چگونه پنل پیامکی بسازیم
پیام رسان بلاگ آموزشی ساخت سامانه پیامکی – چگونه پنل پیامکی بسازیم؟ [راهنمای کامل]

ساخت سامانه پیامکی – چگونه پنل پیامکی بسازیم؟ [راهنمای کامل]

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 18 بهمن 1400
دسته بندی: آموزشی, بلاگ

همانطور که میدانید ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت هوشمند به یکی از شیوه های تبلیغاتی رایج دنیای امروزه تبدیل شده است.

بنابراین نیاز و توجه به این کانال تبلیغاتی بیشتر از پیش بوده و درخواست ها و تقاضا برای داشتن یک سامانه پیامکی امروزه به خوبی حس میشود.

در این مقاله قصد داریم تا همراه شما باشیم تا از لحظه ی ورود به سامانه پیامکی پیام رسان تا لحظه ارسال اولین پیامک و مشاهده آخرین وضعیت پیامک ارسالی، همراهتان باشیم. در این مقاله از اولین مرحله ساخت پنل پیامکی تا ایجاد سامانه پیامکی برای خود از طریق آموزش ساخت پنل پیامکی قرار گرفته شده بیابید که چگونه سامانه پیامکی بسازیم؟

ثبت نام در سامانه پیامکی

بعد از ورود به صفحه اصلی وب سایت پیام رسان، از طریق گزینه ی ثبت نام پنل اس ام اس میتوانید وارد صفحه ی مربوطه شوید و اقدام به ساخت سامانه پیامکی نمایید.

این صفحه از 2 بخش “اطلاعات مالک حساب“و”سامانه مورد نظر” تشکیل شده است.

اطلاعات مالک حساب

در این صفحه اطلاعات کاربری که در تصویر بالا مشاهده میکنید جهت ایجاد سامانه پیامکی مورد نیاز خواهند بود.

توجه کنید!

در هنگام ثبت نام حتما به این نکته توجه کنید که در آینده هم به شماره همراه ثبت نامی و یا ایمیل خود دسترسی داشته باشید،چرا که پس از ساخت پنل پیامکی، در صورت فراموشی رمز عبور،اطلاعات کاربری تنها به مشخصات ثبت نامی فرد مانند شماره همراه های وارد شده و یا ایمیل کاربر ارسال میشود.

سامانه مورد نظر

در این مرحله میتوانید از بین 3 تعرفه متفاوت با هزینه ارسال پیامک متغیر به صورت دلخواه استفاده کنید.

سه تعرفه ی پایه،یک ستاره و دو ستاره.

“تعرفه پایه” یک هزینه اولیه ارزانی و قیمت هر پیامک 130 تومان محاسبه میشود.

“تعرفه یک ستاره” با پرداخت 599 هزار تومان هزینه اولیه، قیمت هر پیامک 98 تومان محاسبه شده،و در نهایت “تعرفه دوستاره” با پرداخت هزینه اولیه 899 هزار تومان،اگر کمتر از 500 هزار پیامک خریداری شود هزینه هر پیامک 86 تومان و اگر بیشتر از 500 هزار پیامک خریداری شود هزینه هر پیامک 78 تومان محاسبه خواهد شد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

محیط کاربری پنل پیامکی

بعد از به اتمام رساندن مراحل ثبت نامی و وارد سازی کد فعال سازی،پنل با تمامی امکانات به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تمامی قابلیت ها و شیوه های متنوع ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی به صورت کاملا رایگان و 100% فعال پس از ساخت پنل پیامکی در اختیار شما بوده و تنها با پرداخت هزینه ی پیامک های ارسالی خود قادر خواهید بود تا ارسال اس ام اس انبوه و منطقه ای و یا تکی و گروهی را تجربه کنید.

شارژ پنل پیامکی

حال که پاسخ سوال “چگونه سامانه پیامکی درست کنیم ” را یافتیم، نوبت به آن رسیده تا در آخرین مرحله قبل از ارسال پیامک، شارژ پنل کاربری خود را انجام دهید.

به عنوان مثال

برای شارژ پنل پیامکی با تعرفه دو ستاره و به میزان 2000 اعتبار پیامکی به همراه یک خط اختصاصی رایگان با قابلیت ارسال اس ام اس، در صفحه هزینه ارسال پیامک قابل محاسبه است.

ثبت ارسال پیامک

بعد از شارژ پنل و احراز هویت خط هدیه به نام شما در طی ایجاد سامانه پیامکی ،که مجموعا کمتر از 2 دقیقه خواهد بود،خواهید توانست اولین پیامک خود را از سامانه پیامکی پیام رسان ارسال کنید.

قابلیت های متنوع ارسال پیامک مانند ارسال پیامک از روی نقشه،شهر و استان،کدپستی،دکل های ایرانسل و… نمونه ای از امکانات و توانایی های پنل پیامکی شما خواهند بود.

وضعیت پیامک ارسالی

بعد از ساخت سامانه پیامکی , ارسال پیامک های مورد نظر،خواهید توانست از آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خود لحظه به لحظه مطلع شوید.

در صورت ثبت ارسال پیامک گروهی، از قسمت گزارش پیامک ها>پیامک های ارسال شده و ارسال نشده و در صورت ثبت

ارسال پیامک منطقه ای از قسمت منوی اصلی>ارسال های ثبت شده خواهید توانست از آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خود آگاهی یابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 19

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

6 کامنت

  1. ثریا یعقوبی

    21 آبان 1402

    سلام این آموزش ساخت پنل پیامکی بدرد کیا میخوره؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 آبان 1402

      سلام خانم یعقوبی آموزش ساخت پنل پیامکی برای کسب و کارها و افرادی که میخواهند پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند و شروع به بازاریابی پیامکی نمایند مناسب است. اگر شما هم میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و نیاز به مشاوره رایگان دارید با ما تماس بگیرید. 02174912

  2. غلامی

    21 آبان 1402

    درود در ابتدا از مقاله خوب شما تشکر میکنم الان من کامل متوجه شده ام تا چگونه سامانه پیامکی درست کنیم فقط اینکه نمیدانم از کدام لینک وارد مراحل اولیه بشوم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 آبان 1402

      سلام ممنون از شما برای ساخت سامانه پیامکی در اولین مرحله باید ثبت نام کنید. جهت ثبت نام اولیه روی این لینک کلیک کنید.

  3. حامد زمانی

    21 آبان 1402

    من طبق مراحلی که درباره چگونه سامانه پیامکی بسازیم گفتید رفتم ولی هنوز فعال نشده چجوری سامانه خودم را فعال کنم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 آبان 1402

      سلام جناب زمانی برای فعالسازی پنل پیامکی خودتان باید اطلاعات کاربری و پروفایل خود را کامل کنید. س از تکمیل اطلاعات یک خط هدیه اختصاصی و شارژ رایگان در پنل شما فعال خواهد شد.

ثبت نام ورود