راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای آژانس های هواپیمایی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای آژانس های هواپیمایی

راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای آژانس های هواپیمایی

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

حسابی دیرم شده بود و با عجله داشتم وسیله هامو جمع میکردم که برم فرودگاه که یه پیامک واسم اومد با این مضمون که پرواز دو ساعت تاخیر داره.

با اینکه تاخیر و بی برنامه بودن پرواز ها همیشه آزار دهنده است اما از اینکه آژانسم انقدر به موقع بهم اطلاع داد و مانع از این شد که وقتم توی فرودگاه تلف بشه خوشحال شدم.

کلا توی این سفر سیستم پیامک کوتاه این آژانس برای من خیلی کارآمد و در عین حال جالب بود.

چند ساعت قبل از پرواز، ساعت پرواز و شرایط سفر و آب و هوای مقصد و برام پیامک زدن، چند دقیقه قبل از پرواز هم با یه پیامک دیگه برام آرزوی سفر خوب کردن. بعد از رسیدن به مقصد پیامک خوش آمدگویی برام ارسال شد و حتی بعد از سفرم هم از من نظر سنجی کردن که چقدر از سفرم رضایت داشتم !!!

خلاصه اینکه حس میکردم توی همه مراحل سفر و پروازم همراهم هستن و من براشون مهم هستم.

به همه معرفیشون میکنم و مطمئنم توی سفر بعدیم همین آژانس و انتخاب میکنم …

همانطور که میبینید سامانه پیامکی میتواند تاثیر شایانی در تبدیل یک مشتری به مشتری وفادار داشته باشد.

قطعا در کنار ارائه خدمات خوب، احساسات و علایق مشتری نیز باید در نظر گرفته شود. برخورد صمیمانه با مشتری باعث ماندگاری شما در ذهن او میشود و از او یک مشتری وفادار می سازد و این مشتری بدون هیچ تشویقی علاقه مند به خرید است و دیگران را تشویق به خرید میکند. همانطور که میدانید جذب یک مشتری چند برابر بیشتر از حفظ یک مشتری هزینه دارد.

چگونه از پنل پیامکی به صورت هدفمند استفاده کنیم

معمولا در آژانس ها و سایت های فروش هواپیما شماره همراه فرد اولین اطلاعاتی است که از او گرفته میشود. پس بدون هزینه و اتلاف وقت سرنخ فروش به دست آمده است و حتی اگر فرد خرید نکند میتوانید آفرهای ویژه را در زمان های خاص برای او ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی و تکرار نام آژانس باعث حک شدن آن در ذهن مخاطب میشود.

البته این پیام ها نباید بی هدف و آزاردهنده باشد و این مورد مستلزم هدف گیری دقیق مخاطبان است. زیرا همین مورد باعث نارضایتی عموم از ارسال پیامک های تبلیغاتی شده است.

ارسال های انبوه و تبلیغاتی و هدف گرفتن دقیق مخاطب

در بانک اطلاعاتی شماره همراه پنل پیامکی پیام رسان امکان تفکیک شماره بر اساس شهر و استان ،پیش شماره و کدپستی وجود دارد. علاوه بر این ارسال مشاغل و اصناف و ارسال سن و جنسیت نیز میتواند در جای خود بهترین عملکرد را داشته باشد.

مثلا شما میتوانید سفر های با قیمت بالاتر را برای مناطق خاص و مشاغل خاص و یا سفرهای زیارتی را برای قشری که بیشتر به این سفرها علاقه دارند ارسال کنید.

پیشنهادات لحظه آخری را تبدیل به یک فرصت تجاری کنید

در بعضی از فصول سال ممکن است تعدادی از پرواز ها تکمیل نشود شما میتوانید چند ساعت قبل از پرواز به مشتریانتان پیامک ارسال کنید و یک تخفیف ویژه برای آن در نظر بگیرید و در متن پیام لینک ورود به سایت فروش خود را قرار دهید. قطعا افرادی که اهل سفرند همیشه منتظر پیشنهادات مقرون به صرفه هستند.این پیشنهاد دارای سود دو جانبه هم برای شما و هم برای مشتری آژانس شماست.

منشی پیامکی راهی برای جذب مشتری جدید

شما میتوانید با استفاده از منشی پیامکی، پنل اس ام اسیخود رابه شکلی تنظیم کنید که مثلا افراد با ارسال اس ام اس به شماره اختصاصی شما لیست تورها و یا پرواز ها را در تاریخ مورد نظر دریافت کند. به این ترتیب هر فرد تنها با ارسال یک پیامک به راحتی به نتیجه مورد نظر خواهد رسید.

استفاده از وب سرویس و اتصال پنل به سایت فروش

قطعا اگر شما یک سایت فروش بلیط و یا یک آژانس هواپیمایی داشته باشید باید کلیه مراحل خرید و صدور بلیط، تاخیر ها، ساعت پرواز و … را برای خریدار ارسال کنید.

ارسال این پیامک ها به صورت دستی کاری وقت گیر و گاهی اوقات ناممکن است. در پنل پیامکی پیام رسان شما با استفاده از وب سرویس پیامکی به راحتی میتوانید پنل اس ام اس خود را به وب سایت آژانس متصل کنید. و ارسال ام اس های خود را به صورت اتوماتیک . بدون صرف و وقت و هزینه اضافی در اسرع وقت انجام دهید.

پنل پیامکی میتواند به شما در راستای ارتباط بهتر با مشتری، ماندگاری در ذهن او و ارائه خدمات بیشتر کمک کند. تنها کافی است روش درست استفاده از آن را بدانید. درست نشانه بگیرید تا به هدف برسید.

پیشنهاد میکنم همین الان پنل پیامک رایگان پیام رسان را استفاده و تست کنید.

برای مشاوره بیشتر میتونین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشین:

 35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود