ارسال دوره ای پیامک
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان آموزش ارسال دوره ای پیامک در سامانه پیام رسان + فیلم آموزشی

آموزش ارسال دوره ای پیامک در سامانه پیام رسان + فیلم آموزشی

نوشته ای از سحر خیرپور
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

یکی از امکاناتی که سامانه پیامکی پیام رسان به منظور ارسال پیامک در دوره های زمانی ثابت و دلخواه در نظر گرفته، امکان ارسال دوره ای پیامک است. در واقع کاربر از این طریق می تواند به راحتی محتوای پیامک مورد نظر خود را در بازه های زمانی از پیش تعیین شده با یک بار تنظیم به مخاطبان مورد نظر خود ارسال کند.

نحوه استفاده از ارسال دوره ای

برای استفاده از امکان ارسال دوره ای، پس از ورود به پنل ارسال پیامک خود، باید از منوی ” ارسال گروهی”، گزینه ی ” ارسال دوره ای ” را انتخاب نمایید. در صفحه ای که برایتان باز می شود، باید عنوان ارسال و متن پیامک مورد نظر خود را وارد کنید. در نظر داشته باشد هنگام ورود متن، در صورت وجود متغیرها، باید مقدار آن را در متن از طریق % parm1 % نشان دهید. بدین معنی که برای مثال مخاطبان شما نیاز به یادآوری موضوعی در بازه های زمانی ثابت (مثلاً اعلام سررسید اقساط در تاریخ مشخص) دارند، متن کلی پیامک ثابت است، اما نام افراد و مبلغ قسط آنها متفاوت است. به همین منظور به ترتیب متغیرها را با % parm1 % و % parm2 % و … نشان می دهیم و در انتها در قسمت ورود مخاطبان پارامترهای متغیر هر مخاطب را وارد می کنیم.

کاربرد ارسال دوره ای پیامک

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، شاید بتوان بیشترین کاربرد ارسال دوره ای را برای کاربران سامانه پیامکی، ارسال پیامک هایی با محتوای یادآوری و اطلاع رسانی دانست. شرکتی را در نظر بگیرید که ماهانه شیفت پرسنل آن تغییر می کند و برای اطلاع رسانی منظم به پرسنل خود چند روز مانده به پایان ماه شیفت جدید هر شخص را از طریق ارسال پیامک به او اعلام می کند. در این صورت کاربر سامانه باید از امکان ارسال دوره ای برای رفع این نیاز استفاده کند.

فیلم آموزش ارسال دوره ای پیامک در سامانه پیام رسان

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سحر خیرپور

سحر خیرپور

سحر، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهرانه که همیشه با بیشترین توان و انرژی تو محیط شرکت دیده میشه، و همین انرژی خوبش باعث میشه تا در تمام کارهای مثبت شرکت پیش قدم باشه. اون عاشق کتاب و مطالعه است و به نظرش میشه آدمارو با میزان مطالعه شون سنجید. سحر اوقات فراغتش رو با فیلمهای علمی - تخیلی پر می کنه و به طور کل میشه گفت میونه ی خوبی با مسائل علمی داره.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود