تبدیل متن به گفتار! بنویسید تا پیام رسان بگوید!
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان تبدیل متن به گفتار! بنویسید تا پیام رسان بگوید!

تبدیل متن به گفتار! بنویسید تا پیام رسان بگوید!

نوشته ای از الهه احمدی
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

تبدیل متن به آوای صوتی ( نوشتار به گفتار ) یک سرویس جذاب است که می تواند به شما کمک کند تا به راحتی متن خود را تایپ کرده و آن را به صوت تبدیل کنید . از جمله کاربرد این سرویس :

  • تبلیغات صوتی انبوه
  • تولید محتوای صوتی
  • و …

باورش سخت است ولی حالا می توانید پیام خود را بنویسید تا گوینده های مجازی ما متن را بخوانند! ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی یکی از موثرترین و قابل اطمینان ترین ابزار اطلاع رسانی یا تبلیغات به شمار میرود.

این یعنی شما می توانید از سرویس پیام صوتی پیام رسان ، جهت تبدیل متن تبلیغاتی خود به آوای صوتی استفاده کرده و سپس آن را به صورت انبوه برای لیست شماره ها ارسال کنید. به نمونه آواهای صوتی تولید شده توجه کنید :

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه
نمونه پیامک صوتی تبلیغاتی همایش رایگان
نمونه پیامک صوتی تبلیغاتی افتتاح فروشگاه

چگونه متن تبلیغاتی خودم را به یک آوای صوتی تبدیل کنم ؟

پنل اس ام اس رایگان پیام رسان بعد از راه اندازی سیستم ارسال پیام صوتی بنا به درخواست کاربران و برای افزایش میزان بهره وری و رضایتمندی از سامانه هم اکنون سرویس گوینده مجازی را فعال نموده است.

سرویس تبدیل متن به گفتار به شما کمک میکند بدون نگرانی در مورد تن صدا و لحن بیان و با صرف وقت کمتر پیام خود را ضبط و ارسال نمایید.
این سرویس بی نظیر با سه گوینده مطرح خانم آریانپور، آقای امیری و آقای شریفی آماده گفتن پیام شماست و در پنل پیامکی همه کاربران به صورت رایگان فعال شده است.

تبدیل متن به گفتار

نمونه ای از آواهای گفته شده

چگونه از این سرویس استفاده کنیم برای استفاده از سرویس تبدیل متن به صدا کافی است از منوی ارسال پیام صوتی گزینه گوینده مجازی را انتخاب کنید.بعد از انتخاب گوینده مورد نظر و تعین میزان سرعت پخش آوا متن مورد نظر را با ریز جزئیات مثل(فتحه ،ضمه و ..) وارد کرده و ذخیره نهایی را انجام دهید.آوای مورد نظر شما به قسمت آواهای ثبت شما اضافه خواهد شد.

با استفاده از این سرویس می توانید در کنار روش ارسال پیامک تبلیغاتی ، از ارسال پیامک صوتی انبوه نیز استفاده نمایید.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام می تواند با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.
سامانه ارسال پیامک پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3.6 / 5. تعداد رای : 19

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از الهه احمدی

الهه احمدی

الهه، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و متولد روز طبیعته. علاقه ی زیادی به انجام کارهای هنری داره و به همین علت هم، تمام دقتش رو در به نحو احسن انجام دادن اون کار میزاره. از جمله کارهایی که می تونه وقت زیادی رو صرفش بکنه و خسته نشه، پرورش گل و گیاهه. به همین علته که طبیعت را دوست داره ، از دیدن مناظر لذت میبره و عاشق طبیعت گردیه. از نگاه الهه، قشنگ ترین حس دنیا دیدن و روییدن جوانه ی کوچک گل از دل خاکه که نوید در حرکت بودن زندگی رو میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود