ارسال پیامک برای شهر مشهد به طور کامل توضیح داده می شود که می توانید با توجه به شرایط و اهداف خود، بهترین و مناسبترین روش را انتخاب نمایید.

ارسال پیامک منطقه ای

ما در پنل اس ام اس پیام رسان این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید به تمامی شهرهای استان خراسان رضوی که رایگان در پنل شما قرار دارد ارسال پیامک انبوه انجام دهید. کافیست فقط شهر مورد نظر را انتخاب نمایید تا مشخص شود چه تعداد شماره در شهر انتخابی شما ثبت شده است که می توانید به کل یا بخشی از شماره ها ارسال پیامک انجام دهید.

این شهرها عبارتند از:

انابد، باخزر، بجستان، بردسکن، بیدخت، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جنگل، چناران، خرو، خلیل آباد، خواف، داورزان، درگز، درود، دولت آباد، رباط سنگ، رشتخوار، نظریه، روداب، ریوش، سبزوار، سفید سنگ، سلامی، سلطان آباد، سنگان، شاندیز، ششتمد، شهرزو، صالح آباد، طرقبه، فرهادگرد، فریمان، فیروزه، فیض آباد، قاسم آباد، قدمگاه، قلندراباد، قوچان، گناباد، مشهد، مشهد ریزه، نشتیفان، نصرآباد، نقاب، نوخندان، نیشابور، نیل شهر، یونسی، کاخک، کاریز، کاریزک ناگهانی، کاشمر، کلات نادری، کندر، که کاملاً به صورت رایگان در پنل شما قرار دارند.

به عنوان مثال در شهر مشهد مجموع تعداد شماره های خطوط دائمی و اعتباری 1786650 ثبت شده است.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است .

اگر قصد ارسال به کل شهر مشهد را ندارید و فقط می خواهید به محدوده مشخصی از شهر مشهد ارسال پیامک انجام دهید، استفاده از ارسال بر اساس کد پستی بهترین انتخاب است.

چنانچه شما صاحب کسب و کاری هستید همانند فروشگاه پوشاک و یا مواد غذایی که نیاز هست حتما به ساکنین در محدوده خود اطلاع رسانی انجام دهید، می توانید کد پستی منطقه مورد نظر خود را در کادر مربوطه قرار دهید تا مشخص شود چه تعداد شماره در منطقه ثبت شده است و در نهایت به کل شماره ها و یا تعداد مشخصی ارسال انجام دهید. با این روش می‌توانید با انتخاب دقیق مشتریان خود کسب و کار خود را رونق ببخشید.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

اگر شما جزو دسته افرادی هستید که ارسال پیامک تان جامعه هدف و مشتریان خود را می‌طلبد و نیاز هست که حتماً قشر خاصی پیامک شما را دریافت کنند اما نمی دانید چطور؟!

بهتر است بگویم نگران نباشید سامانه پیامکی پیام رسان برای شما تدابیری اندیشیده که بتوانید با استفاده از ارسال سن و جنسیت مشتریان خود را دقیق نشانه گیری کنید.

بسیاری از آرایشگاه ها، مراکز آموزشی و فروشندگان پوشاک و… از این نوع ارسال استفاده می‌کنند و این هدف گیری دقیق قطعاً یکی از رموز پیشرفت در عرصه کسب و کار است و بازخوردی عالی را نیز به همراه خواهد داشت.

ارسال بر اساس آنتن BTS ایرانسل

از دیگر ارسال هایی که کمی با سایر ارسال ها متفاوت است ارسال BTS ایرانسل است که اپراتور شرکت ایرانسل این امکان را فراهم کرده که بر اساس آنتن BTS به شماره های فعال ایرانسلی که طی ۱۴ روز اخیر در منطقه مورد نظر انتخابی تردد داشته اند ارسال پیامک انجام شود.

ارسال بر اساس اصناف و گروه‌های شغلی مختلف

اگر با هیچ یک از ارسال های قبل نتوانستید مخاطببن خود را هدف قرار دهید و قطعاً با استفاده از ارسال مشاغل و اصناف می توانید ارسالی هدفمند انجام دهید. خوشبختانه سامانه پیام رسان گروه های شغلی متعدد و زیادی را گرهم آورده که میتوانید به صورت رایگان استفاده کنید.

برخی از این گروه های شغلی عبارتند از:

آموزش، ارتباطات، املاک، بازار کار و سرمایه، بازرگانی، حراجی، خدمات، خدمات ساختمانی، خدمات مسافرتی، پزشکی، سایر گروه ها، صنعت، کامپیوتر، کشاورزی و دامداری، لوازم و وسایل نقلیه. هر کدام ازاین گروه ها شامل زیر گروه های دیگری است.

با توجه به این آمار خیره کننده و دنیایی که تکنولوژی در آن حرف اول را میزند فرصت را ازدست ندهید و هر چه زودتر در سامانه پیامکی پیام رسان به صورت رایگان ثبت نام کنید.

برای مشاوره بیشتر میتونین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود