پنل اس ام اس تبریز؛ سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در استان آذربایجان شرقی
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس تبریز؛ سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در استان آذربایجان شرقی

پنل اس ام اس تبریز؛ سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی در استان آذربایجان شرقی

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

شهر تبریز قدمتی 3500 ساله دارد و سومین شهر پرجمعیت ایران است صنایع دستی این شهر شهرت جهانی دارد و از لحاظ گردشگری، صنعت و دانشگاه ها ومراکز علمی جایگاه ویژه ای در بین سایر شهرها دارد و طبعا همه ی اینها مستلزم تلاش و همت برای پیشرفت خواهد بود.

عصر تکنولوژی باعث ایجاد رقابتی خوشایند در جهت رفاه حال مشتریان شده است در بازار امروز تعامل با مشتری و تلاش برای رضایت مشتری خط مشی بسیاری از صاحبین مشاغل شده است. کار در کلانشهرها قطعا سخت تر خواهد بود، چون رقبای بیشتری خواهید داشت و شما تنها گزینه برای انتخاب مشتری نیستید، اگر نتوانید نیاز مشتری را برآورده کنید، خیلی راحت کنار گذاشته خواهید شد.

سامانه پیامکی پیام رسان به شما کمک می کند تا به نزدیک ترین وسیله متعلق به هر فرد، یعنی گوشی همراه افراد، ارتباط برقرار کرده و آنرا حفظ کنید و بهبود بخشید و مشتریان جدید جذب کنید.

ارسال پیامک انبوه به تبریز راهی برای جذب مشتریان

اگر برنامه‌ای برای تبلیغات نداشته باشید، حتما از رقبای فعال تان عقب خواهید ماند و بازار را دو دستی تقدیم شان خواهید کرد. هر مجموعه قطعاً برای پیشبرد اهداف، نیاز به برنامه تبلیغاتی دارد و ارسال پیامک تبلیغاتی با توجه به هزینه پایین و دسترسی راحت، جایگاه ویژه‌ای در بین انواع شیوه های تبلیغاتی دارد.

سامانه پیامکی پیام رسان برای شهر تبریز و سایر شهرهای زیبای استان آذربایجان شرقی امکان دسترسی به انواع ارسال پیامک منطقه ای را فراهم نموده است به راحتی شما می توانید هر یک از شهرهای استان آذربایجان شرقی را انتخاب کنید و تبلیغات خود را ثبت کنید.

لیست شهر های آذربایجان شرقی در پنل پیامکی

شهرهایی که در پنل پیامکی آذربایجان شرقی پشتیبانی میشود شامل لیست زیر می باشد :

آذرشهر، ممقان، گوگان، ابش احمد، اسکو، ایلخچی ،سهند،اقکند، اهر، هوراند، باسمنج، بخشایش، بستان آباد ،تیکمه داش ،بناب ،مرند، تبریز،خسروشهر، ترک، ترکمنچای ،تسوج ،تیکمه داش،جلفا ،خامنه، خراجو، خمارلو، خواجه ،دوزدوزان، زرنق ،زنور ،سراب، سردرود، سهند،سیس ،سیه رود ، شبستر، سرفخانه، شربیان، شندآباد ، شربیان،شندآباد، صوفیان،عجب شیر، قره آغاج، کشکسرای،کلبیر، کلوانق، کلیبر، گاوگان، لیلان، مراغه، خراجلو مند، یامچی، ملکان، ممقان، میانه، هادیشهر، هریس، هشترود، هوراند، وایقان ، ورزقان، یامچی،کوزه کنان

ارسال پیامک کد پستی شهر تبریز یک تیر و دو نشان

علاوه بر انتخاب بهترین گزینه برای تبلیغات حتماً پارامتر هزینه، نقش تعیین کننده ای در تصمیمات شما دارد .اگر ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از شیوه‌هایی است که در پیش گرفته اید، با استفاده از ارسال اس ام اس کد پستی می توانید جامعه هدف تان را نشانه بگیرید، مثلا برای تبلیغات فروشگاه مواد غذایی و اعلام تخفیفات می بایست تبلیغات در مناطق اطراف فروشگاه باشد، انتخاب فیلتر ارسال پیامک منطقه ای کد پستی در واقع مثال بارز یک تیر و دو نشان است. شما با انتخاب این فیلتر علاوه بر کاهش هزینه، بازار هدف تان را مورد خطاب قرار داده‌اید و احتمال استقبال این افراد از پیامک شما بیشتر خواهد بود.

ارسال پیامک به دکل bts برای شهر تبریز

یکی از روش های جالب برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی، ارسال پیامک به دکل bts است. در این روش شما یک منطقه از شهر را انتخاب می کنید، ممکن است شما آموزشگاهی داشته باشید و برای شروع دوره قصد تبلیغات پیامکی داشته باشید، اگر ارسال bts انتخاب شماست در واقع شما به شماره هایی که در دو هفته اخیر در منطقه مورد نظر شما فعال و روشن بوده است ارسال اس ام اس را انجام خواهید داد. 

در نتیجه ریزش ارسال اس ام اس به شماره های خاموش را کاهش خواهید داد، البته گفتنی است که ارسال bts مختص به شماره های ایرانسل است و این ارسال مستقیماً توسط خود اپراتور ایرانسل انجام خواهد شد و پایین بودن تعرفه آن یک مزیت برای ثبت این نوع ارسال است.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است.

ارسال پیامک گروهی تبریز بهترین راه حل برای حفظ مشتریان

<< حفظ و نگهداری از مشتریان فعلی، کلید یک تجارت موفق است >>

پنل پیامکی پیام رسان امکان ذخیره شماره در دفترچه تلفن، بدون محدودیت تعداد، دسترسی شما را به انواع ارسال پیامک گروهی فراهم نموده است وقتی وارد پنل اس ام اس خود در پیام رسان شدید متوجه می شوید تنها یک شیوه ارسال اس ام اس از دفترچه تلفن نیست و امکانات منوی ارسال پیامک گروهی حتما شما را جذب خواهد کرد.

با انتخاب ارسال پیامک اختصاصی، می توانید به صورت خودکار نام هر فرد را در متن مربوط درج کنید، ارسال پیامک با نام افراد به مخاطب شما حس صمیمیت را القا کرده و مخاطب خود را عضوی از مجموعه شما خواهد دانست.

ارسال محبوب دیگری که در این گروه بندی لحاظ شده ارسال پیامک دوره ای است به این صورت شما می توانید پیامک های خود را زمان بندی کنید تا در دوره‌های زمانی ثابت به صورت خودکار این پیامک به‌عنوان تبریک تولد و یا یادآوری سررسید اقساط، ارسال شود.

حفظ مشتریان فعلی قطعاً کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است از این شیوه ها غافل نشوید قطعا ارسال اس ام اس راحت ترین شیوه ی دسترسی به مشتریانتان است.

ارسال پیامک از طریق تفکیک اصناف در تبریز

در شهر صنعتی مانند تبریز گاهی مخاطب شما محدود به حرفه های خاصی هستند به طور مثال فروشنده تجهیزات پزشکی را در نظر بگیرد، قطعاً مخاطبین این گروه محدود هستند، اما ارسال پیامک به مشاغل این امکان را به شما می دهد تا فقط به جامعه پزشکان، ارسال اس ام اس های تبلیغاتی داشته باشید، البته جالب تر اینکه علاوه بر رده شغلی و اصناف شما می توانید شهر مورد نظرتان را هم فیلتر کنید و از گروه شغلی پزشکان، فقط پزشکان شهر تبریز را انتخاب کنید .

حتماً شما هم صنف مورد نظرتان را در گروه بندی مشاغل و اصناف پیام رسان پیدا خواهید کرد. گروه آموزش ارتباطات املاک، خدمات ساختمانی، خدمات مسافرتی، جامعه پزشکان، جامعه مهندسین و غیره …

سخن آخر

همه ی ما روزانه پیامک های تبلیغاتی از مجموعه‌هایی که قبلاً از آنها خرید کرده ایم یا خدمات دریافت کرده‌ایم در گوشی همراه ما می بینیم این شیوه مرسوم ، هنوز هم در مورد استقبال قرار دارد واحتمالاً دلیل آن مثبت بودن عملکرد این شیوه در روند پشتیبانی برای حفظ و جذب مشتری جدید است .

اگر تجربه ی استفاده از این شیوه را ندارید، تیم پشتیبانی پیام رسان همواره آماده ی به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با شماست تا بتوانید بهترین نتیجه را از ارسال پیامک تبلیغاتی کسب کنید.

در همین لحظه میتوانید به صورت رایگان در پنل اس ام اس رایگان پیام رسان ثبت نام کنید. برای مشاوره بیشتر می تونین با شماره های زیر با ما درتماس باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود