مدیریت پیامک دریافتی
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان مدیریت دریافت پیامک

مدیریت دریافت پیامک

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 27 دی 1400

یکی دیگر از امکانات سامانه پیامکی پیام رسان تجزیه و تحلیل پیامک های دریافتی کاربران بوده که می تواند نقش مهمی در مدیریت محتوای دریافتی، توسط کاربران داشته باشد.
بدین ترتیب کاربران بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی، میتوانند پاسخ مشتریانشان را نیز دریافت کرده و بعد از تجزیه و تحلیل و ارائه آمار های هوشمند سامانه، با بینش وسیع تری نسبت به اقدامات آتی کسب و کار خود قدم بردارند.
در این مقاله سعی شده به معرفی برخی از امکانات مدیریت دریافت پیامک، پرداخته شود تا امکان آشنایی هر چی بیشتر با ویژگی های سامانه پیامکی پیام رسان مهیا شود.

برای اینکه هرچه زودتر از امکانات سامانه پیامکی پیام رسان بهرمند شوید، میتوانید از طریق لینک ثبت نام پنل اس ام اس رایگان به جمع ما بپیوندید.

دریافت پیامک از طریق خطوط اختصاصی

بعد از ثبت اولین خرید، سرشماره ای تحت عنوان خط هدیه، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد که افراد می توانند به راحتی پیامک های خود را ثبت و ارسال کنند.

خطوط هدیه به صورت خودکار و به صورت سالیانه، از سمت سامانه تمدید شده و دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی تمدید نیست.
اگر تمایل دارید تا علاوه بر ارسال پیامک، قابلیت دریافت پیامک را هم داشته باشید میتوانید با خرید خط اختصاصی، این ویژگی جذاب را به پنل پیامکی خود بیافزایید.

برای خرید خط اختصاصی میتوانید از قسمت امکانات>شماره های اختصاصی رند و یا انتخاب شماره دلخواه، خط اختصاصی مورد نظر تان را تهیه کنید.

مدیریت پیامک های دریافتی

مدیریت محتوای  پیامک دریافتی

در ادامه به برخی از امکاناتی که در راستای مدیریت محتوای پیامک های دریافتی کاربران، طراحی شده اند میپردازیم.

منشی پیامکی

با استفاده از این ویژگی میتوانید برای مدیریت پیامک های دریافتی خود منشی پیامکی به صورت 24 ساعته ی هر هفت روز هفته استخدام کنید!
با استفاده از منشی پیامکی میتوانید با تعیین کلیدواژه های مخصوص، به افرادی که پیامک های مختلفی ارسال میکنند، پاسخ های متفاوتی ارسال کنید.

برای مثال میتوانید برای تمامی کسانی که متن ارسالی آنها شامل کلیدواژه ی تعریف شده، باشند پیامک تشکر و یا … ارسال کنید.

با تعیین شروط برای پیامک های دریافتی(شرط متن>شروع شود/شامل باشد/شامل نباشد/مخالف باشد)میتوانید به راحتی دریافتی های خود را فیلتر کرده و محتوای دریافتی را مدیریت کنید.
علاوه بر متن میتوانید برای شماره های ارسال کننده نیز شرایطی تعیین کنید تا شماره ها نیز بعد از تایید شدن توسط فیلتر های تعیین شده در تجزیه و تحلیل آماری شما اثرگذار شوند.

برای مثال میتوانید شماره و یا شماره های خاصی را مسدود کرده تا در تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های شما اثری نداشته باشند.

همچنین میتوانید با تعیین شرایطی شماره هایی که تنها در یک سرشماره قرار دارند در آمار شما محسوب شوند.(دریافت پیامک تنها از سر شماره های 0912).

با استفاده از این فیلتر میتوانید از دریافت پیامک های کسانی که در حوزه ی جغرافیایی شما نیستند امتناع کنید.
همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت فوروارد منشی پیامکی، تمام پیامک های دریافتی را به خط شخصی خود یا فوروارد کرده تا هر پیامکی که به پنل پیامکی شما ارسال میشود به خط شخصی شما فوروارد شده تا لحظه به لحظه از آمار پیامک های دریافتی خود آگاهی داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فعال سازی منشی پیامکی میتوانید فیلم آموزش منشی پیامکی که در زیر قرار گرفته است استفاده کنید.

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

برگزاری همه پرسی پیامکی یکی دیگر از قابلیت های سامانه پیام رسان بوده که با استفاده از این ویژگی میتوانید بین کاربران و یا مشتریان خود نظرسنجی و یا مسابقه ای برگزاری کرده و تجربه ی دلپذیری از یک پنل پیامکی را داشته باشید.
همچنین میتوانید با کمک منشی پیامکی به تمامی کسانی که در مسابقه و یا نظرسنجی پیامکی شما شرکت کردند، به صورت خودکار پیامک تشکر ارسال کنید.

علاوه بر آن با تعیین گزینه های مسابقه و گزینه ی صحیح، از بین کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کردند، به تعداد مورد نظر شما، افرادی به صورت رندوم به عنوان برنده مسابقات معرفی شوند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

تفکیک پیامک های دریافتی

فرض کنید صاحب فروشگاهی هستید و کالاهای متفاوتی مانند کالای الف، کالای ب، کالای ج را برای فروش عرضه کرده اید.
با قرار دادن کلید واژه های الف، ب و ج در سیستم منشی پیامکی خود و تعریف دسته بندی های لازم

سامانه پیام رسان به صورت هوشمند افرادی که خواستار کالای الف بودند را در پوشه ی الف، افرادی که خواستار کالای ب بودند را در پوشه ی ب و …تقسیم بندی کرده و این فرآیند در تفکیک مشتریان کالاهای شما نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

021-74912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود