افزایش فروش بیمه با استفاده از سامانه پیامکی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل افزایش فروش بیمه با استفاده از سامانه پیامکی

افزایش فروش بیمه با استفاده از سامانه پیامکی

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

بیمه از جمله مشاغلی است که نیاز مبرم و همیشگی به اطلاع رسانی دارد و از همین رو سامانه پیامکی یکی از بهترین ابزارهایی است که دفاتر بیمه می توانند از آن برای تحقق اهداف مختلف استفاده کنند. تورم و گران شدن وسایل زندگی و کاری، افزایش هزینه های درمانی و مسائلی از این دست باعث شده تا این روزها بازار فروش بیمه داغ تر از سال های قبل باشد و همین موضوع سبب ایجاد رقابت بیش از پیش بین دفاتر و فروشنده های بیمه گردیده است.

افزایش رقابت در هر زمینه ی کاری، اهمیت تبلیغات را دوچندان می کند. ارسال پیامک تبلیغاتی ، برندسازی در فضای مجازی، راه اندازی سایت و انواع تبلیغات های محیطی، در این شرایط برای کسب و کارها به یک امر مهم و حیاتی تبدیل می شود. در بین این روش های تبلیغاتی همواره ارسال اس ام اس از هزینه ی کمتر، دسترسی راحت تر و بازدهی بیشتری نسبت به سایر راهکارها برخوردار است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم بیش از یک دهه تجربه را در قالب راهکارهایی برای بازاریابی پیامکی و افزایش فروش بیمه با شما به اشتراک بگذاریم.

ارسال اس ام اس چه تاثیری بر فروش دفاتر بیمه می گذارد؟

اهمیت بازاریابی در مشاغلی همچون بیمه بیشتر از سایر مشاغل است. چرا که در بسیاری از موارد بیمه جزئی از مسائل اجباری است و به هر حال مشتری بیمه را انجام خواهد داد. در واقع تنها کاری که باید انجام داد جذب مشتری است.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای نمایندگان بیمه از راهکارهای مفید جذب مشتری است. گستره ی وسیعی از مخاطبان، محیط کاربری آسان و هزینه ی پایین از مزایای استفاده از سامانه پیامکی در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات است.

تبلیغات پیامکی بیمه

تبلیغات دفاتر بیمه

تا به اینجا مشخص شد که سامانه پیامکی ابزار مفیدی برای تبلیغات است. اما سوال اصلی اینجاست که پیامک تبلیغاتی چگونه باعث افزایش فروش بیمه خواهد شد؟ چه مسائلی را باید از طریق ارسال اس ام اس برای مخاطبان فرستاد تا بتوان بازخورد تبلیغات را افزایش داد؟ در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش ها خواهیم پرداخت و بهترین امکانات پنل اس ام اس برای استفاده ی دفاتر بیمه را معرفی خواهیم کرد.

ما در بانک پیامک پیام رسان ، بیش از 40 نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه را برای دفاتر و نمایندگان بیمه آماده کرده این که می توانید از آن ها استفاده نمایید .

اطلاع رسانی

عمومی ترین استفاده ای که می توان از ارسال پیامک انبوه داشت، اطلاع رسانی است. برای دفاتر بیمه البته مسائل مهمی برای اطلاع رسانی وجود دارد. مانند تاریخ سررسید بیمه، یادآوری اقساط و جشنواره ها و تخفیفات ویژه که می توان با اطلاع رسانی آن ها به مخاطبان گام بزرگی را در جهت افزایش تعداد مشتریان و کسب درآمد برداشت.

تأثیر تبلیغات مستمر و مداوم

نه تنها ارسال اس ام اس بلکه تمامی روش های تبلیغاتی برای به ثمر نشستن نیاز به صبر و تداوم دارند. اما تفاوت پیامک تبلیغاتی در هزینه ی پایین و مقرون به صرفه ی آن است که امکان یک تبلیغات مستمر را نیز فراهم می کند.

تداوم در تبلیغات باعث می شود تا نه تنها در یاد و خاطر مخاطبان ثبت شوید، بلکه راه حل برطرف کردن نیازهایشان را قبل از درخواست آن ها در اختیارشان بگذارید. ماهانه چندین هزار بار کلمه ی “بیمه” در اینترنت جستجو می شود که تقریباً بخش زیادی از این سرچ ها افرادی هستند که اعتبار بیمه آن ها در چند روز آینده به پایان می رسد. تبلیغات پیامکی مستمر درواقع پاسخ به بخش زیادی از این سرچ ها است.

معرفی انواع بیمه و هزینه های آن ها

بخش زیادی از بیمه های غیر اجباری به دلیل عدم آگاهی از هزینه های آن ها مورد چشم پوشی قرار می گیرند. اطلاع رسانی قیمت بیمه ها می تواند عده ی زیادی از مخاطبان شما را به مشتری تبدیل کند. به احتمال زیاد بخش زیادی از مردم نمی دانند که هزینه ی بیمه ی آتش سوزی منزل آن ها سالیانه کمتر از 100,000 تومان خواهد شد و در صورت اطلاع اقدام به بیمه کردن کنند. ارسال اس ام اس کمک مهمی در این راستا خواهد کرد.

ترکیب استفاده از سامانه پیامکی و خلاقیت قطعاً و بدون شک به افزایش میزان فروش خواهد انجامید. خلاقیت در تبلیغات بیمه شاید به همین سادگی اطلاع رسانی قیمت ها باشد و یا تفکری برای ایجاد انگیزه بیمه های مدت دار مانند بیمه ی عمر که می تواند تفاوت زیادی در درآمد ایجاد کند.

تبلیغات دفاتر بیمه

امکانات کاربردی سامانه پیامکی برای دفاتر و شعب بیمه

روش های مختلف ارسال اس ام اس و بسترهای متفاوتی در پنل برای کاربران در نظر گرفته شده که با استفاده از آن ها می توانند تبلیغات گسترده و مؤثر انجام دهند. استفاده از همه ی امکانات پنل اس ام اس هم مخاطبان بیشتری را فراهم می کند، هم نتیجه و بازخورد بهتری را رقم خواهد زد.

از کاربردی ترین امکانات سامانه پیامکی برای شعب بیمه، ارسال پیامک منطقه ای است. کاربر سامانه می تواند انواع ارسال پیامک منطقه ای را به تفکیک شهر و استان، پیش شماره، کد پستی و حتی ارسال به آنتن BTS ایرانسل را در سامانه انجام دهد.

از کاربردهای ارسال منطقه ای می تواند جذب مشتریان محدوده های مورد نظر باشد. شلوغ شدن خیابان ها، ترافیک و هزینه های رفت و آمد باعث می شود تا نزدیک ترین گزینه در هر زمینه ای، بهترین گزینه باشد.ممکن است افراد زیادی در محدوده ی شما از موقعیت مکانی و راه های ارتباط با شما مطلع نباشند و از آنجایی که ساکنین یک منطقه همیشه ثابت نیستند و در تغییر هستند بنابراین استفاده از ارسال منطقه ای و یا ارسال sms از نقشه در هر زمانی می تواند مفید و تأثیرگذار باشد.

از دیگر امکانات مهم موجود در پنل اس ام اس که کاربرد زیادی برای تمامی ارسال پیامک مشاغل به ویژه شعب بیمه دارد، منشی پیامکی است. منشی پیامکی در واقع قابلیت پاسخ خودکار به اس ام اس های دریافتی است به صورتی که کاربر می تواند متن های خاصی را از قبل در پنل معرفی کرده که مخاطبان با ارسال آن متن خاص، پاسخ مربوطه را به صورت خودکار دریافت می کنند.

به طور کلی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می تواند تفاوت چشمگیری در میزان درآمد دفاتر بیمه ایجاد کند. اگر شما هم نماینده ی بیمه هستید و تا به امروز از این روش تبلیغاتی بهره نبردید می توانید با استفاده از لینک زیر در کمترین زمان در پنل اس ام اس رایگان ثبت نام کرده و از امکانات آن برای افزایش درآمد خود استفاده کنید:

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 2

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود