ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان ارسال اس ام اس به بلک لیست ✅+4 راه عبور پیام از بلک لیست

ارسال اس ام اس به بلک لیست ✅+4 راه عبور پیام از بلک لیست

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 7 اسفند 1400

ارسال پیامک به بلک لیست یا لیست سیاه همواره یکی از چالش های بزرگیست که تمامی کاربران سامانه های پیامکی سطح کشور با آن رو به رو شده و حداقل یکبار آن را تجربه کرده اند.

در کنار شما هستیم تا با ارائه قابلیت های جدید و هوشمند سامانه پیامکی پیام رسان ، این مشکل را برای همیشه حل کنیم!

بلک لیست چیست ؟ به چه کسانی بلک لیست میگوییم؟

بلک لیست، لیست سیاه و یا گیرنده مسدود ها در حقیقت کسانی هستند که بنا بردرخواست خود، دریافت پیامک تبلیغاتیشان را مسدود کرده و قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی به این افراد وجود ندارد.
از آنجایی تعداد این افراد رو به افزایش گذاشته است بنابراین این فرآیند یکی از چالش های بزرگ سامانه های پیامکی و کاربران آنها عبور اس ام اس از بلک لیست میباشد.
پس بنابراین گذشتن از این فیلتر و دستیابی به تمامی شماره ها از جمله بلک لیست، میتواند شما را به مزیت رقابتی چشمگیری نسبت به رقبای شما برساند.

3 راه عملی عبور از بلک لیست مخابرات و ارسال پیامک به آن

ویدیو آموزشی 3 راه ارسال پیامک به بلک لیست

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی به گیرنده مسدود ها میتوانید از سه راه زیر عمل کنید.

سامانه پیامکی پیام رسان میتواند به طریق مختلفی به افراد گیرنده مسدود پیامک های تبلیغاتی و پیامک اطلاع رسانی ارسال کند و کاربران میتوانند با توجه به سلیقه، نیاز و شرایط خود، شیوه ی ارسال پیامک به لیست سیاه را انتخاب کنند.

1- ارسال پیامک صوتی به بلک لیست ؛ بدون نیاز به خرید خط خدماتی !

یکی از راه های پیش رو شما برای دسترسی به افراد بلک لیست، برقراری تماس صوتی با آنهاست.
با استفاده از قابلیت کاملا رایگان پیام و یا ارسال پیام صوتی به افراد موجود در لیست سیاه و یا حتی تلفن های ثابت، محتوای تبلیغاتی خود را در قالب یک آوای صوتی دلنشین انتقال دهید!

این آوا میتواند هم توسط خود شما گویندگی شده و یا توسط گوینده مجازی موجود در پنل کاربریتان انجام شود.
برای استفاده از این سیستم میتوانید متن پیام خود را توسط خود، یا فردی که از صدای دلنشینی برخوردار است، گویندگی کرده و یا حتی میتوانید از گویندگان مجازی موجود در پنل پیامکی خود استفاده کنید.

تبدیل متن به پیام صوتی

به این صورت که گوینده ی مجازی متن مورد نظرتان را به آوا تبدیل کرده و میتوانید آوای صوتی ایجاد شده را در سطح کشور ارسال کنید.
در ارسال پیامک صوتی هیچ محدودیتی در زمینه شماره های دریافتی وجود ندارد و میتوانید علاوه بر شماره های تلفن همراه، به قابلیت ارسال پیام صوتی به تلفن های ثابت هم دسترسی داشته و فاصله ی خود از رقیبانتان را بیشتر و بیشتر کنید.
برای اطلاعات بیشتر مرتبط با پیام صوتی میتوانید مقاله ی “کاربرد پیامک صوتی” مراجعه کنید.

2- ارسال به بلک لیست با خط خدماتی

خط خدماتی یکی دیگر از قابلیت های پنل اس ام اس شما خواهد بود که قابلیت ارسال به گیرنده مسدود ها را دارد.
این خط تنها برای شرکت های دولتی و یا خصوصی احراز هویت میشود که دارای شناسه ملی، شماره ثبت و ایمیل سازمانی هستند و تنها نیازمند ارسال پیامک های اطلاع رسانی هستند.
خطوط خدماتی قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی را نداشته و تنها میتوان پیامک های اطلاع رسانی مربوط به مراکز دولتی و خصوصی را ارسال کرد.
البته با توجه صف سنگین خدماتی سازی، این پروسه به صورت موقت غیرفعال بوده و تا اطلاع ثانوی امکان خدماتی سازی وجود ندارد

3-ارسال پیامک از طریق پترن

چنانچه از سایت و یا نرم افزار خود برای کاربران خودتان پیامک می فرستید ، با استفاد از قابلیت جدید پیام رسان ، یعنی ارسال پیامک از طریق پترن ، قادر هستید تا بدون نیاز به خرید خط خدماتی از طریق وب سرویس پیامکی به بلک لیست مخابرات نیز پیامک بفرستید .

سرویس پترن به شما این اطمینان را می دهد که پیام شما با سریع ترن خط سامانه ارسال شده و از پیام شما را به دست شماره های گیرنده مسدود نیز برساند . تنها کافی است تا یک قالب جدید اضافه کرده و از طریق الگوی پترن ، پیامک خود را ارسال کنید.

4- ارسال به بلک لیست با خط 9999 سیم کارتی

و اما بهترین گزینه برای دسترسی به گیرنده مسدود ها خرید خط خدماتی بدون سفته است !
خطوط 9999 اپراتوری با پیش شماره 9999 بوده که قابلیت ارسال پیامک متنی تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی را برای افراد گیرنده مسدود خواهد داشت.
قیمت این خطوط 399 هزار تومان بوده و ضریب هر پیامک 2.8 در نظر گرفته شده است. برای مشاهده سایر خطوط میتوانید مقاله قیمت خطوط ارسال پیامک را مطالعه فرمایید .
یعنی به ازای قیمت هر پیامک از خط 9999، 2.8 اعتبار از اعتبار اصلی پنل شما کسر میشود.
این خطوط هیچ محدودیتی در ارسال محتواهای تبلیغاتی نداشته و پیامک ها به سرعت به دست مخاطبین شما میرسند.

همچنین خطوط 9999 قابلیت استفاده در ارسال های API و وب سرویس پیامکی را هم داشته که میتوانید با متصل کردن سامانه ارسال پیامک به وب سایت و یا نرم افزار خود، پیامک هایی مثل ارسال کدفعال سازی ، تشکر از خرید، ثبت نام با کد تایید یکبار مصرف ، اطلاع رسانی از وضعیت مرسوله و… را ارسال کنید.
این خطوط قابلیت استفاده در انواع شیوه های ارسال منطقه ای و گروهی را داشته و بنابراین یکی از بهترین پیشنهاد های تیم پیام رسان برای شماست.
از خطوط 9999 میتوانید در ارسال های مکمل خود هم استفاده کنید.
به این ترتیب به افرادی که در لیست سیاه قرار ندارند پیامک از خط اختصاصی و به افرادی که در لیست سیاه قرار دارند پیامک از خط 9999 شما که به نام شما احراز هویت شده، ارسال میگردد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ما در سامانه پیامکی پیام رسان آپشن های فراوانی را جهت ارائه به کاربران پنل اس ام اس رایگان فراهم کرده ایم تا با استفاده از آن بتوانند از لیست سیاه مخابرات عبور کرده و آن را بی اثر کنند .

از جمله ی این امکانات عبارت اند از :

بازگشت اعتبار پیامک در صورت ارسال به بلک لیست

همانطور که گفتیم با توجه به اینکه بسیاری از شماره ها بلک لیست مخابرات هستند و دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را بسته اند ، این قابلیت به شما کمک می کند تا تنها بابت خوانده شدن پیامک های خودتان هزینه پرداخت کنید .

ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی

با توجه به زیاد شدن پیامک های تبلیغاتی ، بسیاری از شماره ها دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند .
با مسدود نمودن پیامک های تبلیغاتی ، پیامک هایی که از طرف شرکت ها و ارگان ها به صورت خدماتی ارسال می شوند نیز به دست است افراد نمی رسد.
به همین دلیل پنل پیامک مخابرات سرویسی را فراهم نموده که شرکت ها و ارگان ها بتوانند به این افراد نیز پیامک غیر تبلیغاتی ارسال کنند.
در ابتدا باید به اینکه توجه داشته باشید که پس از تبدیل خط اختصاصی خود به خط خدماتی ، تنها می توانید از آن خط استفاده غیر تبلیغاتی داشته باشد .
اگر از سامانه خود هم به صورت پیامک تبلیغاتی و هم غیر تبلیغاتی استفاده می کنید باید دو شماره اختصاصی تهیه نمائید و تنها یکی از آنها را خدماتی کنید.
در صورتی که قصد خدماتی سازی خط را دارید می توانید با استفاده از آدرس زیر شرایط و شیوه خدماتی سازی را بررسی نمائید.
 شیوه خدماتی سازی خط اختصاصی جهت ارسال به گیرنده های مسدود

لیست سفید پیامکی ( برعکس لیست سیاه مخابرات )

سامانه پیامکی پیام رسان با شناخت دقیق شماره های بلک لیست و گیرنده مسدود ها یک لیست از شماره های سفید که جز بلک لیست مخابرات نیستند را تهیه نموده و در اختیار شما گذاشته است .

ارسال پیامک بهینه ( تنها به شماره های روشن و فعال )

شاید شماره مورد نظر شما جز بلک لیست نباشد ، اما به علت خاموش بودن و یا از دسترس خارج شدن آن گزینه ی مناسبی برای تبلیغات پیامکی نباشد . با این قابلیت این شماره ها را تشخیص خواهید داد و هزینه ی خود را کاهش خواهید داد .

ارسال مکمل به بلک لیست

چنانچه اگر مخاطبین و شماره ها پیامک تبلیغاتی خود را بسته باشند با این روش می توانید تعیین کنید که در صورت گیرنده مسدود بودن آن ها سامانه چه روش دیگری را برای آن ها امتحان کند .

تیم پیام رسان هموار در تلاش است تا بتواند با آپدیت های بیشتر ابزار ها وامکانات لازم جهت عبور از بلک لیست را به کاربران خود ارائه دهد . اگر شما نیز قصد دریافت این خدمات و بیش از 100 امکان رایگان را دارید همین الان ثبت نام کنید و صاحب یک پنل پیامک رایگان شوید .

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند اس ام اس دهیم؟

اگر قصد ارسال پیامک به یک فرد خاص را دارید اما آن شخص شما را بلاک کرده است ، می توانید از روش های دیگری جهت ارسال پیام خود به او استفاده کنید . چرا که عملا راه حلی برای دور زدن بلک لیست یک سیم کارت خاص وجود ندارد .
مثلا می توانید :

  • از سیم کارت دیگری استفاده کنید و یا اکانت خود را یک بار دیلیت کنید .
  • با او تماس بگیرید .

اما اگر قصد ارسال پیامک انبوه را دارید ، احتمالا با مشکل بلک لیست مخابراتی به صورت گروهی رو به رو می شوید . در این صورت به راحتی می توانید با استفاده از روش های معرفی شده در ابتدای این پست به آن ها اس ام اس خودتان را ارسال کنید .

چگونه بفهمیم در بلک لیست اس ام اس هستیم؟

استعلام بلک لیست
سامانه استعلام آنلاین

جهت استعلام بلک لیست مخابرات می توانید ، شمره مورد نظر را در سامانه استعلام انلاین وارد کنید . در این صورت مشخص می شود که آیا شماره مورد نظر قابلیت دریافت پیامک های تبلیغاتی را دارد یا خیر ؟!

نحوه خارج شدن از لیست سیاه مخابرات

برای خروج از لیست سیاه همراه اول اگر خط تلفن همراه شما از اپراتور همراه اول باشد، میتوانید عدد 2 را 8999 ارسال کنید؛ جهت خروج از لیست سیاه ایرانسل اگر خط تلفن همراه شما از اپراتور ایرانسل باشد، میتوانید با ارسال عدد 1 به 5005 از مسدود بودن و یا فعال بودن خط خود مطلع شوید.
در صورتی که دریافت پیامک تبلیغاتی برای شما فعال باشد، پیامکی با این مضمون دریافت خواهید کرد: مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما فعال است.
و در صورتی که دریافت پیامک تبلیغاتی شما مسدود باشد، پیامکی با این مضمون دریافت خواهید کرد: مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما تا ۲۴ ساعت آینده فعال می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 51

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

8 کامنت

  1. ser@j

    14 آذر 1401

    های فرق بلک لیست مخابرات با بلاک کردن شماره چیه ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      وقتی شماره ای جز بلک لیست مخابرات محسوب میشود یعنی دریافت پیامک های تبلیغاتی را برای خودش بسته است و هیچ پیامک تبلیغاتی ای برای ان ارسال نمیشود . ولی وقتی شخصی شماره شما را بلاک می کند فقط پیامک های یک شخص برای آن ارسال نمی شود . به بلک لیست مخابرات ، لیست سیاه یا گیرنده مسدود هم گویند.

  2. سروش

    14 آذر 1401

    سلام .. ممنون از مقاله خوبتون فقط ای کاش درمورد هزینه ها هم یه صبحتی میکردید الان من واسم سوال پیش اومده که هزینه استفاده از این قابلیت ارسال به بلک لیست چجوریه ؟ باید ماژول خاصی رو خریداری کنیم آیا ؟؟؟!

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      سلام ممنونیم از اشتراک نظرتون هرکدام از روش های ارسال پیامک به بلک لیست که در این مقاله مطرح شده شامل نوع خاصی از قیمت گذاری می شوند . مثلا استفاده از امکان ارسال صوتی کاملا رایگان است (فقط نیازمند شارژ پنل است) ولی جهت استفاده از خطوط خدماتی باید حتما یک خط اختصاصی خدماتی خریداری کرده باشید . ما بصورت کامل درباره هزینه های ارسال پیامک تبلیغاتی در صفحه محاسبه هزینه ارسال پیامک توضیح دادیم .

  3. مائده علینژاد

    14 آذر 1401

    سلام سلام .. واقعا روش ارسال صوتی نکته خوبی بود .. تا حالا بهش فکر نکرده بودم ولی اگه کاربر یهو تلفنو قطع کنه ممکنه پیام ما رو کامل گوش نکنه چی؟؟! میشه یه کاری کنید که فقط پیامک هامون بهشماره های غیر از بلاک لیست ارسال بشه ؟ یعنی لازم نباشه تا حتما خط خدماتی بخریم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      سلام ممنون از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید بله این روش یکی از امکانات رایگان جهت ارسال پیامک به بلک لیست مخابراتی است که در پیام رسان فعال است. ما در مقاله ارسال پیام صوتی به نکاتی درباره اینکه چگونه بازدهی بیشتری داشته باشید اشاره کردیم . توصیه میکنیم حتما آن را مطالعه کنید. خوشبختانه در بروزرسانی های اخیر سامانه ارسال پیامک پیام رسان ، قابلیت ارسال به لیست سفید بصورت رایگان فعال شده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید . تلفن تماس : 02174912

  4. ع.

    21 اسفند 1401

    من میخوام 50 هزار اس ام اس تبلیغاتی بفرستم و اگه به همشون ارسال پیام به بلک لیست داشته باشم، دراین صورت هزینه ها افزایش پیدا نمیکنه؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      23 اسفند 1401

      شما میتونید از قابلیت ارسال مکمل در سامانه پیامکی پیام رسان استفاده کنید . ارسال مکمل به شما این امکان رو میده تا فقط به شماره هایی که جز گیرنده مسدود هستند از روش های دیگری استفاده کنید و برای شماره های لیست سفید از خطوط اختصاصی هدیه استفاده کنید. پیشنهاد میکنم مقاله راهنمای ارسال مکمل را مطالعه کید .

ثبت نام ورود