تبلیغات کلینیک و سالن زیبایی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل کاربرد سامانه پیامکی در تبلیغات کلینیک زیبایی

کاربرد سامانه پیامکی در تبلیغات کلینیک زیبایی

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 25 خرداد 1401

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و برنامه های ارتباطی مجازی به راحتی میتوان با یک پیامک ساده افراد را به صفحات مجازی و محل کسب خود دعوت کرد و از بازخورد بالایی برخوردار شد.

مطمئنا تاکنون تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی با مضمون هایی مرتبط با کلینیک های زیبایی دریافت کرده اید که حاوی لیست خدمات قابل ارائه و یا تخفیفات ویژه مناسب های متفاوت و مواردی دیگر بوده است. از جمله:

ارائه کلیه خدمات پوست و مو با تخفیف 20% به مناسبت افتتاحیه کلینیک …
جهت رزرو وقت با شماره ….. تماس بگیرید.

خدمات لیزر، بوتاکس، مزوتراپی
در کلینیک زیبایی ….
تحت نظارت بهترین پزشکان متخصص
لینک اینستاگرام:
شماره تماس:

ترمیم و جوان سازی پوست با جدیدترین متد ها در کلینیک زیبایی …
شماره تماس:

نمونه متن پیامک هایی که اکنون مشاهده کرده اید و یا قبلا دریافت داشتید؛ نشان دهنده کاربرد پنل پیامکی سامانه پیام رسان در کلینیک های زیبایی است که به صورت تبلیغات منطقه ای به شماره های ثبت شده در کل شهر یا مناطقی خاص ارسال شده اند. و یا می توانید از ارسال مشاغل در پیام رسان استفاده کنید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

روش های ارسال پیامک تبلیغاتی برای کلینیک های زیبایی

 از موارد استفاده از پنل پیامکی پیام رسان در کلینیک های زیبایی میتوان اشاره کرد به:

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای برای جذب مشتریان:

استفاده از سامانه پیام رسان که با ارائه انواع ارسال منطقه ای از جمله ارسال بر اساس شهر و استان، ارسال بر اساس کدپستی، ارسال بر اساس پیش شماره، ارسال از طریق نقشه و ارسال به شماره های ثبت شده در محدوده آنتن BTS؛ در اختیار کاربران عزیز این مجموعه ها، کمک بسیار زیادی در زمینه صرفه جویی در وقت و هزینه  به پروسه تبلیغات این عزیزان داشته است.

اطلاع رسانی پیامک های حاوی خدمات قابل ارائه در کلینیک ها:

گاهی اوقات برخی از خدمات به مجموعه اضافه و یا بروز خواهند شد، که با استفاده از پنل پیامکی میتوان مشتریان قدیمی را در جریان قرار داد.

 اس ام اس تخفیف تبلیغاتی

اطلاع رسانی تخفیفات ویژه به مشتریان قدیمی و جدید:

در برخی مناسبت ها و یا سالروزها می توانید تخفیف هایی را درنظر بگیرید و برای یادآوری نام کلینیکتان به مشتریان قدیمی و  جذب مشتریان جدید اقدام به تبلیغات پیامکی کنید.

امکان ارسال اختصاصی با نام به صورت خودکار:

می توانید برای مخاطبین vip خود تخفیفات ویژه درنظر گرفته و اطلاع رسانی خود را به صورت یک جا انجام دهید.

اطلاع رسانی تاریخ و زمان نوبت ها به مراجعه کنندگان:

 برای یادآوری زمان مراجعه می توانید به جای تماس تلفنی، پیامک ارسال کنید. تماس تلفنی جهت یادآوری معایبی دارد که ارسال پیامک آن را برطرف کرده است .

شما با ارسال پیامک مطمئن خواهید بود که پیام شما به گوشی مخاطب رسیده است و نیز تاریخ و زمان نوبت او نیز در تلفن همراه است و هر زمان که بخواهد می تواند آن پیام را مشاهده کند .

همچنین امکان ارسال دوره ای پیامک این امکان را به شما می دهد تا با یکبار تنظیم کردن ، به صورت دوره ای برای مشتریانتان پیامک یادآور ارسال کنید .

با استفاده از ارسال دوره ای سامانه ارسال پیامک پیام رسان میتوانید برای مراجعه کنندگان خدماتِ چند مرحله ای، به صورت خودکار؛ نوبت دهی و ارسال پیامک داشته باشید.

 اطلاع رسانی از تغییر آدرس و یا تاریخ بازگشایی مجدد کلینیک به مخاطبین قدیمی و جدید

اینکه مشتریان شما از آدرس جدید کلینیک شما با خبر نباشند و مطابق همیشه به آدرس قبلی کلینیک شما رجوع کنند و آنگاه از جابجایی مکان کلینیک مطلع شوند ، بسیار ناخوشایند است .

اگر هم به دلایلی کلینیک خود را موقتا تعطیل کرده باشید ، می توانید تاریخ بازگشایی مجدد را برای مخاطبینتان ارسال کنید .

امکان ارسال لینک صفحات مجازی کلینیک برای ارائه مشاوره و نمایش نمونه فعالیت های کلینیک

برای اینکه بتوانید مشتریان خود را حفظ کنید باید به صورت مستمر با آن ها در ارتباط باشید . بهترین راهکار این است تا از آن ها دعوت کنید که پیج اینستاگرامی شما را فالو کنند و یا با آدرس سایت اینترنتی شما آشنا باشند .

برخی از کلینیک ها با اضافه کردن آدرس پیج خودشان روی کارت ویزیت ، این مشکل را حل کرده اند . اما اگر با مفاهیم بازاریابی و فروش آشنا باشید ، بهتر است تا اقدام را برای مخاطبانتان آسان تر کنید .

ارسال لینک به صورت پیامک باعث میشود تا افراد با یک کلیک وارد صفحه مقصد شما شوند .

برای ارسال لینک در پیامک باید به این نکته توجه کنید که بهتر است از سرویس های کوتاه کننده لینک استفاده کنید .

امکان نوبت دهی به صورت غیرحضوری با استفاده از خط اختصاصی دریافت پیامک

با استفاده از خرید خط اختصاصی و تنظیم پاسخ خودکار توسط شما؛ مخاطب میتواند با ارسال کدهایی که شما از پیش تعیین کرده اید خدمات موردنظر خود را به شما اطلاع دهد. مثلا مخاطب بتواند:

  • با ارسال عدد 1 نوبت بگیرد
  • با ارسال عدد 2 نوبت خود را کنسل کند
  • با ارسال عدد 3 درخواست مشاوره داشته باشد
  • با ارسال عدد 4 درخواست تماس تلفنی داشته باشد

با ارسال عدد 5   ……

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

سامانه رایگان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیام صوتی، پنل اس ام اس پیام رسان

این ها بخشی از ایده های تبلیغاتی جهت به کاربردن سامانه پیامکی در کلینیک های زیبایی بود.

سامانه پیامکی پیام رسان با بیش از 10 سال سابقه  با ارائه امکانات ویژه از جمله انواع ارسال های اختصاصی و منطقه ای در کنار شماست. تا بتوانید بهترین نتیجه  را از ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیام صوتی انبوه داشته باشید و با مقرون به صرفه ترین روشِ تبلیغات، افراد زیادی را از کسب و کار خود با خبر سازید.

هدف مجموعه پیام رسان موفقیت روزافزون شماست. برای شروع ارسال پیامک های تبلیغاتی کلینک زیبایی خودتان کافی است تا در سامانه پیامکی پیام رسان ثبت نام کنید . بعد از ثبت نام شما به یک پنل رایگان دسترسی خواهید داشت . با استفاده از این پنل اس ام اس رایگان ، می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید

شما میتوانید جهت ارتباط با مشاورین ما و کسب اطلاعات بیشتر،  با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید و یا عدد 111 را  به شماره 50002060 پیامک کنید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود