تبلیغات کاندیدای مجلس از طریق ارسال پیامک انبوه انتخاباتی
پیام رسان بلاگ آموزشی تبلیغات کاندیدای شورای شهر از طریق ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

تبلیغات کاندیدای شورای شهر از طریق ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 1 خرداد 1400
دسته بندی: آموزشی

با نزدیک شدن به زمان انتخابات شورای شهر، حساسیت تبلیغات و ضرورت تمرکز بر روی بهترین روش های تبلیغاتی افزایش می یابد. موضوعی که در این بازه ی زمانی اهمیت ویژه ای پیدا می کند، میزان تأثیرگذاری تبلیغات است. یکی از روش های تبلیغات تأثیرگذار ارسال پیامک تبلیغاتی است. ستاد انتخاباتی می تواند با تهیه یک سامانه ارسال پیامک به راحت ترین، سریع ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن اس ام اس تبلیغاتی مورد نظر خود را به مخاطبان ارسال کند. حال نکته اینجا است که چگونه می توان یک پیامک تبلیغاتی مؤثر ارسال کرد؟ محتوای مناسب متن تبلیغات انتخاباتی برای ارسال پیامک چیست؟ در ادامه به بررسی بهترین متن های حمایت از کاندیدای شوراها خواهیم پرداخت و همچنین بررسی خواهیم کرد که متن تبلیغات انتخاباتی تأثیرگذار را چگونه باید نوشت. جهت مشاهده نمونه متن کلیک نمایید.

راه های موفقیت در انتخابات شورای شهر

شاید شما هم دیده باشید که کاندیدایی که در هنگام شروع دوره ی تبلیغات طرفداران و مخاطبان کمی داشته، در روز اعلام نتایج به عنوان یکی از کاندیداهای پیروز در انتخابات از او نام برده می شود. سؤال اینجا است که چگونه همچین اتفاقی ممکن است؟ چگونه ممکن است در بازار شلوغ و داغ رقابت انتخاباتی بتواند رقبای سرسخت خود را کنار بزند؟ اما جواب ساده است، استفاده از روش های نوین تبلیغات انتخاباتی شورای شهر و انتخاب متن شعار انتخاباتی تأثیرگذار راه را برای این دسته از کاندیدا ها هموار می کند.

حتما خواهید پرسید که استفاده از روش های نوین تبلیغات انتخاباتی شورای شهر چیست و چگونه امکان پذیر است؟ می توان تبلیغات در فضای مجازی و استفاده از پنل پیامکی را از راه های نوین تبلیغات در نظر گرفت. اما هرکدام از این روش های تبلیغات انتخاباتی را باید با برنامه ریزی و هدف دنبال کرد. فراموش نکنید که ارسال پیامک تبلیغاتی و به طور کلی تبلیغات بی هدف حتی می تواند تأثیر منفی نیز داشته باشد. پس در درجه اول باید بهترین متن شعار انتخاباتی شورای شهر را برای کاندیدای خود انتخاب کنید و متن تبلیغات انتخاباتی را برای ارسال پیامک انبوه به مخاطبان در یک جدول زمانبندی، برنامه و طرح ریزی کنید. مهم ترین راه موفقیت در انتخابات شوراها استفاده از یک برنامه ی از پیش تعیین شده و هدفمند است.

متن تبلیغات انتخاباتی شورای شهر

اولین اصل برای انتخاب متن شعار انتخاباتی شورای شهر، اجتناب از اغراق و بزرگنمایی است. هرچه شعار انتخاباتی لمس شدنی تر باشد، تأثیرگذاری آن بیشتر است. شاید روزگاری مردم برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود، نگاه به نیازهایشان می کردند، بدین معنی که شعارهای انتخاباتی حمایتی از زن ها نظر بانوان و یا استفاده از نام و گفته های شهدا بر روی خانواده های آنها در هنگام رأی دادن تأثیر زیادی می گذاشت. اما امروزه در عمل مشاهده خواهید کرد که هرچه شعار انتخاباتی به واقعیت نزدیک تر باشد، تأثیر آن بیشتر است.

به نوعی می توان گفت دوران وعده های انتخاباتی به سر آمده و صحبت از آنچه که کاندیدا در چنته دارد مؤثرتر خواهد بود. البته این بدین معنی نیست که از گفتن برنامه های آتی خودداری کنید، در واقع منظور این است که بهتر است قابل اجرا ترین برنامه های خود را اعلام کنید. فرمول کلی انتخاب متن شعار انتخاباتی شورای شهر بهتر است بدین صورت باشد ” چرا آمده ایم، چه انجام داده ایم و چه خواهیم کرد”. استفاده از شعار انتخاباتی که محتوایی اینچنین داشته باشد، به مخاطبان شما در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد گفت که شما که هستید، چه کرده اید و برای آنها چه خواهید کرد.

تعرفه ارسال پیامک ویژه پنل اس ام اس تبلیغات انتخاباتی

جهت مشاهده تعرفه های قیمت پنل اس ام اس کلیک کنید .

برای ارسال تعداد بالای شما کاندیدای عزیز تخفیف ویژه در نظر گرفته ایم، با ما در تماس (35102000-011) باشید.

یکی از قدیمی ترین سرویس دهنده‌های ارسال پیامک، پنل اس ام اس پیام رسان است که با داشتن امکانات متنوع جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و امکانات ویژه انتخابات و داشتن بیش از 200,000 کاربر به عنوان یکی از معتبرترین سامانه ارسال پیامک کشور شناخته می‌شود. پنل اس ام اس پیام رسان نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات تبلیغات انتخاباتی به کار بسته است. ثبت نام و ارسال از این سامانه را ازدست ندهید.

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

8 کامنت

  1. قفسه فروشگاهی

    14 اردیبهشت 1400

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      15 اردیبهشت 1400

      ????????????????????

  2. خرید یوسی پابجی موبایل

    21 اردیبهشت 1400

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 اردیبهشت 1400

      ????????????????????

  3. www.ahvazdev.ir

    6 خرداد 1400

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      6 خرداد 1400

      سپاسگزاریم از همراهی شما ????????????????????

  4. oliveland.ir

    18 خرداد 1400

    بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      18 خرداد 1400

      متشکریم از حسن انتخاب و توجه شما ????????????????????

ثبت نام ورود