معرفی و راهنمای استفاده از ارسال اختصاصی
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان معرفی و راهنمای استفاده از ارسال اختصاصی

معرفی و راهنمای استفاده از ارسال اختصاصی

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

ارسال اختصاصی امکانی است که کاربران می توانند اقدام به اطلاع رسانی پیامکی به مشتریان خود جهت تبلیغات و ارائه ی تخفیف نمایند.
در این نوع ارسال  متن پیامک ارسالی شما می تواند به صورت ذیل باشد:
مشتری گرامی فروش ویژه ی تابستان شروع شد منتظر قدومتان هستیم.
اگر در جمله بالا در ادامه مشتری گرامی، نام هر مشتری به صورت اختصاصی نوشته شود قطعا تاثیر مثبت بیشتری در ایجاد احساس صمیمیت و جذب مشتری خواهد داشت.
برای مثال به صورت جمله زیر بیان شود:
مشتری گرامی جناب آقای محمدی ، فروش ویژه ی تابستان شروع شد منتظر قدومتان هستیم.
سامانه پیامک پیام رسان با در نظر گرفتن شیوه های نوین بازاریابی ،امکان درج نام در متن پیامک را در قالب ارسال اختصاصی ،در منوی ارسال “تکی و گروهی” قرار داده است.
تذکر: برای استفاده از این نوع ارسال می بایست در منوی دفترچه تلفن، یک گروه تعریف نمائید که علاوه بر شماره تلفن ،نام افراد نیز ذخیره شده باشد.
توجه داشته باشید در این نوع ارسال می توانید یک متن واحد را به شماره های دفترچه تلفن ارسال نمایید بصورتی که نام افراد در متن پیامک به صورت اختصاصی درج شود.

مراحل ثبت ارسال اختصاصی:

در منوی ارسال گروهی ، روی ارسال اختصاصی کلیک نمائید و پس از مشخص نمودن گروه مورد نظر(که از قبل در منوی دفترچه تلفن ذخیره کرده اید) متن پیامک را تایپ نمائید.
با اضافه نمودن عبارت اختصاصی %name%  در متن پیامک و ثبت ارسال ،سیستم به صورت خودکار، نام های ذخیره در دفترچه تلفن را جایگزین عبارت %name%  می کند ، در نتیجه نام هر شخص به صورت اختصاصی در پیامک درج خواهد شد.
برای مثال برای ارسال پیامک با متن  (مشتری گرامی جناب آقای محمدی ، فروش ویژه ی تابستان شروع شد منتظر قدومتان هستیم) ، بصورت زیر متن را تایپ می نمائیم و ارسال را ثبت می کنیم.
*مشتری گرامی جناب آقای %name% ، فروش ویژه ی تابستان شروع شد منتظر قدومتان هستیم.
پس از ثبت ارسال می توانید وضعیت پیامک های ارسالی را در منوی گزارش پیامک ها بررسی نمائید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود