پنل اس ام اس مازندران؛ پنل ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی به ساری
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس مازندران؛ پنل ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی به ساری

پنل اس ام اس مازندران؛ پنل ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی به ساری

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

استان مازندارن با مرکزیت شهر ساری که روزگاری پایتخت ایران بود در شمال ایران و در کرانه جنوبی دریای خزر واقع شده است بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران شهر ساری می‌باشد. قله دماوند مرتفع‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه در مازندران در شهرستان آمل قرار دارد. این استان یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق ایران از لحاظ تراکم جمعیتی است. استان مازندران دارای ۲۲ شهرستان است.

این استان از یک سو همجوار با چهار کشور ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان و از سوی دیگر در شمال کلان شهر تهران است. مازندران با آب و هوایی معتدل، اراضی حاصلخیز، طبیعت گوناگون و مفرح ساحلی، مکانی مساعد برای توسعه گردشگری است.

مازندران استانی فرهنگی است و به دلیل دانش آموختگان با تحصیلات دانشگاهی باسوادترین استان کشور است.

از لحاظ پیشینه تاریخی انسان ها از 75000 سال پیش در این استان زندگی کرده اند و بیش از 5000 سال پیشینه تمدن شهری دارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی به همه شهرهای استان مازندران

در سامانه ارسال پیامک پیام رسان قابلیت ارسال به همه شهرهای استان از جمله امام‌زاده عبدالله – آمل – امیرکلا – ایزدشهر – ارطه – آلاشت – – بابل – بابلسر – بلده – بهشهر – بهنمیر – پل سفید – تنکابن – جویبار – چالوس – چمستان – خرم‌آباد – خلیل‌شهر – خوش‌رودپی – دابودشت-دریاکنار – رامسر – رستمکلا – رویان – رینه – زرگرمحله – زیرآب – ساری – سرخ‌رود – سلمان‌شهر – سورک – شیرگاه – شیرود – عباس‌آباد – فریدون‌کنار – فریم – قائم‌شهر – کتالم – سادات‌شهر – کلارآباد – کلاردشت – کله‌بست – کوهی‌خیل – کیاسر – کیاکلا – گزنک – گلوگاه – گلوگاه بندپی – گتاب – محمودآباد – مرزن‌آباد – مرزیکلا – نشتارود – نکا – نور – نوشهر وجود دارد.

به طور مثال برای شهر ساری 133799 شماره همراه اول دائمی،369625 شماره همراه اول اعتباری، 215540 شماره ایرانسل ثبت شده است.

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی در استان مازندران

هر حرفه ای آرزومند یک روش تبلیغاتی ارزان با سرعت و ماندگاری بالا است. از آنجایی که پیامک حجم فیزیکی اشغال نمی کند اگر متن پیامک شما جذاب باشد حتی اگر مورد نیاز فرد گیرنده نباشد ممکن است احتمال بدهد که شاید در آینده از این خدمت استفاده کند.

اما چطور شماره های افراد ساکن در منطقه مازندران را به دست بیاوریم؟

سامانه پیامکی پیام رسان مازندران بانک شماره تلفن پیامک انبوه را در اختیارتان می گذارد. بانک شماره بروز و رایگان، پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، تنها بخشی از ویژگی های پنل ارسال اس ام اس پیام رسان مازندران است.

ارسال پیامک منطقه ای به شهرهای مازندران

اگر کسب و کار شما مربوط به یک شهر خاص در استان است میتوانید بر اساس شهر و استان ارسال خود را ثبت کنید. اما اگر قصد ارسال به محدوده مشخصی از شهر را دارید تنها کافی است کد پستی منطقه مورد نظر را در سامانه وارد کنید و برای صرفه جویی در هزینه، ارسال پیامک منطقه ای به محدوده و به تعداد دلخواهی از شماره ها انجام دهید.

علاوه بر این در ارسال پیامک منطقه ای این امکان را دارید که به پیش شماره های همراه مربوط به هر شهر پیامک دهید. مثلا در شهر تهران پیش شماره هایی که با کد 1 آغاز می شود نشانه موقعیت اجتماعی بالای آن فرد است.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است .

ارسال پیامک مشاغل و اصناف به شهرهای مازندران

با بانک پیامک مشاغل و اصناف سامانه به مشاغل مرتبط با حرفه خود پیامک دهید. این ارسال براساس اصناف مختلف و زیرشاخه های آن و برای همه استان ها و شهرهای کشور است. تصور کنید شغل شما پخش تجهیزات و لوازم پزشکی است شما به راحتی میتوانید با انتخاب صنف پزشکان تعداد شماره های ثبت شده را ببینید و برای همه زیرشاخه های این رشته پیام ارسال کنید.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت به شماره های همراه اول استان مازندران

اگر مخاطبان شما محدود به گروه سنی و یا جنسیت خاصی هستند برای بازخورد بیشتر و کاهش هزینه ها از ارسال سن و جنسیت استفاده کنید. مثلا اگر شما یک آرایشگاه زنانه دارید قطعا جنسیت و بازه سنی در ارسال پیامک شما تاثیرگذار است. با این ارسال دسترسی به این افراد برای شما راحت تر است.

ارسال پیامک bts برای استان مازنداران

اگر کسب و کارتان در محلی پر رفت و آمد است یا اگر فروشگاه موادغذایی و یا پوشاک داشته باشید قاعدتا مشتریانتان را افراد نزدیک به کسب و کارتان تشکیل می دهند. پس بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید. با ارسال پیامک بر اساس دکل(BTS) شما میتوانید حتی به افرادی که گذری از آن منطقه رد شده اند نیز دسترسی داشته باشید. زیرا این ارسال به شماره هایی انجام می شود که در دو هفته گذشته در منطقه مورد نظر حضور داشتند و خط شان فعال بوده است.

ارسال های بر اساس دفترچه تلفن شما در مازندران

ارسال پیامک گروهی و انواع آن راه های ارسال به افرادی است که زیرمجموعه شما هستند و شماره آن ها را در پنل ذخیره نموده اید.

ایجاد ارتباط بهتر و نزدیک تر با مشتریان لازمه بازار رقابتی است اما ارسال پیامک در مناسبت های مختلف و یا اطلاع رسانی به آنها در مورد اهدافتان به راحتی از طریق ارسال های گروهی مثل ارسال اختصاصی و ارسال متناظر و ارسال دوره ای امکان پذیر است.

به طور مثال ارسال نام مخاطب در ابتدای متن پیامک آن را تاثیرگذارتر می کند. با استفاده از ارسال اختصاصی میتوانید نام فرد و یا هر گزینه دیگر مانند مبلغ فیش را در متن پیامک به صورت اتوماتیک ارسال کنید.

خدمات پیامکی پنل تبلیغاتی پیام رسان

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی و یا فعال سازی منشی پیامکی و یا پیامک های زماندار از خدمات متنوع سامانه پیام رسان است.

مثلا افراد شرکت کننده در نظرسنجی به راحتی میتوانند گزینه مورد نظر را به سامانه ارسال کنند و سامانه ضمن تفکیک گزینه های ارسال شده از بین شماره افراد ارسال کننده فرد یا افراد برنده را مشخص می کند.

تبلیغات انتخاباتی در استان مازندران و سامانه ارسال پیامک پیام رسان

برای اینکه در تبلیغات انتخاباتی هیچ فردی را ازدست ندهید و اهداف دقیق خود را به صورت مستقیم با افراد حوزه انتخابیه به اشتراک بگذارید سامانه ارسال پیامک را فعال کنید.

با توجه به زمان محدود یک هفته ای تبلیغات انتخاباتی، اولین نکته مثبت پنل پیامکی شما امکان داشتن تبلیغات زود هنگام است.

با ارسال پیامک های مناسبتی و اطلاع رسانی از ماه ها قبل نام کاندیدا را در ذهن مخاطبتان حک کنید.

شما میتوانید متن پیامتان را به صورت هرچه کوتاهتر و شیواتر با درج نام کاندیدا به تفکیک شهر و استان،کدپستی و یا پیش شماره ارسال کنید.

می توانید لینک شبکه های مجازی تبلیغاتی مثل اینستاگرام را در متن پیام قرار دهید که با یک کلیک فرد به آنها دسترسی داشته باشد. در واقع با یک تیر دو نشان بزنید.

علاوه بر این هر ستاد با دریافت شماره همراه از هواداران میتواند شماره ها در پنل ارسال پیامک ذخیره کند و با تشکیل گروه های مختلف برنامه ها، جلسات و اهداف خود اطلاع رسانی کنید.

اینها تنها بخش کوچکی از امکانات سامانه ارسال پیامک برای تبلیغات انتخاباتی است.

سامانه ارسال پیامک مازنداران دسترسی شما برای تبلیغات بهتر، نوین تر و سریعتر را فراهم نموده است. تنها کافی است در اولین فرصت به صورت رایگان در سامانه پیام رسان ثبت نام کنید.

در همین لحظه میتوانید به صورت رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان ثبت نام کنید. برای مشاوره بیشتر می تونین با شماره های زیر با ما درتماس باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود