بررسی کاربرد پیامک تبلیغاتی برای مشاغل مختلف
پیام رسان بلاگ حفظ مشتری بررسی کاربرد پیامک تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

بررسی کاربرد پیامک تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399
دسته بندی: حفظ مشتری

یکی از اصلی ترین ارکان پابرجا ماندن مشاغل در بازار رقابت تبلیغات است. در میان روش های تبلیغاتی استفاده از پنل پیامک همواره جایگاه و اهمیت خاصی داشته و همین موضوع سبب ایجاد رقابت در ارسال پیامک تبلیغاتی مشاغل گردیده است. بنابر آمار اعلام شده از طرف پنل پیامک مخابرات، حدود 98% پیامک های تبلیغاتی توسط گیرنده ها خوانده می شوند. شاید در نگاه اول این آمار تنها عددی بزرگ باشد اما اگر به صورت مقایسه ای نگاه کنیم، هیچ یک از روش های تبلیغاتی دارای این میزان بازخورد نیستند.

بازدهی بالای پیامک تبلیغاتی در قیاس با هزینه ی خرید سامانه پیامکی، باعث شده تا علاقه ی کسب و کارها برای استفاده از این روش تبلیغاتی روز به روز افزایش یابد. اما سؤالی برای مدیران مشاغل وجود دارد که آیا بازدهی پیامک تبلیغاتی برای همه ی مشاغل به همین میزان است؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه کاربرد سامانه پیامکی را به تفکیک مشاغل بزرگ و کوچک بررسی خواهیم کرد.

قدرت پنل پیامک را دست کم نگیرید

به طور کلی هر روش تبلیغاتی که برای کسب و کار خود در نظر بگیرید تنها با انسجام و استمرار به نتیجه خواهد رسید. ارسال پیامک نیز نیازمند صبر و حوصله و همچنین یک استراتژی اصولی برای نگارش محتوا و مسیر تبلیغات است. امکانات مختلف و انواع روش های ارسال موجود در پنل پیامک بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات را فراهم کرده است که استفاده از این امکانات به همراه یک استراتژی مناسب و متن پیامک تبلیغاتی خلاقانه برای همه ی مشاغل مؤثرترین روش تبلیغات خواهد بود.

پیامک تبلیغاتی برای مشاغل کوچک

اگر شما صاحب یک کسب و کار نوپا و تازه تأسیس هستید که مشتریان کمی دارد، می توانید با ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک گام مناسبی در جهت معرفی و جذب مشتریان جدید بردارید. همانطور که گفتیم هزینه ی پایین اس ام اس تبلیغاتی باعث می شود بهترین گزینه ی پیش روی این دسته از کسب و کارها سامانه پیامکی باشد.

معمولاً مشاغل کوچک بودجه ی محدودی برای تبلیغات دارند، پنل اس ام اس علاوه بر هزینه ی پایین، با قابلیت کنترل کامل روی زمانبندی تبلیغات و تعداد مخاطبان، این شرایط را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند در هر لحظه با توجه به میزان بودجه ی خود ارسال پیامک انجام دهد. اما برای مثال برای رزرو بیلبورد تبلیغاتی شما باید مبلغ ثابتی را ماهیانه پرداخت کنید حتی اگر شما برای یک هفته نیاز به تبلیغات داشته باشید. همچنین هزینه ی بیلبورد تبلیغاتی ثابت است و تعداد مخاطبان تفاوتی در هزینه ی این روش تبلیغاتی ایجاد نخواهد کرد.

کاربرد ارسال پیامک برای مشاغل بزرگ

گاهاً این طرز فکر وجود دارد که هرچه ابعاد یک کسب و کار بیشتر باشد، باید تبلیغات بزرگتری هم انجام دهد. ارزان بودن استفاده از پنل پیامک در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی به این معنی نیست که نمی توان از این طریق تبلیغات در مقیاس بزرگ انجام داد. بلکه برعکس تصور عموم، اس ام اس تبلیغاتی با داشتن تعداد وسیعی از مخاطبان از اقشار و سنین مختلف جامعه، بزرگترین جامعه ی هدف را در میان روش های تبلیغاتی دارد.

پیامک تبلیغاتی کسب و کارهای بزرگ و وسیع، باید به مراتب بیشتر از کسب و کارهای دیگر، خلاقانه تر و به اقشار بیشتری ارسال گردد. درواقع هرچی وسعت یک کسب و کار بیشتر باشد، برای دریافت نتیجه ی بهتر باید دفعات و تعداد بیشتری ارسال پیامک انجام دهد. کاملاً واضح است که وقتی کسب و کار شما برای 100,000 نفر شناخته شده باشد، ارسال اس ام اس به 10,000 نفر بازخورد مناسبی به همراه نخواهد داشت.

یک کلام، ختم کلام

اگر معیار سنجش یک روش تبلیغاتی خوب را میزان بازدهی در مقیاس هزینه بدانیم، قطعاً راهی بهتر از ارسال پیامک تبلیغاتی پیش رو نخواهیم داشت. اگر شما نیز صاحب کسب و کاری هستید و نیاز به یک روش تبلیغات کم هزینه و مؤثر را دارید، همین حالا از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی کنید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره بازاریابی و تبلیغات در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود