بلک لیست
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان قابلیت جدید پیام رسان: لیست سیاه شخصی

قابلیت جدید پیام رسان: لیست سیاه شخصی

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که  بعد از هر ارسال پیامک گروهی یا ارسال پیامک منطقه‌ای تعدادی از دریافت‌کنندگان تمایل به دریافت پیامک از طرف شما را نداشته باشند. جداسازی و حذف این شماره‌ها بسیار دشوار و وقت‌گیر خواهد بود. در همین راستا سرویس لیست سیاه شخصی در سامانه ارسال پیامک پیام رسان راه اندازی شده است. برای استفاده از این سرویس شما می‌توانید با فعال سازی لیست سیاه شخصی و انتخاب یک گروه دفترچه تلفن، از ارسال پیامک به شماره‌های این گروه دفترچه تلفن جلوگیری کنید. البته ارسال تکی همچنان به آن شماره‌ها  امکان پذیر است، ولی هیچ پیامکی از ارسال‌ پیامک منطقه‌ای و گروهی به مخاطبان موجود در لیست سیاه شخصی شما ارسال نخواهد شد.
علاوه بر این شما می توانید با استفاده از منشی پیامکی، برای دریافت کنندگان خود امکانی را فراهم کنید که با ارسال یک عدد یا پیامک خاص از لیست دریافت کنندگان شما خارج شوند.
برای استفاده از این سرویس کاربردی ابتدا از منوی دفترچه تلفن یک گروه از شماره‌های مورد نظر تشکیل دهید سپس از منوی تنظیمات گزینه لیست سیاه شخصی، آن را انتخاب  نمایید.
تبلیغات در هر مجموعه ای در راستای پیشبرد اهداف ، فروش بیشتر و یا مطرح شدن نام برند در بین رقبا شکل میگیره … ما برای رسیدن به این اهداف تبلیغاتی هزینه پرداخت میکنیم ولی ممکنه در برخی موارد کسایی که با عنوان مخاطب ما قرار میگیرن در گروه بازار هدف ما نباشند که در این صورت نه تنها باعث پرداخت هزینه ی اضافی میشه حتی ممکنه اثر سو برای برندتون داشته باشه و تبلیغات منفی هم به همین معناست. پیامک هایی که بعد از ارسال های تبلیغاتی دریافت میکنید می تونه نشونه ی خوبی از بازخورد ارسالتون باشه . برای دریافت موارد تکمیل تر از نحوه استفاده از لیست سیاه رو توضیحات بیشتر کلیک کنید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 14

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود