راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای مساجد و هیئت های مذهبی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای مساجد و هیئت های مذهبی

راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای مساجد و هیئت های مذهبی

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

وقتی شما عضوی از یک هیئت مذهبی هستید و مسئولیت اطلاع رسانی ها رو بر عهده دارین تعهد و رغبت قلبی باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر برای ترویج حرکت های فرهنگی و مذهبی خواهد شد.

در فعالیت های اجتماعی، خیلی از بی نظمی ها یا بهم خوردن برنامه ها به دلیل عدم توجه افراد به مسئولیت های سپرده شده بر عهده شان است.

سامانه ی ارسال پیامک پیام رسان با طراحی برخی امکانات مانند ارسال گروهی پیامک ، دوره ای و زمانبندی شده بهتون کمک میکنه تا فعالیت هاتون رو هدفمند کنید و با طرح یه برنامه ی درست بتونین به بهترین شکل به اهداف از پیش تعیین شده دست یابید.

ارسال گروهی در جهت کمک به سامانه های مردمی برای تداوم و استمرار

برگزاری جلسات قرآنی در بین آحاد مختلف جامعه علاوه بر توسعه ی فرهنگ قرآنی، برکات زیادی برای جامعه ی اسلامی به بار آورده است.

این محافل معمولا با مشارکت و میزبانی خود مردم برگزار شده و برای سهولت برگزاری جلسات و استمرار آن، به سیستمی جامع برای اطلاع رسانی نیاز دارند.

خوشبختانه این روزها شیوه های سنتی اطلاع رسانی دستخوش تغییرات زیادی شده و ارسال پیامک یکی از شیوه هایی است که هم دسترسی رو راحت تر کرده و هم هزینه های جانبی آنچنانی ندارد.

کافیه شماره ی افراد رو تو دفترچه تلفن پنل ذخیره کنین، برای اطلاع رسانی به اعضا فقط وارد پرتال کاربریتان شوید و ارسال گروهی رو انتخاب کنید…

حتی تو شرایطی که دسترسی به اینترنت هم ندارید می تونید از پنل پیامکی استفاده کنید

معمولا هماهنگی فعالیت های اجتماعی مذهبی به علت ماهیت مردمی این تشکل ها توسط اعضای مسئول و با میل و رغبت قلبی انجام میشود.

اما دسترسی به اینترنت و سایت ارسال پیامک همیشه میسر نیست…

با استفاده از منشی پیامکی سامانه، دیگر نیازی به ورود به پنل و ارسال پیامک نیست، کافیه متن مورد نظر را از طریق گوشی همراهتون را به خط اختصاصی پنل پیامک کنید منشی پیامکی پنل، متن ارسال شده توسط شما را به اعضای گروهتان ارسال میکند.

برای دریافت پیامک نیاز به خرید خط اختصاصی پیامکی دارید .

زمانبندی هدفمند ارسال گروهی

دغدغه های امروزی که ذهن همه ی افراد رو درگیر کرده و خیلی از ما حتی برای کارهایی که خودمون برنامه ریزی کردیم دچار فراموشی می شیم و لحظه ای بخاطرمون میاد که دیگه برای پیگیری اون کار یکم دیر شده، مطمئنم این حس رو خیلی از ما در خیلی از مواقع تجربه کردیم…

با استفاده از امکان زمانبندی ارسال پیامک گروهی می تونین موعد ارسال پیامک رو برای یک روز قبل از موعد برگزاری جلسه و یا مراسم تنظیم کنید و بدون اینکه نیاز باشه وارد سایت پیام رسان بشید سیستم به صورت خودکار متنی که از قبل زمانبندی کردید رو به اعضا گروه ارسال می کند.

با این کار هم خیالتون از بابت مسئولیتی که بهتون سپرده شده راحته و هم با ارسال پیامک یادآوری باعث برگزاری منظم جلسه می شوید.

پیامک های مناسبتی و بانک پیامک

توجه به مناسبت های دینی برگرفته از فرهنگ جامعه ی اسلامی است و بسیاری از آئین ها و مراسم مهم جامعه مربوط به همین مناسک و مناسبت هاست.

مسلما شما هم از ارسال پیامک های مناسبتی غافل نیستید…

میتونین از بانک پیامکی پنل هم استفاده کنین تا نیاز نباشه در صفحات متعدد گوگل دنبال متن مناسب باشید.

این بانک پیامکی توسط واحد پشتیبانی سامانه، متناسب با انواع سلیقه ها لیست شده و مطمئنا با توجه به تنوع متون، شما هم متن مورد نظرتون رو پیدا خواهید کرد.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی

در فعالیت های فرهنگی، همفکری و همیاری جمعی تاثیرگذار و نتیجه بخش خواهد بود.

می تونید مواردی که نیاز به تصمیم گیری جمعی دارند از طریق نظرسنجی پیامکی مطرح کنید، سیستم نظرسنجی سامانه میتونه آمار کاملی از گزینه هایی که مطرح کرده بودید رو در اختیارتون قرار بده تا نظر اکثریت محوریت برنامه ریزی های آتی باشه …

یکی از برنامه هایی که در راستای فعالیت های فرهنگی در مساجد و هیئت ها برگزار می شود طرح مسابقه است و این مسابقه میتواند پیامکی باشد و با طرح یک مسابقه که توسط خود سیستم به صورت خودکار انجام می شود اشتیاق افراد را برای شرکت بیشتر کند.

گسترش فرهنگ و باورهای دینی با ارسال منطقه ای

با توجه به اینکه در جامعه ای دینی زندگی میکنیم برگزاری مناسبت های مذهبی لازم و ارزشمند بوده و همه ساله مراسم عزاداری معصومین (ع) با جدیت زیاد توسط شیعیان برگزار میشود و همینطور اعیادی مانند نیمه ی شعبان نیز هستند که همه ساله با استقبال بی نظیری از سوی پیروان ائمه برگزار می شود.

برای با شکوه تر شدن این مراسم از انواع ارسال پیامک منطقه ای کمک بگیرید و با ارسال پیامک منطقه ای از اهالی محله و یا منطقه خود دعوت کنین تا در مراسم شرکت کنند.

چنانچه شما مدیریت هیئت مذهبی رو به عهده دارین و یا عضو هیئت امنای مسجدی هستین و قصد دارین برای فعالیت های خودتان از پنل اس ام اس استفاده کنین. پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی پیام رسان برای فعالیت خودتان استفاده کنین و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید، بیش از 200,000 کاربر حقیقی و حقوقی سامانه گواه این ادعا می باشد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود