اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار حسابداری
پیام رسان بلاگ آموزشی اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار حسابداری

اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار حسابداری

نوشته ای از شیوا رسولزاده
انتشار در تاریخ 30 مرداد 1399

یکی از قابلیت های مفید و کاربردی موجود در سامانه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی، وبسرویس است که به کاربر این امکان را می دهد تا در هر محیطی حتی خارج از محیط پنل اس ام اس اقدام به ارسال پیامک نماید.

پنل اس ام اس پیام رسان نیز قابلیت اتصال به نرم افزار و سایت های مختلف را دارد و کاربران می توانند پس از خرید سامانه پیامکی، با استفاده از وبسرویس، ارسال پیامک را در نرم افزارهای مورد نظر خود انجام دهند.

بیشترین کاربرد وبسرویس ارسال پیامک در بین نرم افزارها، به نرم افزارهای حسابداری اختصاص پیدا می کند. چرا که بخش عمده ای از اطلاعات مشتریان در آن ذخیره گردیده و معمولاً در نرم افزارهای حسابداری مختلف نیز می توان با اعمال شرط های مختلف اقدام به ارسال پیامک نمود.

کاربردهای وبسرویس ارسال پیامک در نرم افزارهای حسابداری

 شاید اصلی ترین کاربرد آن، امکان ارسال پیامک تبلیغ آموزش حسابداری یا پیامک تبلیغاتی به شماره ی مشتریانی است که در نرم افزار معرفی گردیده است. اما با اتصال سامانه به نرم افزار حسابداری می توان استفاده های تخصصی تری نیز از پنل اس ام اس داشت که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • درصورت استفاده از وبسرویس ارسال پیامک در نرم افزار حسابداری می توان در هنگام صدور فاکتور برای مشتریان اطلاعات مورد نیاز را از طریق پیامک ارسال نمود.
  • در برخی از مشاغل فروش های نسیه و غیرنقدی نیز وجود دارد. در نتیجه کاربر می تواند از طریق ارسال پیامک، زمان و موعد تسویه را به مشتریان خود یادآوری کند.
  • در صورتی که اطلاعاتی مانند تاریخ تولد در نرم افزار حسابداری ذخیره شده باشد، می توان با اعمال تنظیمات مربوط به ارسال پیامک تبلیغاتی در نرم افزار، اینگونه مناسبت ها را به مشتریان تبریک گفت.
  • برای مشاغلی که فروش اقساطی دارند، اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار حسابداری راهکار مناسبی برای یادآوری اقساط به مشتریان می باشد.
  • می توان هرگونه تغییر در اطلاعات و حساب های مشتری را از طریق ارسال پیامک به اطلاع ایشان رساند.
اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار حسابداری

چگونه از سامانه پیامکی در نرم افزار حسابداری استفاده کنیم؟

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که برای برقرار کردن ارتباط پنل اس ام اس و نرم افزار حسابداری، در درجه ی اول باید نرم افزار شما قابلیت ارسال پیامک را داشته باشد و این قابلیت در نسخه ی مورد استفاده ی شما فعال گردیده باشد. معمولاً در نرم افزارهایی که قابلیت ارسال اس ام اس را دارند، قسمتی برای تنظیمات مربوط به آن وجود دارد. در نتیجه شما می توانید با وارد کردن API مربوط به وبسرویس پنل اس ام اس خود در تنظیمات و استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود این ارتباط را برقرار کنید.

برای افرادی که کسب و کار خود را با نرم افزار حسابداری مدیریت می کنند، استفاده از وبسرویس ارسال پیامک می تواند راهکاری مناسب برای داشتن یک ارتباط و تعامل خوب با مشتریان باشد. در واقع پنل اس ام اس این شرایط را فراهم می کند تا مشتریان در جریان تمامی اخبار و اتفاقات مالی مرتبط با خود باشند. نتیجه ی این امر قطعاً ارتباط مستقیمی با میزان رضایتمندی مشتری خواهد داشت که در نهایت سبب افزایش وفاداری مشتری و خریدهای بیشتر، در نتیجه کسب درآمد بیشتر خواهد شد.

اگر شما هم نرم افزار حسابداری دارید، پس فعال کردن قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی در نرم افزار خود، می توانید از طریق لینک زیر در سامانه پیامکی رایگان پیام رسان عضو شوید و از طریق وبسرویس ارسال پیامک، نرم افزار حسابداری خود را به پنل اس ام اس پیام رسان متصل کنید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد رای : 3

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از شیوا رسولزاده

شیوا رسولزاده

شیوا ، مثل اسمش دلنشینه و با آرامش کار میکنه ، متولد ماه شیره و مثل یک شیر پشت سایت ایستاده ؛ برنامه نویسه و همیشه امکانات جدید رو با بررسی تمام جوانبش و بدون نقص اضافه میکنه. فارغ التحصیل کارشناس ارشد نرم افزاره و حساسیت بالایی تو کارش داره. همیشه در حال ارتقای کارشه و حتی در زمان بیکاریش هم در حال خوندن و یادگیری زبان برنامه نویسی جدید هست. از نظر شیوا ممکنه یکسری اصول اولیه برنامه نویسی رو بتونی از هر جایی یاد بگیری اما اینکه بتونی کارکردن تو اون شاخه رو ادامه بدی جز با علاقه و پشتکار امکانپذیر نیست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود