راهکارهای عملی پنل اس ام اس برای پیرایشگاه ها و سالن های آرایشی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل راهکارهای عملی پنل اس ام اس برای پیرایشگاه ها و سالن های آرایشی

راهکارهای عملی پنل اس ام اس برای پیرایشگاه ها و سالن های آرایشی

نوشته ای از سحر خیرپور
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

یکی از روش های تبلیغاتی که امروزه نمی توان تأثیرات استفاده از آن را نادیده گرفت، استفاده از پنل اس ام اس است. بخش بسیار زیادی از مردم زمان زیادی از روز را به استفاده از تلفن همراه خود اختصاص می دهند که همین امر موجب شده تا میزان خوانده شدن پیامک های تبلیغاتی به مرز 100 درصد نزدیک شود. استفاده از پنل پیامکی در میان مشاغل مختلف بسیار رایج است، اما امروز می خواهیم به راهکارهایی اشاره کنیم که صاحبان پیرایشگاه ها و آرایشگاه ها می توانند از طریق آن ها کسب و کار خود را رونق دهند و بازاریابی و تبلیغات موفقی داشته باشند. چرا که بخش عمده ی مشتریان این مشاغل را جوانان تشکیل می دهند و بهترین راه ارتباط با جوانان این روزها از طریق تلفن همراه آن ها و ارسال پیامک تبلیغاتی است.

پنل اس ام اس ویژه ی پیرایشگاه ها و آرایشگاه ها

هر کسب و کاری برای این که بتواند تبلیغات مفید و مؤثری داشته باشد، باید در درجه ی اول برنامه ریزی مناسب و در مرحله ی بعدی ابزار مناسبی را برای تبلیغات خود در اختیار داشته باشد. پنل اس ام اس با داشتن امکانات متنوع این شرایط را برای کاربر امکان پذیر می کند. به این معنی که صاحبان آرایشگاه ها می توانند با خرید سامانه پیامکی، هم راهی برای ریختن یک برنامه ی تبلیغاتی خوب داشته باشند و هم کنترل مسیر تبلیغات را خود به عهده بگیرند تا ضمن مدیریت و کاهش هزینه ها، بتوانند تأثیرگذاری تبلیغات خود را نیز افزایش دهند. دریافت بازخورد مناسب از پیامک تبلیغاتی، نیازمند آشنایی و شناخت پنل اس ام اس است. چرا طرح ریزی یک برنامه ی تبلیغاتی مؤثر فقط با شناخت ابزار آن میسر می شود. به همین دلیل در ادامه به ارائه ی راهکارهای کاربردی در این زمینه خواهیم پرداخت تا بتوانید پس از خرید سامانه پیامکی بدون وقفه تبلیغات خود را آغاز کنید.

ارسال تکی و گروهی به مشتریان

هر کسب و کاری نیاز به ابزاری دارد که بتواند با مشتریان خود در ارتباط باشد. پنل اس ام اس با امکان ارسال گروهی پیامک قابلیت برقرار کردن ارتباط با مشتریان را برای کاربران ساده تر کرده است. کاربر سامانه می تواند از این قابلیت برای گروه بندی مشتریان خود و ارسال متن مخصوص به هر گروه استفاده کند.

کاربرد منشی پیامکی برای سالن های آرایشی

یکی از مهم ترین مسائلی که سالن های آرایشی با آن سر و کار دارند، بحث نوبت دهی است. قابلیتی که در سامانه وجود دارد و به کاربر کمک می کند تا به راحتی این نیاز را پوشش دهد منشی پیامکی نام دارد.

کاربر می تواند با استفاده از منشی پیامکی و اعمال تنظیمات مربوط به آن، شرایط نوبت دهی و ارسال پیامک خودکار را برای مشتریانی که به شماره ی اختصاصی ایشان درخواست نوبت می دهند فراهم کند.

برای دریافت پیامک و مدیریت منشی پیامکی نیاز به خرید خط اختصاصی دارید .

ارسال منطقه ای

شاید بهترین گزینه برای تبلیغات انبوه این دسته از کسب و کارها، ارسال پیامک منطقه ای باشد، به این دلیل که اکثر مشتریان آن ها، بومی و ساکن همان منطقه هستند. پس با ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد محدوده ی خود می توانند بازدهی بیشتر و بازخورد بهتری از تبلیغات خود داشته باشند.

در بروزرسانی 1401 سامانه پیامکی پیام رسان از قابلیت ارسال پیامک از نقشه پشتیبانی می کند.

مهم و کاربردی، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

در انتها به مهم ترین قابلیتی که پنل برای آرایشگاه ها در نظر گرفته اشاره خواهیم کرد. از آنجایی که در کشور ما آرایشگاه های مردانه و زنانه تفکیک شده اند، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت به آن ها کمک می کند تا از هزینه های اضافی تبلیغات برای کسانی که مشتری آن ها نخواهند بود خودداری کنند.

همچنین هر سالن پیرایشی و آرایشی با توجه به نحوه فعالیت آن، ممکن است رده سنی خاصی بیشتر در بین مشتریانش دیده شود که با استفاده از این قابلیت می تواند پیامک تبلیغاتی خود را به بازه ی سنی مد نظر ارسال کند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سحر خیرپور

سحر خیرپور

سحر، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهرانه که همیشه با بیشترین توان و انرژی تو محیط شرکت دیده میشه، و همین انرژی خوبش باعث میشه تا در تمام کارهای مثبت شرکت پیش قدم باشه. اون عاشق کتاب و مطالعه است و به نظرش میشه آدمارو با میزان مطالعه شون سنجید. سحر اوقات فراغتش رو با فیلمهای علمی - تخیلی پر می کنه و به طور کل میشه گفت میونه ی خوبی با مسائل علمی داره.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود