ارسال پیامک با متن مخصوص به هر شماره
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان ارسال پیامک با متن مخصوص به هر شماره

ارسال پیامک با متن مخصوص به هر شماره

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

گاهاً کاربران سامانه پیامکی به دلایل مختلف نیاز پیدا می کنند تا پیامک های مختلفی را یک جا ارسال کنند. درواقع کاربر ارسال اس ام اس خود را با متن های متفاوت برای هر شخص انجام خواهد داد. اما آیا در این شرایط باید به هر مخاطب اس ام اس جداگانه ای فرستاد؟ جواب منفی است. سامانه پیامکی پیام رسان قابلیتی را برای کاربران در نظر گرفته تا از طریق آن بتوانند این نوع ارسال ها را هم به صورت یکجا انجام دهند.

ارسال پیامک متناظر

راهکاری که در سامانه برای ارسال متن های متفاوت به گیرنده های مختلف در نظر گرفته شده، تحت عنوان ارسال متناظر شناخته می شود. در این حالت کاربر می تواند به جای این که به صورت تکی تکی اقدام به متن های متفاوت کند، به صورت گروهی و یا انبوه این ارسال ها را انجام دهد و در زمان و حتی هزینه صرفه جویی کند.

فیلم آموزشی ارسال پیامک با متن مخصوص به هر شماره

در چه زمان هایی باید از ارسال متناظر استفاده کرد؟

هر کسب و کاری بسته به نیاز خود می تواند استفاده های مختلفی از سامانه پیامکی داشته باشد. اما ارسال پیامک متناظر شاید جز قابلیت هایی است که تقریباً همه ی مشاغل از آن برای ارتباط با مشتریان، اطلاع رسانی و حتی ارتباط با تیم های کاری خود استفاده می کنند. برای درک بهتر، در ادامه مهم ترین کاربرد های ارسال پیامک متناظر را بررسی خواهیم کرد.

اطلاع رسانی به مشتریان خاص

بعضی از اطلاع رسانی هایی که از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی صورت می گیرد، جنبه ی عمومی دارد. اما در مقابل عده ی دیگر مخاطب های خاص دارند. برای مثال شما لیستی از بدهکاران را به صورت فایل اکسل از نرم افزار حسابداری خود تهیه کرده اید و می خواهید تاریخ تسویه ی آن ها را به همان تفکیک نرم افزارتان از طریق سامانه پیامکی ارسال کنید. ارسال متناظر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارسال ها را به از روی لیست اکسل انجام دهید.

ارتباط با کارکنان و تیم های کاری مختلف

یکی از پل های ارتباطی بین شرکت ها و سازمان ها با کارکنان ارسال پیامک است. گاهاً شرکت ها برای اطلاع دادن شیفت های کاری، واگذری مسئولیت ها و یا ارسال اطلاعیه خاص به پرسنل خود باید متن های مختلفی را به عده ی زیادی ارسال کنند. در این شرایط هم ارسال پیامک متناظر به آن ها این قابلیت را می دهد تا با آماده کردن لیست اکسل از ارسال های روزانه ی خود، با صرف کمترین زمان و هزینه، این موضوعات را به اطلاع پرسنل خود برسانند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود