بانک شماره
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها بروزترین بانک شماره ها در ارسال های منطقه ای

بروزترین بانک شماره ها در ارسال های منطقه ای

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 12 اردیبهشت 1401

سامانه پیامکی پیام رسان در طی بیش از 10 سال فعالیت خود در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیامکی همواره در تلاش بوده تا توجه به مخاطب و کسب رضایت آنها را از اولویت های اصلی فعالیت های خود قرار دهد. بانک شماره موضوعی است که قصد داریم تا امروز آن را باهم به چالش بکشیم.

امروز در کنار شما خواهیم بود تا با با کاربرد و اهمیت بانک شماره ها، نسخه بروز شده ی این شماره ها و چگونگی دسترسی به آنها صحبت کنیم.

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی پیام رسان در مسیر پر چالش دنیای کسب و کار در کنار شما خواهد بود.

همراه ما باشید.

سامانه پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس یکی از کانال های تبلیغاتی تحت وب بوده که میتواند محتوای تبلیغاتی شما رو در قالب پیامک به سراسر کشور ارسال کند.

سامانه پیامکی به لطف پیشرفت های چشمگیر امروزه در زمینه فناوری و ارتباطات توانسته نقش پررنگی در تبلیغات و بازاریابی پیامکی ایفا کند.

بانک شماره چیست؟

به صورت خلاصه مجموعه شماره های قابل دسترس در ارسال های منطقه ای، بانک شماره نامیده میشوند.

بانک شماره های موجود در پنل پیامکی پیام رسان، طبق آخرین بروزرسانی های موجود و دریافتی از پنل پیامک مخابرات بوده و قطعا این شماره ها یکی از کلید های موفقیت در افزایش بازدهی تبلیغات پیامکی شما خواهند بود.

قابلیت دسترسی به جامعه هدف دلخواه با استفاده از بانک شماره های جذاب و کاربردی یکی از امکانات پنل اس ام اس مجموعه پیام رسان خواهد بود که در اختیار کاربران قرار میگیرد.

انواع بانک شماره

حالا که تا به این جای کار با اهمیت و نقش بانک شماره ها در ارسال اس ام اس تبلیغاتی منطقه ای آشنا شدید، اکنون به انواع بانک شماره ها بر اساس فیلتر های مختلف اشاره میکنیم.

بر اساس مشاغل و اصناف

یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی در پنل اس ام اس شما، قابلیت ارسال اس ام اس به مشاغل و صنف جامعه هدف شما خواهد بود.

بر اساس این نوع ارسال میتوانید جامعه هدف خود را بر اساس شغل های افراد تعیین کنید.

برای مثال به تمامی دانشجویان، پزشکان،تاجران و یا افراد شاغل در صنف های صنعت، پیراپزشکی، ساختمان و… دسترسی خواهید داشت.

این نوع ارسال امکان انتخاب جامعه هدف به صورت کاملا هوشمند را به شما خواهد داد؛ چرا که به این ترتیب علاوه بر انتخاب شهر و استان میتوانید دقیقا تعیین کنید که چه کسانی تبلیغات شما را ببنند و به گونه ای آنها را از فیلتر بسیار دقیقی رد کنید.

بر اساس کد پستی

یکی دیگر از انواع بانک شماره ها، مربوط به شماره های قابل دسترس در کدهای پستی میباشد.

توانایی دسترسی به جامعه هدف بر اساس کدپستی یکی دیگر از امکانات رایگان سامانه پیامکی پیام رسان خواهد بود که امکان انتخاب جامعه هدف را به شکل کاملا کارا و به صرفه به شما خواهد داد.

بر اساس نقشه

از بهترین، بروز ترین و البته کارا ترین مجموعه شماره های موجود، بانک شماره بر اساس نقشه خواهد بود.

طبق این نوع ارسال، میتوانید به مجموعه شماره هایی که در منطقه ی پیشنهادی شما بر اساس نقشه قرار دارند، پیامک از روی نقشه و اطلاع رسانی ارسال کنید.

دسترسی به شماره ها در ارسال های منطقه ای

برای استفاده از بانک شماره های موجود در پنل، تنها کافیست تا وارد قسمت ارسال های منطقه ای شده و بعد از وارد کردن فیلتر ها و موارد لازم به تمامی شماره ها در قالب دیتا دسترسی داشته باشید.

قابلیت دسترسی به بانک شماره ها به صورت دیتا انجام میگیرد؛ به این معنی که بعد از وارد کردن فیلتر های لازم شاهد تعداد شماره های ثبت شده با فیلتر های پیشنهادی شما خواهید بود.

بعد از ثبت و ارسال پیامک منطقه ای به تمامی شماره ها در حالت امنیتی دسترسی خواهید داشت.

برای مثال:

1248***0912

سامانه پیامکی پیام رسان، موفق و قابل اعتماد

سامانه پیامکی پیام رسان با بیش از 10 سال سابقه تجربه در زمینه تبلیغات پیامکی در کنار شما خواهد بود تا تجربه لذت بخشی از ارسال های تبلیغاتی داشته باشید.

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده پیام رسان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همچینن تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه، حتی روزهای تعطیل، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و همراهان همیشگی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود