استعلام
پیام رسان بلاگ آموزشی آموزش 0 تا 100 استعلام شماره پیامکی دلخواه بصورت آنلاین

آموزش 0 تا 100 استعلام شماره پیامکی دلخواه بصورت آنلاین

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 22 آبان 1401
دسته بندی: آموزشی

احتمالا همین حالا اگر گوشی خود را بررسی کنید نمونه هایی از این پیامک های متفرقه و یا تبلیغاتی با سرشماره های 5000 و 2000 و 3000 و … را می توانید مشاهده کنید.
یکی از روش های تبلیغاتی در کشور که کسب و کارهای مختلف را به خود جذب کرده است بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی است.
یعنی با استفاده از پنل پیامکی می توان یک شماره پیامکی با اعداد و ارقام دلخواه خریداری کرده و سپس شروع به ارسال اس ام اس رایگان با شماره دلخواه نمایید .

اگر شما هم کسب و کاری دارید که می خواهید برای آنها بازاریابی پیامکی انجام دهید می توانید با انتخاب شماره از لیست سرشماره های سامانه پیامکی ارسال پیامک با شماره دلخواه را انجام دهید.

صاحب هر نوع کسب و کاری که باشید از سوپر مارکت ها گرفته تا شرکت ها و ارگان های مختلف برای انجام تبلیغات مشاغل خود نیازمند تهیه پنل اس ام اس خواهید بود و می توانید از طریق استعلام سرشماره پیامک ، خط اختصاصی مخصوص خود را داشته باشید.

لیست بهترین سامانه پیامکی با اپراتور های مختلفی همکاری دارند تا امکان ارسال پیامک با شماره سامانه را برای شما ممکن سازند. تبلیغات از طریق بازاریابی پیامکی توسط خطوطی از این اپراتورها انجام می شود خطوطی با پیش شماره های 5000،3000،2000،1000 و …

اما نحوه استعلام شماره پیامک به چه صورت است ؟ و آیا این امکان وجود دارد ؟

در اولین مرحله برای اینکه بتوانید استعلام شماره پیامک را تهیه کنید و شروع به تبلیغات کنید باید در پنل اس ام اس رایگان  پیام رسان ثبت نام کنید. با تکمیل ثبت نام و خرید اعتبار از طرف سامانه پیام رسان خطی از اپراتور 5000 به صورت هدیه برای شما فعال می شود.

استعلام خط 3000

اما اگر تمایل به خرید خط اختصاصی رند و انتخابی را  دارید باید از منوی امکانات /خط اختصاصی رند نسبت به استعلام شماره پیامکی مورد نظر خود اقدام کنید.
قبل از استعلام شماره پیامک شما را با اپراتورهایی که  سامانه پیامکی پیام رسان با آن ها همکاری دارد آشنا می کنیم پس مانند همیشه  با همراهی خود مارا دلگرم کنید.

نحوه استعلام شماره پیامک در سامانه پیام رسان

پس از انجام ثبت نام و تکمیل اطلاعات لازم از منوی امکانات /خط اختصاصی رند را انتخاب نمایید. بعد از باز شدن صفحه ویترین شماره ه پیامک از اپراتورهای مختلف نمایش داده می شود .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

برای دریافت استعلام شماره پیامک در اپراتور 2000کافی است اپراتور 2000را انتخاب نمایید .
برای استعلام شماره پیامک می توانید از طریق همین منو تیکتی را ارسال نمایید.
و در متن تیکت شماره مورد نظر خود را وارد و گزینه ارسال تیکت را انتخاب کنید .

برای سایر اپراتور ها می توانید جهت استعلام شماره پیامک هم از طریق تماس تلفنی با شماره 91012767 - 021 و هم از منوی پشتیبانی > درخواست های پشتیبانی می توانید درخواست استعلام شماره پیامک مورد نظر خود را ارسال نمایید تا پیگیری ها انجام شود.
امیدواریم تلاش تیمی ما در مجموعه پیام رسان راه گشای شما در رسیدن به موفقیت و کسب بهترین نتیجه در کسب و کار باشد.

اپراتورهای دلخواه منتخب سامانه پیام رسان

اپراتور 3000 مرکز گسترش فناوری اطلاعات

از قدیمی ترین اپراتور های ارسال پیامک با سرشماره دلخواه که سرعت ارسال بالایی دارد، اپراتور 3000 است.
تعداد شماره پیامک در این اپراتور  از 7 رقم تا 14رقم متغیر است که می توانید هر تعداد دلخواه که می خواهید انتخاب نمایید .
و در این اپراتور می توانید خطوط رندی که سامانه تهیه کرده است را خریداری نمایید و یا در صورت تمایل به خرید شماره اختصاصی منتخب از این اپراتور امکان استعلام شماره پیامک 3000 برای شما وجود دارد.

اپراتور 5002 شرکت راهکار سرزمین هوشمند

یکی از خطوط پرطرفدار در سامانه ارسال پیامک پیام رسان مربوط به این اپراتور است.
از ویژگی های این خطوط می توان به تعرفه پیامکی ارزان ، بازگشت هزینه شماره های گیرنده مسدود ، امکان انتخاب شماره سفارشی ،امکان گزارش گیری از تمامی ارسال ها و….اشاره کرد.

از ویژگیها و قابلیت های خوب این اپراتور امکان انتخاب شماره دلخواه است یعنی نیازی به استعلام شماره پیامک نخواهید داشت.البته که بازهم  امکان  استعلام شماره پیامک 5000 ،را هم خواهید داشت .
در صورتیکه با استفاده از خطوط دلخواه امکان استعلام شماره پیامک برای شما مقدر نشد.

اپراتور 5004 شرکت ارمغان راه طلایی

وجود ویژگی های مثبت این اپراتور باعث محبوبیت خطوط این اپراتور شده است. ویژگی های مثبتی چون تعرفه پیامکی پایین ،سرعت ارسال بالا،تعرفه ی خطوط  کم و بازگشت هزینه شماره های لیست سیاه

اپراتور 2000

سرشماره ای گران اما  با کیفیت!
سرعت ارسال بالا در کنار ویژگی مهمی چون بازگشت هزینه پیامک هایی که به هردلیلی ارسال نشده اند از ویژگیها و قابلیت های مثبت این سر شماره محسوب می شود.
و نیاز است هر سال تمدید شوند.

اپراتور 9000

یکی از بهترین و پرکاربردترین خطوط  برای تمامی افراد اعم از حقیقی و حقوقی که دارای ویژگی هایی چون :

  • خطوطی 8 رقمی و رند با قیمتی بسیار مناسب در مقابل سایر اپرتورها
  •  سرعت ارسال بالا
  • خدماتی سازی بدون نیاز به سفته
  • خدماتی سازی به صورت حقیقی و حقوقی
  • امکان ارسال و دریافت پیامک
  • قابل استفاده در ارسال وب سرویس پیامکی در api
  • قابل استفاده در افرونه پیامکی وردپرس
  • تعرفه مناسب

در اپراتور 9000 خطوط اختصاصی به صورت پیش فرض خدماتی بوده و پس از خرید خط و ارسال مدارک درواقع شما یک خط خدماتی خریداری نموده اید که می توانید پیامک های اطلاع رسانی را به مشتریان خود ارسال نمایید.
برای این خطوط هم امکان استعلام شماره پیامک مد نظر شما وجود دارد که می توانید در صورت موجود بودن شماره مورد نظر خودرا خریداری نمایید .

اپراتور 9999

محبوبیت این اپراتور هم کمتر از سایر اپراتورها نیست ویژگی های گسترده ای که دارد باعث می شود گزینه منتخب تمامی کاربران باشد
که بخواهند در ویترین خطوط اختصاصی خود خطی از این اپراتور را هم داشته باشند.

  • ارسال به شماره های بلک لیست (گیرنده مسدود) به صورت پیش فرض
  • سرعت ارسال بالا
  • تعرفه ی خطوط پائین
  • قابل واگذاری به افراد حقیقی و حقوقی دسترسی خط در ارسال پیامک منطقه ای و گروهی

دلایلی هست که کاربران را برای خرید این خط ترغیب می کند . تعداد ارقام خطوط  این اپراتور 10رقم است و این خطوط امکان استعلام شماره پیامک را ندارند و خطوط به صورت رندم انتخاب می شود.

شماره اختصاصی دلخواه

انتخاب شماره اختصاصی دلخواه برای ارسال پیامک تبلیغاتی

انتخاب شماره اختصاصی دلخواه برای ارسال های تبلیغاتی در پنل پیامکی پیام رسان.
تمامی افراد بعد از به اتمام رساندن ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی، میتوانند اقدام به خرید خط خط اختصاصی با سرشماره ی دلخواه خود را دارند.
بعد از اولین شارژ خرید پنل پیامکی ، سامانه پیام رسان یک خط اختصاصی 14 رقمی به صورت هدیه در اختیار کاربران قرار میدهد.
این خطوط هدیه قابلیت ارسال پیامک را داشته و قابلیت دریافت پیامک را ندارند ؛ لذا در صورت ارسال پیامک به این خطوط دریافتی نخواهید داشت.
اگر کسب و کار شما و یا استراتژی تبلیغاتی شما به گونه ای است که علاوه بر ارسال پیامک به دریافت پیامک هم نیاز دارید میتوانید اقدام به خیرد اختصاصی نمایید. در ادامه به بررسی شماره اختصاصی و ویژگی های آن میپردازیم.

دریافت پیامک از شماره اختصاصی دلخواه

همان طور که در ابتدای مقاله توضیح داده شد یکی از قابلیت های شماره ی اختصاصی دریافت پیامک از شماره هایی است که به سر شماره ی شما ارسال پیامک داشته اند.

برای مشاهده ی پیامک های دریافتی میتوانید بعد از وارد شدن به پنل کاربری خود، از قسمت گزارش پیامک ها>پیامک های دریافت شده تمامی اس ام اس های دریافت شده به تفکیک شماره های ارسالی و تاریخ و ساعت ارسال آنها را مشاهده نمایید.

ارسال به بلک لیست

یکی از اقداماتی که جهت ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات انجام میشود خدماتی سازی خطوط اختصاصی و یا خرید خط خدماتی می باشد .

از دیگر روش های عبور از بلک لیست ، ارسال پیامک براساس پترن است که

بانک شماره های اختصاصی رند و دلخواه

علاوه بر انتخاب شماره اختصاصی دلخواه، بانک شماره های اختصاصی قابل خرید نیز در اختیارتان قرار میگیرد.
مجموعه ای بیش از 100 شماره ی رند و غیر رند که با تعداد ارقام و هزینه های مختلف در پنل کاربری افراد قرار میگیرد.
کاربران میتوانند با مشاهده بانک شماره ها، از بین خط های پیشنهادی ، شماره ی اختصاصی که تمایل دارند را خریداری کنند.
برای ارتباط با کارشناسان فروش و تیم بازاریابی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید شماره اختصاصی ، میتوانید با شماره زیر در تماس باشید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 62

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

6 کامنت

  1. سامان آراسته

    14 آذر 1401

    بعنوان یکی از مشترکین و کاربران سامانه ی پیام رسان از حدود 10 سال قبل یعنی زمانی که گستردگی ارائه ی خدمات مبتنی بر وب ابدا با امروز قابل مقایسه نبود ، به جرات به پیشتاز بودن مجموعه ی پیام رسان در ارائه ی خدمات متمایز و پایدار با دیدگاه مشتری محور معترف هستم که یقینا محبوبیت یک مجموعه طی سالهای متمادی فعالیت وابستگی غیر قابل انکاری به واحد ارتباط با مشتری و پشتیبانی دارد . ضمن مطالعه ی محتوای آموزشی جالب این صفحه به مدیریت محترم مجموعه پیام رسان از بابت همکاری با تیم حرفه ای و فرهیخته و با دانش پشتیبانی و خصوصا سرکار خانم دادخواه عزیز که بارها شخصا وقت ایشان را در خصوص دریافت راهنمایی های مختلف گرفته ام ، تبریک عرض نموده و اکیدا موفقیت پیام رسان را در کنار تسلط در امور فنی و ارائه ی اید های خلاقانه ، در گرو داشتن چنین تیم پشتیبانی دلسوز و حرفه ای میدانم . متشکرم .

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      16 آذر 1401

      ممنونیم از شما جناب آراسته عزیز خیلی خوشحالیم که پنل پیامکی پیام رسان رو برای ارسال های خودتون انتخاب کردین. رضایت شما افتخار ماست. داشتن کاربران وفاداری چون شما باعث افتخار ماست و خوشحالیم که توضیحات پشتیبانان سامانه مورد رضایت شما قرار گرفته .

  2. وحیده امینی

    18 تیر 1402

    سلام ممنون بابت اطلاعاتی که درباره لیست شماره های دلخواه و استعلام انها دادید واقعا کاربردی بود سپاس

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام سپاس از شما

  3. نیما

    18 تیر 1402

    سلام برای خرید شماره دلخواه یا خط اختصاصی باید سفته بدیم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام سرشماره های مختلف خطوط اختصاصی شرایط مختلف خاص خودشان را دارند . لطفا ابتدا دز سامانه پیامکی پیام رسان ثبت نام کنید و از منوی امکانات > خرید خط اختصاصی را انتخاب کنید تا اطلاعات بیشتر کسب نمایید .

ثبت نام ورود