ارسال پیامک تکی و گروهی
پیام رسان ارسال پیامک گروهی آسان و سریع | 14 اپلیکیشن اندروید و آیفون

ارسال پیامک گروهی آسان و سریع | 14 اپلیکیشن اندروید و آیفون

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 30 مرداد 1399
دسته بندی:

به عقیده برخی از افراد، گوشی های همراه یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی پیامکی می باشد. شما با برنامه ارسال پیامک در اندروید و ارسال اس ام اس در آیفون به تبلیغات و بازاریابی از طریق گوشی های هوشمند می پردازید؛ اما اینکه چه برنامه ها یا اپلیکیشن های برای ارسال پیامک گروهی در اندروید یا ارسال اس ام اس گروهی در آیفون وجود دارد را در این مقاله بررسی می کنیم.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که :

ارسال پیامک با سیم کارت شخصی دارای سقف روزانه است و رد شدن از محدودیت ارسال پیامک از سیم کارت می تواند منجر به مسدودشدن سیم کارت شود.

فیلم آموزش ارسال پیامک گروهی در سامانه پیام رسان

در ادامه ویدیوی آموزشی مربوط ثبت ارسال گروهی پیامک را مشاهده میکنید.

طبق ویدیو آموزشی ارسال پیامک گروهی، کاربر سامانه می تواند شماره هایی را در دفترچه تلفن پنل خود ذخیره کرده و در هر زمانی که تمایل داشته باشد با استفاده از سرشماره های متنوع،به مخاطبین خود دسترسی داشته باشد.

ارسال پیامک گروهی درواقع ارسال به آن دسته از مخاطب هایی است که شماره تلفن آنها از پیش در دفترچه تلفن کاربر ذخیره شده باشد.

همچنین کاربر سامانه پیامکی می تواند به هرکدام از مخاطب های مورد نظر خود به صورت اختصاصی و تکی نیز ارسال پیامک انجام دهد.

برنامه ارسال پیامک گروهی پیام رسان

پیام رسان یک سامانه پیامکی آنلاین و تحت وب است که به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به سیم کارت و خرید خط اختصاصی، پیامک های گروهی خود را برای اطلاع رسانی و تبلیغات کسب وکار و مشاغل خود ارسال نمایید.

پنل اس ام اس پیام رسان نیاز به اپلیکیشن خاصی ندارد و با یک مرورگر معمولی در دسترس است. کافیست به آدرس Payam-resan.com مراجعه کرده و یا اینجا کلیک کنید.

در ادامه برخی دیگر از اپلیکیشن های ارسال گروهی را معرفی می کنیم.

معرفی 8 برنامه اپلیکیشن ارسال پیامک گروهی در اندروید

ارسال اس ام اس گروهی در اندروید

اپلیکیشن یا برنامه ارسال پیامک گروهی در اندروید این امکان را برای افراد یا کسب و کارها فراهم می کنند تا اس ام اس گروهی در اندروید ارسال کنند.

در این قسمت 6 نمونه از برنامه ارسال پیامک به همه مخاطبین در اندروید را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از این نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید، ارسال پیامک گروهی را به موفقیت انجام دهید.

ارسال پیامک گروهی در اندروید با اپلیکیشن Multi SMS Sender

برنامه ارسال پیامک اندروید Multi SMS Sender ارسال پیامک در اندروید برای ارسال پیامک، پیامک های شما را بر اساس تاریخ و ساعت دقیق سازماندهی و ارسال می کند؛ همچنین زمانی که گیرنده پیامک شما را دریافت کند به شما گزارش می دهد. این اپلیکیشن با ویژگی امضا و شخصی سازی به شما اجازه شخصی سازی پیامک را می دهد.

ارسال پیامک گروهی در اندروید با Group Messaging

اگرچه محیط کاربری Group Messaging کمی سخت و بد قلق است؛ اما برای ارسال هزاران پیام به صورت همزمان گزینه خوبی است. در این اپلیکیشن باید گروه مخاطب هدف را مشخص و سپس انتخاب و ارسال پیامک گروهی را انجام دهید. البته این برنامه برای ارسال پیامک گروهی همراه اول و ایرانسل در ایران مناسب نیست.

ارسال پیامک گروهی در اندروید با Bulk SMS

اپلیکیشن bulk-sms

این برنامه ارسال پیامک اندروید (Bulk-SMS) به شما امکان سفارسی سازی متن پیامک و ارسال آن را به مخاطب می دهد. برای ارسال پیامک در اندروید با این برنامه نیاز به اتصال اینترنت دارد. و با یک ضربه و با سرعت پیامک ارسال می شود.

این اپلیکیشن قابلیت این را دارد که پیام را به گروه مورد نظر خودتان ارسال کنید یا گیرنده یا گروهی را حذف کنید و افراد بیشتری را به گروه اضافه کنید.

ارسال پیامک گروهی در اندروید با (BSS) Bulk SMS Sender

اپلیکیشن Bulk SMS Sender برای زمانی که می خواهید متن پیامک خود را به طور مداوم به مخاطبین اکسل خود ارسال کنید بسیار کاربردی است. در این برنامه اگر نمی خواهید از طریق گوشی ،ارسال اس ام اس اندروید داشته باشید، می توانید با تنظیم پیوند ارسال مستقیم متن پیامک از رایانه شخصی برای شما ایجاد می شود.

ارسال پیامک گروهی در اندروید با Google Messages

این برنامه ارسال گروهی پیامک در اندروید برای شرکت قدرتمند گوگل است و یک محیط کاربری کاربر پسند و ساده دارد که در سراسر دنیا نظر همه را به خود جلب کرده است. از جمله قابلیت های دیگری که این برنامه دارد چت گروهی ، اشتراک گذاری موسیقی ، عکس ، فیلم و…

ارسال پیامک گروهی در اندروید با Handcent Next SMS

این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید قرار می گیرد و به عنوان بهترین برنامه ارسال پیام گروهی در اندروید است که فضای مدیریت ارسال و دریافت پیامک را در سیستم شما متحول می کند. قابلیت های که این برنامه را پرطرفدار کرده است امکان ارسال ایموجی ، تم های جذاب و زیبا ، ارسال پیامک به صورت زمانبندی شده ، فونت های متنوع و…

Textra SMS

Textra SMS یک برنامه پیامک جایگزین برای اندروید است که قابلیت ارسال پیامک‌های گروهی را دارد.
این برنامه امکاناتی مانند انتخاب گیرندگان گروه، برنامه‌ریزی ارسال پیامک، قالب‌های پیامک و سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند.

GroupMe

GroupMe یک برنامه پیام رسانی گروهی است که از طریق شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل کاربران می‌توانید گروه‌های پیام‌رسانی ایجاد کنید.
این برنامه امکاناتی مانند ارسال پیام‌های متنی، تصویری، صوتی و مکالمات گروهی را فراهم می‌کند.

معرفی 6 برنامه ارسال پیامک گروهی در آیفون

ارسال اس ام اس گروهی در آیفون بسیار ساده و راحت است و تنها با کلیک بر روی + و اضافه کردن نام مخاطبین می توانید با نوشتن متن پیامک مورد نظر پیامک گروهی در آیفون ارسال کنید.

برای اینکه ارسال پیام به تمام مخاطبین در ایفون با سرعت بیشتری انجام شود در این قسمت 6 اپلیکیشن را برای ارسال اس ام اس در آیفون و مخصوصا ارسال پیامک به همه مخاطبین را به شما معرفی میکنیم.

ارسال اس ام اس گروهی در آیفون

ارسال پیامک گروهی در آیفون با Connect

با این برنامه ارسال گروهی در آیفون می توانید در کمترین زمان ممکن برای گروه های مختلفی که نیاز دارید با آنها در تماس باشید پیامک گروهی در آیفون ارسال کنید.

ارسال اس ام اس گروهی در آیفون با Text 2 Group Pro

با استفاده از برنامه ارسال پیامک آیفون به نام Text 2 Group Pro می توانید گروه های مختلفی از مخاطبان را داشته باشد و در سریع ترین زمان ممکن برای آنها پیامک در آیفون ارسال کنید. تنها با انتخاب گروه موردنظر و نوشتن متن مورد نظر می توانید با یک کلیک ارسال اس ام اس گروهی در آیفون را انجام دهید.

ارسال اس ام اس گروهی در آیفون با Group SMS 4

اپلیکیشن group 4 sms

در برنامه Group SMS 4 همانند سایر برنامه ها می توانید با ایجاد گروه هایی از دوستان ، همکاران ، اقوام و… ارسال پیامک در آیفون انجام دهید.

ارسال پیامک گروهی در آیفون با Whatsapp و BBM و SINGNAL

با این 3 اپلیکیشن همانند سایر برنامه ها می توانید در آیفون پیامک گروهی ارسال کنید و در حال حاضر برنامه ارسال پیامک در آیفون SINGNAL محبوبیت بیشتری دارد.

محدودیت ارسال پیامک گروهی در گوشی با سیم کارت!!

روش ارسال پیامک گروهی با سیم کارت شخصی محدودیت دارد و افراد روزانه بیشتر از سقف 500 پیامک نمی توانند برای مخاطبین و مشتریان خود ارسال کنند . در صورت ارسال بیشتر از این مقدار سیم کارت آنها مسدود خواهد شد و امکان تماس یا ارسال اس ام اس با سیم کارت وجود ندارد.

آیا قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای مخاطبین دارید؟

ارسال پیامک گروهی

اگر شما قصد ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را دارید و نمی خواهید سیم کارت شخصی شما مسدود شود و با ارسال پیامک از شماره های شخصی موجب آزار و اذیت مخاطبین و مشتریان خود نشوید، می توانید به راحتی با ثبت نام در سامانه پیامکی و قابلیت ها و ویژگی های این سامانه برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده کنید.

سامانه پیامکی با دسترس قرار دادن امکانات بسیاری برای کسب و کارها به انها کمک می کند تا با انتخاب جامعه هدف خود به صورت هدفمند پیامک ارسال کنند، و نتیجه خوبی را از ارسال پیامک با پنل اس ام اس دریافت کنند.

امکاناتی که سامانه پیامکی برای ارسال پیامک گروهی با گوشی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد شامل:

  • نرم افزار تحت وب و قابل اجرا در گوشی
  • ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی ، پیش شماره ، مشاغل
  • ارسال پیامک از طریق آنتن ایرانسل و همراه اول ( پیامک LBS )
  • ارسال پیامک صوتی
  • ارسال پیامک دوره ای یا زماندار
  • ارسال پیامک یادآوری
  • ارسال پیامک مناسبتی

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

مزایای ارسال پیامک گروهی

از جمله مزیت های حیاتی در ارسال پیامک گروهی ، تبلیغات پیامکی و یا اطلاع رسانی پیامکی به مخاطبین مجموعه ی خود است؛گاهی اوقات نیاز خواهید داشت که به مجموعه ی به خصوصی تبلیغات و یا اطلاع رسانی داشته باشید.

مدارس،بیمارستان ها،مساجد،آزمایشگاه ها و… تنها نمونه ی مختتصری از مواردی هستند که ارسال های گروهی جزء ارکان کلیدی آنها محسوب میشود،که در ادامه به معرفی و توضیح آنها میپردازیم.

پنل پیامکی رایگان پیام رسان با ارائه امکانات به روز و هوشمند یک سامانه پیامکی در اختیار شما خواهد بود،تا شما را از تمامی انواع ارسال ها و تبلیغات پیامکی بی نیاز کند تنها کافیست از طریق لینک ثبت نام به جمع خانواده ما بپیوندید.

نحوه ی استفاده از ارسال گروهی

برای استفاده از این قابلیت، پس از ورود به پنل، از سربرگ ارسال تکی و گروهی، ارسال پیام گروهی را انتخاب می کنیم.

در ابتدا با انتخاب یک شماره از لیست شماره های اختصاصی، نوشتن متن پیامک و اعمال تنظیمات مربوط به زمانبندی ارسال پیامک، تنظیمات اولیه را انجام می دهیم.

جهت ارسال پیامک به همه مخاطبین باید آنها را در دفترچه تلفن پنل کاربری خود اضافه نمایید.

سپس مخاطبان خود را به تفکیک گروه هایی که از پیش در دفترچه تلفن خود ذخیره کرده اید، از قسمت انتخاب از دفترچه تلفن، انتخاب می کنیم.

همچنین خواهید توانست به لیستی از شماره هایی که در دست دارید پیامک تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی ارسال کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

در قسمت بعدی (وارد نمودن شماره) شماره های مد نظر خود را وارد کرده و در نهایت با اتمام مراحل ارسال، سفارش ارسال گروهی خود را تأیید نهایی کنید تا متن مورد نظر با توجه به تنظیماتی که اعمال کردید ارسال شود.

چرا پیام رسان؟

سامانه پیام کوتاه پیام رسان با به کارگیری مجموعه قابلیت ها و امکانات به روز یک سامانه پیامکی، شما را از هر بستر تبلیغات پیامکی دیگری بی نیاز خواهد کرد.

قابلیت های ارسال متناظر، اختصاصی، دوره ای، خیلی هوشمند، ارسال از روی فایل اکسل و … از جمله مواردی خواهند بود که ارسال پیامک گروهی را برای شما راحت تر و کاربردی تر خواهند کرد.

همجنین با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک در پیام رسان می توانید پیامک های تکی و گروهی خود را از نرم افزار و سایت ارسال نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی می توانید از طریق شماره ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

021-74912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.4 / 5. تعداد رای : 19

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

23 کامنت

  1. مهران

    9 شهریور 1400

    سلام من مخاطبینی که براشون میخوام ارسال کنم تعداد خیلی زیادیه که نمیشه تک به تک وارد دفترچه تلفن کنم قابلیتی هست که بتونین کمکم کنین؟ ممنونم ازتون

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      11 شهریور 1400

      میتونین با دانلود "فایل اکسل نمونه"مشخصات مخاطبین خودتون رو در اکسل دانلود شده بارگذاری کرده و بعد از اون مجدد اکسل نهایی رو در قسمت دفترچه تلفن آپلود کنین. لینک دانلود:https://www.payam-resan.com/PhoneBook/Template.xls اگر مخاطبین شما در تلفن همراه هوشمند/اندروید شما ذخیره شده باشن میتونین با "نصب برنامه ی Contact Excel Export"بر روی تلفن همراه خودتون از اونها خروجی اکسل بگیرین. لینک دانلود:https://pardissmscenter.ir/application/ContactExcelExport/Android/android-ContactExcelExport.apk

  2. الناز رضائی

    9 شهریور 1400

    مخاطبینی که قصد ارسال به اونها رو دارم تعدادشون پایینه وقتی حداقل شارژ پنل 2000 تاست،من مقدار زیادی از اعتبار پنلم باقی می مونه آخر هر ماه این اعتبار چی میشه؟محدودیت زمانی داره؟

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      11 شهریور 1400

      میزان اعتبار پنل شما تاریخ انقضا ندارد! اعتبار پنل شما به لحاظ زمانی هیچ محدودیتی نداره و تا زمانی بخواین و پنلتون اعتبار داشته باشه میتونین پیامک های تبلیغاتی خودتون رو ارسال کنین ????????????????

  3. مبینا

    9 شهریور 1400

    ????????????

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      شاد و موفق و پیروز باشین ????????????????

  4. امیرمسعود فلاح

    9 شهریور 1400

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه یک شرکت بیمه در منطقه لویزان استان تهران هستیم،میخواستم ببینم امکان این وجود داره که به صورت اتوماتیک هر ماه پیامک های مربوط به اقساط و سایر فرآیندهایی بیمه ای برای مشتریانمون ارسال کنیم؟

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      امکان ارسال صورتحساب های اقساط به صورت ماهانه وجود داره! شما میتونین از قسمت ارسال گروهی>ارسال دوره ای اقدام به ثبت ارسال مورد نظرتون کنین و صورتحاسب اقساط مشتری هاتون رو به صورت خودکار به صورت روزانه،هفتگی،ماهانه و یا سالانه ارسال کنین. ????????❤️❤️????????

  5. حکیمه روشن دل

    9 شهریور 1400

    منظور از ارسال اختصاصی که در سایت وجود داره یعنی چی؟من دقیق متوجه نشدم ممنونم میشم راهنماییم کنین

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      بله حتما در خدمتتون هستم???? اگر قصد ارسال پیامک هایی رو دارین که متن یکسانی دارن ولی در قسمت متن قصد ذکر کردن نام و نام خانوادگی دریافت کننده پیام رو دارین میتونین از ارسال اختصاصی استفاده کنین. برای مثال: با سلام خدمت هنرجوی محترم آقای/خانم %name% . کلاس امروز به هفته آینده موکول شد.

  6. زهرا

    9 شهریور 1400

    این امکان هست که پیامک هایی مثل پیامک های تبریک تولد رو به صورت سالانه انجام بدیم؟ اگر این ویژگی باشه هم برای من و هم برای مابقی کاربراتون خیلی میتونه مفید باشه

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      امکان ارسال پیامک تبریک تولد به صورت سالانه وجود داره! شما میتونین از قسمت ارسال گروهی>ارسال دوره ای متن پیام خودتون رو تایپ کنین و در بازه ی تکرار اون رو در قالب روزانه هفتگی،ماهانه،سه ماهه،شش ماهه و سالانه تنظیم کنین و با ارسال پیامک تبریک تولد مخاطبین خودتون رو غافلگیر کنین!

  7. یاسین سعیدی

    9 شهریور 1400

    ممنونم از تیم پشتیبانی خوبتون خیلی با حوصله و صبور جواب من رو میدادن امیدوارم همیشه همین طوری عالی باشین ????????????

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      خواهش میکنم رضایت شما افتخار و سرمابه ی ماست امیدوارم تونسته باشیم شما رو در دستیابی به اهداف مورد نظرتون نزدیکتر کرده باشیم از انتخاب و همراهی سامانه پیام رسان متشکریم ????????❤️❤️????????

  8. علی کوهساری

    9 شهریور 1400

    من در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت دارم میخواستم برای مشتریام که به صورت اقساط خریداری کردن هر ماه پیامک یادآوری اقساط ارسال بشه چه نوع ارسالی رو برای من پیشنهاد میکنین؟

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      ارسال پیامک های خودکار به صورت ماهانه امکان پذیره! شما میتونین از قسمت ارسال گروهی>ارسال دوره ای اقدام به ثبت ارسال مورد نظرتون کنین و صورتحاسب اقساط مشتری هاتون رو به صورت خودکار به صورت روزانه،هفتگی،ماهانه و یا سالانه ارسال کنین ????????

  9. سمانه نورانی

    9 شهریور 1400

    ایا این امکان وجود داره که برای انتخابات شورای شهرمون از سامانه پیامکی برای بازدهی بالاتر تبلیغاتی استفاده کرد؟ یکسری شماره رو من خودم جمع آوری کردم علاوه بر ارسال انبوه ارسال به این افراد خاص هم امکانپذیره؟ ممنونم میشم راهنماییم کنین

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      با استفاده از پیامک های تبلیغاتی سامانه پیام رسان در روز های داغ انتخاباتی از رقبا پیشی بگیرین! این ویژگی که یکی از مزیت های رقابتی کاندیدا محسوب میشه رو میتونین از طریق ارسال های گروهی و منطقه ای به انجام برسونین همین طور میتونین با ثبت ارسال دوره ای،ارسال های خودتون رو به گونه ای ثبت کنین تا به صورت اتوماتیک هر روز در ساعت مورد نظر شما پیام انتخاباتی شما ارسال بشه بازدهی این ارسال های پیام رسان رو بعد از شمارش آرا میتونین ملاحظه کنین????

  10. نسترن روشن دل

    9 شهریور 1400

    خیلی خوبه که آپلود مخاطبین از اکسل رو برای قسمت دفترچه تلفن ها گذاشتین واقعا از حوصله خارج میبود اگر میخواستم تک به تک وارد کنم در زمان صرفه جویی میشه و خیلی پسندیدم ????????????

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      10 شهریور 1400

      خواهش میکنم رضایت شما افتخار ماست تمام تلاش سامانه در راستای رضایت و خشنودی شما کاربران گرامیه ????????❤️❤️

  11. محمدانگیزه

    10 آبان 1400

    عالی

  12. پدرام یعقوبی

    21 اسفند 1400

    سلام.ارسال پیامک ازروی نقشه برای شهرستان ماسال و حومه هم امکان پذیره؟؟

    1. مهدی نامور

      مهدی نامور

      21 اسفند 1400

      سلام جناب آقای یعقوبی عزیز ارسال پیامک از روی نقشه از جمله قابلیت هاییست که در دستور کار تیم برنامه نویسی، فنی و مهندسی قرار گرفته و به زودی در پنل پیامکی تمامی کاربران فعال خواهد شد.

ارسال پیامک بصورت لحظه ای به محض ورود افراد به یک محدوده خاص

ارسال هدفمند به ساکنین شهر و استان با انتخاب منطقه از روی نقشه

ارسال پیامک گروهی تنها با آپلود فایل اکسل بدون محدودیت پارامتر

دریافت پیامک با قابلیت دسته بندی، عضویت در دفترچه تلفن و پاسخگویی توسط منشی پیامکی سامانه

تبلیغات در هر صنف و مشاغلی که می توانند مشتریان بالقوه شما باشند

ارسال پیامک به افراد رهگذر از یک منطقه خاص در 14 روز گذشته

انواع پیامک های یادآوری بصورت خودکار، زماندار و دوره ای

تعامل بیشتر با مشتریان و ایجاد حس رقابت میان آنها

تقویت صدای برندتان تنها با یک آوای صوتی جذاب و ارسال آن بصورت انبوه

مشاهده ریزجزئیات پیامک های ارسال شده به همراه وضعیت پیامک های ارسالی

ارسال پیامک از داخل نرم افزار به کاربران تان با سرعت بالا

مدیریت قالب های OTP و ساخت پترن جهت ارسال پیامک های کد تایید از خط خدماتی سامانه

ارتباط با مشتریان و ارسال پیامک های رویداد مالی و کاری

ارائه 4 روش مختلف جهت ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات و عبور از گیرنده مسدود

ارسال پیامک نظیر به نظیر برای هر شماره با یک متن جداگانه و سفارشی سازی شده توسط خودتان

معرفی ویژگی ها انواع ارسال گروهی و ارتباط با مشتری
ثبت نام ورود