پنل اس ام اس تهران؛ محرک پیشبرد اهداف تبلیغاتی و خدماتی شما
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس تهران؛ محرک پیشبرد اهداف تبلیغاتی و خدماتی شما

پنل اس ام اس تهران؛ محرک پیشبرد اهداف تبلیغاتی و خدماتی شما

نوشته ای از سحر خیرپور
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

وجود کارخانجات متعدد، هلدینگ برندها و خیلی از ارگان های دولتی بخش وسیعی از تبلیغات محیطی کلانشهر تهران را به خود اختصاص داده و قطعاً با توجه به حجم بالای تقاضای اجاره بیلبورد و استندهای تبلیغاتی، هزینه اینگونه تبلیغات را در این کلانشهر به شدت بالا برده است، البته که گاهی یک ایده خلاقانه در اینگونه تبلیغات نظر همه ی ما را جلب خواهد کرد، اما به همان اندازه تاثیر منفی این حجم تبلیغات را در نما و زیبایی شهر غیر قابل چشم پوشی است.

ارسال پیامک های تبلیغاتی جدا از اینکه چقدر می تواند در پیشبرد اهداف تبلیغاتی مان موثر باشد، راحتی و دسترسی این شیوه تبلیغاتی کار را برای صاحبین مشاغل راحت تر و ارزان تر کرده است.

قطعا هیچ گروه تبلیغاتی و هیچ فردی بجز خودتان اطمینان و شناخت کافی را از ویژگی‌های منحصر بفرد خودتان و یا مجموعه یا کسب و کار تحت نظرتان ندارد پس بدون صرف هزینه های هنگفت، پیامی که برای دیده شدن و یا شنیده شدن نیاز دارید، بنویسید و به راحتی آن را به هر کجای تهران که مد نظرتان است ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق کد پستی هدفمندتر و مقرون به صرفه تر

در شهرهای بزرگ مثل تهران خیلی از افراد وقت کافی برای دریافت خدمات و یا خرید را ندارند و ترجیح می دهند بدون گذشتن از ترافیک و هیاهوی شهر در نزدیکترین فاصله ممکن این خدمات را دریافت کنند، از طریق ارسال کد پستی همراه اول برای شهر تهران فقط کافیست روی نقشه کد پستی مورد نظرتان را استخراج کنید. با این کار علاوه بر اینکه ارسال هدفمند تری داشته اید، بخش زیادی از شماره های شهر تهران که هزینه های شما را افزایش خواهد داد نیز از ارسال حذف کرده اید.

ارسال به پیش شماره های تهران

در خیلی از موارد جامعه هدف ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال انبوه، قشر خاصی هستند مثل آگهی فروش یک ویلا و یا یک ماشین لوکس، بازار هدف شما افرادی هستند که از تمکن مالی نسبی برخوردار هستند. بنابراین می توانید ارسال به پیش شماره تهران را انتخاب کنید مثلا تمام شماره های همراهی که با پیش شماره ۰۹۱۲ و با کد یک شروع می شوند.

ارسال پیامک منطقه ای با تفکیک شهرها

اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی در طیف وسیع تری را دارید، می توانید با ثبت ارسال اس ام اس منطقه ای با تفکیک شهر و استان کل تهران و یا شهرستان های اطراف را انتخاب کنید.

البته نگران حجم بالای تبلیغات که مسلماً بازخورد بالایی نیز دارد، نباشید استفاده از امکان ارسال تدریجی در انواع ارسال منطقه ای تعبیه شده است. با استفاده از این امکان می توانید پیامک های ارسالی را بخش بندی کنید تا در بازه‌های زمانی ثابت و متناوب ارسال انجام گردد، با این کار به راحتی می توانید تماس هایی که ممکن است با شما گرفته شود را کنترل کنید و هیچ تماسی را از دست ندهید.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است .

ارسال مشاغل و اصناف

یکی از فیلتر های کاربردی که به شما کمک می کند جامعه هدف خود را درست نشانه بگیرید و احتمال خوانده نشدن پیامک تبلیغاتی که ارسال میکنید را تا حد ممکن کاهش دهید، فیلتر ارسال بر اساس اصناف و مشاغل است. مثلا زمانی که شما قصد تبلیغات برای کالاهای پزشکی را دارید، با ارسال به کل شهر و یا یک منطقه خاص، علاوه بر این که مجبور به پرداخت هزینه اضافه خواهید شد، افرادی پیامک شما را دریافت می‌کنند که در طیف مخاطبین مورد نظر شما نیستند، بنابراین بهتر است با مراجعه به منو ارسال مشاغل و انتخاب ارسال برای جامعه پزشکان تهران ارسال هدفمندتری داشته باشید و نتیجه بهتری بگیرید.

ارسال دکل ایرانسل BTS راهی برای ارسال به شماره های فعال

امکان ارسال بر اساس دکل های مخابراتی(BTS) تنها مختص به اپراتور ایرانسل بوده و مستقیماً توسط خود اپراتور انجام خواهد شد با توجه به اینکه این ارسال به شماره هایی انجام می‌شود که از دکل انتخابی منطقه مورد نظر شما تردد داشتند، به خودی خود ریزش ارسال را کاهش می دهد و وجود شماره های خاموش و یا مسدود، در این ارسال کمتر خواهد شد، پس به کسانی که قصد ارسال پیامک به شماره های ایرانسل را دارند این نوع ارسال را پیشنهاد می کنیم. ارسال BTS برای کل شهرهای ایران فعال است و شامل تمام پیش شماره های ایرانسل و همچنین خطوط دائمی و اعتباری این اپراتور خواهد بود مزیت دیگر این ارسال تعرفه پایین تر آن نسبت ارسال های منطقه‌ای است.

از امکانات پنل های اس ام اس غافل نشوید

سامانه های پیامکی جدا از کاربرد تبلیغاتی، می تواند کمک بزرگی برای مشتری مداری و ایجاد نظم در روال کارهایتان باشد. در پنل پیامکی دفترچه تلفن ایجاد کنید: یکی از امکانات کاربردی که پنل پیام رسان در اختیارتان قرار می دهد ایجاد گروه دفترچه تلفن است شماره ها در سامانه پیامکی خود ذخیره کنید تا به راحتی بتوانید در اطلاع رسانی ها، به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و به گروه مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

انواع ارسال گروهی مانند ارسال های اختصاصی با درج نام افراد، برای ایجاد حس وابستگی به مشتریان، به شما کمک خواهد کرد. ارسال های زمان بندی شده و یا ارسال های دوره ای مانند ارسال پیامک سررسید اقساط و تبریک تولد، تنها بخشی از انواع امکاناتی ست که پیام رسان برای حفظ مشتریان وفادارتان، در اختیار شما قرار می دهد.

امکاناتی مانند موارد بالا شاید ساده و پرتکرار به نظر برسد اما مطمئنا شیوه ای موثر برای ایجاد یک تعامل دو سر برد برای شما و مشتریانتان است.

شما فقط شماره مشتریانتان را در پنل پیامکی خود ثبت می کنید، پیام رسان در موعدی که شما ثبت کرده اید پیامک یادآوری سررسید اقساط را به مشتریانتان ارسال می کند و شما با کمترین هزینه و بدون صرف وقت و انرژی به مشتری خود حس ارتباط نزدیک و تعلق خاطر را القا کرده اید مطمئنا مشتریانتان نیز، با توجه به مشغلات امروزی که همه ما را درگیر کرده از اینکه پیامک یادآوری را از طرف مجموعه ای دریافت کرده‌اند که از آن خدمات می گیرند، حس رضایت خواهند داشت.

سخن آخر

یادمان باشد با ارسال پیامک به گوشی همراه افراد مستقیما و بدون واسطه با مخاطبین مان ارتباط برقرار کرده ایم و همچنان بازاریابی پیامکی با هزینه ای کم و دسترسی بالا جایگاه ویژه ای در بین انواع تبلیغات دارد و اگر چنین نبود همه روزه پیامک های تبلیغاتی رقبا در در گوشی همراه مان دریافت نمیکردیم….

برای مشاوره بیشتر میتونین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سحر خیرپور

سحر خیرپور

سحر، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهرانه که همیشه با بیشترین توان و انرژی تو محیط شرکت دیده میشه، و همین انرژی خوبش باعث میشه تا در تمام کارهای مثبت شرکت پیش قدم باشه. اون عاشق کتاب و مطالعه است و به نظرش میشه آدمارو با میزان مطالعه شون سنجید. سحر اوقات فراغتش رو با فیلمهای علمی - تخیلی پر می کنه و به طور کل میشه گفت میونه ی خوبی با مسائل علمی داره.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود