هرآنچه که باید درباره ی پنل اس ام اس بدانید
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان هرآنچه که باید درباره ی پنل اس ام اس بدانید

هرآنچه که باید درباره ی پنل اس ام اس بدانید

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

در میان روش های مختلف موجود برای تبلیغات گسترده با مخاطبان زیاد، پنل اس ام اس به دلیل سهولت استفاده، هزینه ی منطقی و بازدهی مناسب، کاربران زیادی را برای خود به دست آورده است. شاید یکی از دلایلی که باعث استفاده ی روز افزون این شیوه ی تبلیغاتی می شود، امکان ارتباط با همه ی مخاطبان به صورت یکجا است. به این معنی که در روش های تبلیغاتی دیگر به دلیل عدم وجود فیلترهای مختلف، مانند سن و جنسیت و شغل برای انتخاب مخاطبان و همچنین عدم کنترل روی زمان تبلیغات، مسلماً تمام بیننده های تبلیغات شما، مخاطبان شما نخواهند بود. به همین دلیل امروز به معرفی پنل پیامک و تمامی نکاتی مربوط به آن و همچنین قابلیت هایی که در آن برای افزایش بازدهی تبلیغات در نظر گرفته شده خواهیم پرداخت.

پنل پیامک چیست؟

اگر از پنل پیامکی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نام ببریم، پس مانند دیگر ابزارها برای این که بتوانیم بهره ی بیشتری از آن ببریم، به یک شناخت نسبی نیاز داریم.

پنل پیامک یک ابزار اینترنتی است که به شما اجازه می دهد تا در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه با مخاطبان خود در ارتباط باشید و ارسال پیامک از طریق اینترنت داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید و برای آن ها پیامک تبلیغاتی بفرستید.

حال مخاطبان شما می توانند یک نفر باشد، مشتریان شما باشند، همکاران شما باشند و یا تعداد انبوهی از مردم یک یا چند شهر و استان باشند، فرقی نمی کند. شما می توانید از طریق ارسال پیامک به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید. حال می خواهیم به بررسی کاربردهای این سامانه و مزایای آن در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی بپردازیم.

قابلیت تفکیک مخاطبان

شاید مهم ترین وجه تمایز پنل اس ام اس در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی موجود، امکان انتخاب مخاطبان بر اساس فیلترهای مختلف در هربار ارسال باشد. قابلیت هایی در سامانه نظیر ارسال منطقه ای، اصناف و ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و ارسال به مشاغل و … برای کاربران در نظر گرفته شده که از طریق آن ها می توانند ارسال های خود را مدیریت و مخاطبان خود را به درستی تفکیک کنند. با یک بررسی کوچک خواهیم فهمید که چنین موضوعی در دیگر روش های تبلیغاتی امکان پذیر نیست . تفکیک مخاطبان هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی باعث افزایش تأثیرگذاری آن و در نتیجه یک تبلیغات موفق و کارآمد خواهد شد .

تبلیغات با هزینه ی منطقی

اگر روش های مختلف را برای تبلیغات مورد ارزیابی و بررسی قرارداده باشید، حتماً دریافته اید که در هیچ روش تبلیغاتی شما نمی توانید هزینه ی تبلیغات را دقیقاً به تعداد مخاطبان خود بپردازید. شاید در برخی روش ها مانند تبلیغات تلویزیونی تعداد مخاطب به صورت کلی و بر حسب میزان بازدید در نظر گرفته شود، اما تمام افرادی که تبلیغات شما را می بینند مخاطب شما نخواهند بود. پنل پیام کوتاه این شرایط را فراهم کرده تا بتوانید رابطه ی منطقی بین ابعاد تبلیغات و هزینه ی خود برقرار کنید.

همچنین هزینه ی پایین امکان تبلیغات مستمر را برای شما فراهم کرد که خود این موضوع نیز پایه و اساس افزایش تأثیرگذاری تبلیغات خواهد بود.

برقرار کردن ارتباط نزدیک و ایجاد صمیمیت با مخاطب

آیا می دانستید در پنل پیامک شما می توانید متن تبلیغات خود را بر اساس مخاطبان مختلف تفکیک کرده و از طریق ارسال اختصاصی و یا ارسال پیامک متناظر، به مشتریان خود ارتباط نزدیک تری برقرار کنید؟

قابلیت هایی مانند ارسال تکی و گروهی نیز در سامانه وجود دارد که امکان اختصاصی کردن یک ارسال را فراهم می کنند. این ارسال ها همانطور که از اسم آن ها پیدا است نه تنها برای شما اختصاصی است، بلکه بدون تردید احساس خاص بودن و تمایز را برای مخاطبانتان ایجاد می کند. یکی از نتایج این روش تبلیغاتی، به غیر از بازدهی زیاد، ایجاد حس وفاداری در مخاطبان و مشتریان شما است.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود