مزایای استفاده از سامانه پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل سامانه پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی و شاپ آنلاین

سامانه پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی و شاپ آنلاین

نوشته ای از الهه احمدی
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

هر کسب و کاری نیاز به یک ابزار برای حفظ ارتباط با مشتریان خود دارد که در حال حاضر تقریباً بخش زیادی از ارسال مشاغل از سامانه پیامکی به عنوان پل ارتباطی میان خود و مشتریانشان استفاده می کنند.

از آنجایی که در فروشگاه های اینترنتی ارتباط مستقیمی بین فروشنده و خریدار وجود ندارد بنابراین نیاز به این ابزار بیشتر احساس می گردد. همانطور که می دانید امروزه تعداد فروشگاه های اینترنتی لحظه به لحظه در حال افزایش است و همین موضوع سختی این قبیل کسب و کارها را نیز بیش از پیش می کند.

پیامک تبلیغاتی سال ها است که به عنوان یکی از راه های نوین و تأثیرگذار تبلیغات شناخته شده است. اما ذهنیتی وجود دارد که استفاده از سامانه پیامکی تنها برای جذب مشتری کاربرد دارد. ما به شما می گوییم این باور غلط است و می توان از پیامک تبلیغاتی برای حفظ مشتریان هم استفاده نمود.

همانطور که می دانید همیشه گفته می شود که جذب مشتری آسان است اما نگه داشتن و حفظ رضایت مشتری مشکل. به همین دلیل امکاناتی در پنل اس ام اس برای کاربران فراهم شده تا با استفاده از آن ها بتوانند علاوه بر جذب مشتریان جدید، مشتریان قبلی خود را نیز راضی نگه دارند.

ارتباط شخصی و گروهی با مشتریان از طریق ارسال اس ام اس

یکی از امکانات خوبی که سامانه برای ارسال اس ام اس در نظر گرفته، قابلیت ارسال پیامک گروهی و تکی است. به این معنی که شما می توانید لیست و یا گروه هایی از شماره تلفن مخاطبان خود در پنل خود ذخیره کرده و در صورت نیاز اقدام به ارسال انواع پیامک نمایید.

برای مثال ارسال پیامک تبریک در جشن ها، اعیاد و یا ارسال کد تخفیف در سال روز تولد مشتری شما می تواند تأثیر فوق العاده ای بر روی شخص مشتری داشته باشد. علاوه بر این می توانید پیشنهادهای ویژه ی خود را از طریق اس ام اس برای مخاطبان خود ارسال کنید.

استفاده از وبسرویس سامانه پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی

یکی از قابلیت های خوب و کاربرای سامانه پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی، امکان استفاده از وبسرویس و اتصال سایت و نرم افزارهای مختلف به سامانه است. به طور کلی می توان وب سرویس پیامکی را اینطور معرفی کرد که کاربر می تواند سایت و یا نرم افزار خود را از طریق کدهایی به سامانه متصل کرده و دستورات ارسال خود را از طریق سایت خود کنترل کند. پس در این شرایط شما به همه ی مشتریانی که در سایت دارید برای ارسال اس ام اس دسترسی خواهید داشت.

خبرنامه پیامکی

قطعاً با فرم های مختلف خبرنامه آشنایی دارید(خبرنامه ایمیلی و خبرنامه پیامکی). استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال اخبار جدید به مخاطبان نه تنها راهکار در دسترس تری است بلکه بازخوردی نزدیک به 98% دارد. شما می توانید مسائل مهم، جشنواره های تخفیفی و یا حتی شبکه های اجتماعی خود را از طریق ارسال پیامک به مشتریان خود معرفی کنید. همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی برای فروشگاه های اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردارند و یکی از مفیدترین راه های جذب مخاطب برای شبکه اجتماعی ارسال لینک آن از طریق پیامک است.

در مجموع می توان اینطور مطرح کرد که استفاده از سامانه پیامکی برای کسب و کارهای آنلاین اهمیت زیادی دارد. چرا که شرایط ساده و در عین حال کم هزینه ای را برای ارتباط مستمر و دائمی با مشتریان برقرار می کند که این ارتباط در صورت رعایت اصول مربوط به ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند منجر به حفظ مشتری و در نتیجه افزایش فروش و درآمد گردد.

اگر شما نیز صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و می خواهید کسب و کار خود را رونق دهید، می توانید از طریق لینک زیر در سامانه پیامکی رایگان پیام رسان عضو شوید و بازاریابی پیامکی خود را از همین حالا آغاز کنید. همکاران ما نیز در اولین فرصت جهت ارائه مشاوره با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از الهه احمدی

الهه احمدی

الهه، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و متولد روز طبیعته. علاقه ی زیادی به انجام کارهای هنری داره و به همین علت هم، تمام دقتش رو در به نحو احسن انجام دادن اون کار میزاره. از جمله کارهایی که می تونه وقت زیادی رو صرفش بکنه و خسته نشه، پرورش گل و گیاهه. به همین علته که طبیعت را دوست داره ، از دیدن مناظر لذت میبره و عاشق طبیعت گردیه. از نگاه الهه، قشنگ ترین حس دنیا دیدن و روییدن جوانه ی کوچک گل از دل خاکه که نوید در حرکت بودن زندگی رو میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود