پنل اس ام اس یزد؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شهرهای استان یزد
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس یزد؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شهرهای استان یزد

پنل اس ام اس یزد؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شهرهای استان یزد

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

یکی از کلانشهرهای مرکزی ایران، با بیش از نیم میلیون نفر جمعیت یزد است. شهرستان یزد که مرکز استان یزد نیز هست، یکی از شهرهای قدیمی و باستانی ایران است و از معماری و ساختار یزد می توان به قدمت آن پی برد.

برای گردشگران و طرفداران سفر، یزد یکی از منحصربفردترین شهرهای کویری ایران نیز به شمار می آید. به همین دلیل به آن لقب “عروس کویر” را نیز داده اند.

در شهرهای پرجمعیت رقابت میان مشاغل و کسب و کارها بیشتر دیده می شود. یزد نیز مانند دیگر کلانشهرهای ایران از جمله شهرهایی است که کسب و کارهای موجود در آن اهمیت زیادی به تبلیغات می دهند. لذا در ادامه به معرفی یکی از شیوه های نوین تبلیغاتی، یعنی ارسال اس ام اس تبلیغاتی دریزد خواهیم پرداخت.

پنل اس ام اس یزد

همانطور که گفتیم تبلیغات در شهرهای بزرگ به دلیل بیشتر بودن رقابت بین مشاغل اهمیت زیادی دارد. پنل اس ام اس یزد با سهولت استفاده شرایط خوب و مساعدی را برای تبلیغات با کمترین هزینه فراهم نموده است. در پنل اس ام اس استان یزد امکان ارسال پیامک به شهرهای ابرکوه، اردکان، احمد آباد، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، حمیدیه، خاتم، هرات، مروست، خضرآباد، دیهوگ، زارچ، شاهدیه، صدوق، طبس، عشق آباد، عقدا، مهردشت، میریز، میبد، ندوشن، نیر و یزد وجود دارد. برای مثال تعداد شماره های دائمی همراه اول برای شهر یزد، 176,844 شماره و 262؛177 شماره اعتباری همراه اول و 181,410 شماره ایرانسل به ثبت رسیده است که کابران می توانند به آن ها پیامک ارسال کنند.

امکانات و قابلیت های پنل پیامک یزد

در پنل پیامکی یزد قابلیت هایی برای کاربران در نظر گرفته شده تا بتوانند با استفاده از آن ها بازخورد بهتری از ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشند. یکی از این امکانات ارسال پیامک انبوه در یزد است. ارسال پیامک انبوه راهکاری برای ارتباط با عده ی زیادی از مخاطبان است که با کمترین هزینه امکان پذیر است. کاربران پنل پیامکی می توانند در هر بار ارسال تعداد ارسال های خود را مدیریت کنند و با استفاده از قابلیت های سامانه پیامکی که در ادامه با آن ها اشاره می کنیم ارسال پیامک تبلیغاتی و همچنین ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنند.

ارسال پیامک صوتی

یکی از راه های تبلیغات در سامانه پیامکی، تولید محتوای صوتی و ارسال آن با استفاده از ارسال پیامک صوتی است. نه تنها استفاده از محتوای صوتی به تأثیرگذاری تبلیغات شما می افزاید، بلکه پیامک صوتی راهی برای ارسال به مخاطبانی است که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند.

منشی پیامکی

یکی دیگر از قابلیت های پرکاربرد پنل اس ام اس یزد، منشی پیامکی است. اگر می خواهید سامانه پیامکی به صورت خودکار پاسخ مشتریانتان را بدهد، با استفاده از منشی پیامکی و اعمال تنظیمات مربوط به آن می توانید این کار را انجام دهید. به این شکل که در پنل پیامکی خود در قسمت منشی پیامکی عدد یا کلمه خاصی را معرفی می کنید و متنی پیش فرض را برای ارسال اس ام اس پاسخ آن در نظر می گیرید.

همچنین یکی دیگر از کاربرد های منشی پیامکی برای زمان هایی است که به اینترنت دسترسی ندارید. در صورتی که تنظیمات مربوط به آن را انجام داده باشید، متن ارسالی شما به صورت خودکار به مخاطبانتان فرستاده می شود.

ارسال منطقه ای پیامک در یزد

یکی از نکات مهم برای افزایش بازخورد اس ام اس تبلیغاتی،استفاده از قابلیت ارسال منطقه ای است. در پنل پیامکی یزد شما می توانید پیامک تبلیغاتی را به تفکیک شهر، پیش شماره و یا کد پستی ارسال کنید.در واقع با تفکیک کردن مخاطبان بر اساس منطقه جغرافیایی می توانید هدف گیری دقیق تری در بین مخاطبان داشته باشید که این موضوع بازخورد بهتری از ارسال پیامک برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت

همانطور که گفتیم هدف گیری دقیق مخاطبان باعث افزایش بازخورد می شود. در تبلیغات دو موضوع خیلی مهم وجود دارد : «هزینه ی کم و بازدهی زیاد». ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت دو کاربرد اصلی دارد. اول این که محتوای تبلیغاتی خود را بر اساس سن و جنسیت تفکیک کنید و برای هر گروه،پیامک مناسب با آن را ارسال کنید. دوم اینکه با محدود کردن تعداد مخاطبان به سن و جنسیتی که بیشتر در میان مشتریان شما قرار دارند، هم هزینه های تبلیغات را کاهش دهید و هم بازخورد بهتری از تبلیغات داشته باشید.

کلام آخر

با یک نگاه کلی به مشاغل و برندهای بزرگ دنیا می بینید که به طور ثابت دائماً در حال تبلیغات هستند. به این معنی که باید همیشه هزینه ای را برای تبلیغات در نظر بگیرید و همچنین اگر می خواهید از تبلیغات خود نتیجه ی مثبتی بگیرید، نباید تداوم و استمرار در تبلیغات را فراموش کنید. تبلیغات مداوم اگر با هدف و مدیریت صورت گیرد، نتیجه ای باور نکردنی خواهد داشت.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود