تست سامانه پیامکی
پیام رسان بلاگ آموزشی پنل اس ام اس رایگان: ارسال پیامک رایگان هدیه [+تست سامانه]

پنل اس ام اس رایگان: ارسال پیامک رایگان هدیه [+تست سامانه]

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 21 اسفند 1401
دسته بندی: آموزشی

سامانه اس ام اس رایگان چیست؟

سامانه پیامک یا اس ام اس نرم افزاری تحت وب است که امکان دریافت یا ارسال پیامک تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی به صورت تکی یا انبوه می دهد. به عبارت دیگر، شما با خرید پنل پیامک در یک سامانه اس ام اسی علاوه بر دریافت یا ارسال اس ام اس امکان مدیریت پیامک های انبوه خود را هم نیز دارید.

پنل اس ام اس رایگان خدمتی است که توسط این گونه سامانه ها ارائه می شود. پنل پیامک رایگان فقط بابت ارسال پیامک و شارژ پنل از شما پول دریافت می کند و بابت فعال سازی هزینه ای بسیار کم را بابت راه اندازی دریافت می کند.

سامانه پیامکی رایگان پیام رسان

پنل اس ام اس رایگان

پیام رسان یکی از بهترین پنل اس ام اس ایرانیست که از سال 1387 تاکنون، خدمات مختلفی در زمینه بازاریابی پیامکی را به افراد و کسب و کار ها ارائه می دهد. از مهمترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام با کمترین هزینه سامانه پیامکی
  • وبسرویس رایگان پیامک
  • 100% امکانات فعال
  • امکانات پیشرفته و حرفه ای
  • بروزرسانی مادام العمر
  • ضمانت بازگشت وجه تا 30 روز
  • مشاوره تبلیغاتی 7/24 بصورت رایگان
  • دوره آموزشی رایگان بازاریابی پیامکی
  • سرعت بالا در ارسال پیامک و گزارش پیامک
  • تا 1000 عدد پیامک هدیه رایگان
  • خط اختصاصی رایگان هدیه ( سرشماره 50004 )
  • تست ارسال پیامک قبل از خرید
  • تست سامانه پیامکی رایگان قبل از خرید
  • و …

برخلاف بسیاری از پنل پیامکی، امکانات پنل پیامکی پیام رسان بصورت 100% رایگان و فعال می باشد و برای فعالسازی هر ماژول نیاز به پرداخت هزینه فعالسازی جداگانه نیست. در عوض تنها با پرداخت یک هزینه اولیه فعالسازی کم می توانید به تمامی امکانات آن دست پیدا کنید.
همچنین پس از تکمیل ثبت نام، یک خط اختصاصی رایگان و پیامک هدیه جهت ارسال پیامک تست رایگان دریافت خواهید کرد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پنل اس ام اس رایگان یا پولی؟

امروزه مبلغ 49 هزار تومان برای یک پنل پیامکی مجهز به منشی پیامکی، نظرسنجی پیامکی، ارسال پیامک منطقه ای، پیامک  LBS و بانک شماره موبایل جامع بسیار ارزان محسوب میشود و نسبت به سایر سامانه هایی که پنل پیامکی می فروشند ، نوعی پنل پیامک رایگان محسوب میشود .

تنها با کمی بررسی می توانید دریابید که اکثر شرکت هایی که ادعای پنل اس ام اس رایگان و ارسال اس ام اس رایگان را دارند با قیمت هایی بالاتر از این قیمت، امکاناتی کمتر را در اختیار شما می گذارند.

در پیام رسان با پرداخت 49 هزار تومان به 100% امکانات پیامک تبلیغاتی رایگان و مزایای این پنل اس ام اس رایگان دسترسی خواهید داشت.

ارسال پیامک رایگان هدیه

سامانه پیامکی رایگان

یکی از مزایای دریافت پنل پیامکی استارتر پیام رسان، دریافت پیامک هدیه رایگان می باشد که می توانید بعد از ثبت نام از آنها استفاده نمایید . در صورت خرید سامانه پیامکی استارتر 100 پیامک تبلیغاتی رایگان، پنل تک ستاره 500 پیامک تبلیغاتی رایگان و اگر پنل پیامکی دوستاره را دریافت کنید تا 1000 پیامک تبلیغاتی رایگان جهت تست اس ام اس انبوه رایگان دریافت می کنید.

همچنین قیمت پیامک تبلیغاتی در هر نوع پنل متفاوت است که کمترین تعرفه ارسال پیامک در حالت دوستاره می باشد.

ارسال پیامک رایگان بدون محدودیت می باشد و می توانید از آن جهت بازاریابی ، تبلیغات و یا حتی اطلاع رسانی نیز استفاده نمایید.

چگونه یک پنل پیامکی رایگان انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید تا یک پنل اس ام اس تهیه کنید (فارغ از رایگان یا پولی بودن ) باید حتما به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بیشترین بازدهی را دریافت کنید.

نکته اول : حتما پیش از هر گونه ارسال رایگان پیامک، مدارک و مجوز های آن سامانه پیامکی را بررسی نمایید. در زیر مجوز های رسمی سامانه پیامکی پیام رسان (تحت شرکت موج شهر) را مشاهده می کنید.

اعتبار پنل اس ام اس رایگان

نکته دوم : با بررسی صفحه رضایت مشتریان و تعداد کاربران سامانه میزان کیفیت ارسال پیامک رایگان بدون ثبت نام را بررسی نمایید.

نکته سوم : حتما پیش از خرید، پیامک تستی ارسال کنید و سرعت تست ارسال پیامک رایگان، سرشماره و محدودیت های آن پنل پیامکی رایگان را تست کنید. جهت ارسال پیامک تستی رایگان بدون ثبت نام و در همین مقاله از سامانه رایگان پیام رسان هم اکنون اقدام کنید.

نکته چهارم : به ندرت سامانه پیامکی ای را می یابید که به شما دمو و پیشنمایشی از محیط سامانه پیامک رایگان را جهت کار با امکانات و تست پنل اس ام اس ارائه دهد. پیام رسان این امکان را به شما می دهد تا پیش از ثبت نام بصورت کامل محیط سامانه پیامکی را بصورت رایگان تست نمایید.

اهمیت تست ارسال پیامک

ارسال پیامک تست
جهت تست آنلاین ارسال پیامک روی تصویر کلیک کنید.

اما چطور میتونم قبل از ثبت نام سامانه اس ام اس رایگان مطمئن شویم ارسال پیامکی که انجام می دهیم به دست افراد و شماره های مورد نظرمان می باشد. یا آیا برای تست ارسال پیامک سامانه نیاز به ثبت نام اولیه می باشد یا میتوان بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا بدون هزینه تست ارسال پیامک انجام داد.

یکی از دلایل اصلی که پیشنهاد میشود قبل از خرید اعتبار تست ارسال پیامک انجام دهید بررسی  کیفیت و امکانات سامانه پیامکی و سرعت ارسال می باشد با چندبار تست ارسال پیامک تبلیغاتی به راحتی میتوانید نحوه ی کارکرد سامانه کیفیت و امکاناتی که مدنظرتان هست را بررسی کنید و جویا شوید که این سامانه سرعت بالایی دارید یا خیر و کیفیت مطلوبی برای استفاده ی مداوم را دارد یا خیر!

در هنگام تست سامانه ارسال پیامک به چه چیز هایی دقت کنیم؟

اگر قصد بررسی محیط کاربری سامانه پیامکی رایگان و تست وب سرویس ارسال پیامک پیام رسان را دارید بی شک دموی سامانه میتوانید راهنمایی خوبی باشد بدون ثبت نام میتوانید سامانه ی ارسال پیامک را بررسی کنید تمام منو ها و امکانات سامانه مانند ارسال های پیشرفته ؛ ارسال پیامک منطقه ای؛ ارسال پیامک گروهی و… در دموی سامانه قابل بررسی می باشد اما امکان ارسال تست پیامک با دموی سامانه نیست  برای تست ارسال پیامک کافیست یک ثبت نام پایه (رایگان) در سامانه ی ارسال پیامک پیام رسان انجام دهید.

بازدید از سامانه پیامک

در نتیجه توصیه می کنیم بصورت کامل منوها ، ابزار ها و قابلیت های سامانه ارسال پیامک رایگان را مشاهده کنید . در هر زیرمنوی این پنل پیامکی رایگان، فیلم آموزشی مربوطه سایت اس ام اس رایگان را مشاهده می کنید که با مشاهده آن بصورت کامل از نحوه عملکرد آن آگاه خواهید شد.

ثبت نام رایگان پنل اس ام اس

ارسال پیامک تست رایگان

برای تست ارسال پیامک نیاز به یک ثبت نام اولیه و پرداخت هزینه اولیه می باشد شما تنها با کلیک بر روی گزینه ی ثبت نام رایگان و تکمیل اطلاعات ثبت نامی و درخواست شارژ تست از منوی پشتیبانی؛ درخواست پشتیبانی پنل کاربری شما برای تست ارسال پیامک شارژ میشود .

حال قابلیت تست ارسال پیامک را دارید با تعدادی که پنل کاربری شما شارژ میشود میتوانید ارسال پیامک خود را برای تست انجام دهید و نحوه ی ارسال پیامک منوی های مختلف ارسال پیامک را بررسی و بررسی داشته باشید سرعت ارسال پیامک چه میزان است.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ارتقای پنل بعد از تست ارسال پیامک

یکی از سوالات رایج افرادی که برای تست ارسال پیامک رایگان ثبت نام پایه انجام می دهند این است که آیا این امکان است که در آینده تعرفه ی پایه را به تعرفه ی تخفیفی ارتقا داد؟ یا آیا می توان پنل ارسال پیامک رایگان را به حالت پیشرفته تر ارتقا داد؟

در پنل sms رایگان پیام رسان این کار به راحتی امکان پذیر است.

پیشنهاد ما در مورد پنل پیامک رایگان چیست؟

ارسال پیامک انبوه رایگان

چنانچه تعداد اس ام اس های ارسالی شما زیاد باشد و در دسته بندی اس ام اس انبوه قرار گیرد. منطقی است که یک پنل پیامکی حرفه ای همچون سامانه یک ستاره یا دو ستاره پیام رسان خریداری کنید تا تعرفه ارسال شما کمتر شود و در نهایت، در هزینه تبلیغات پیامکی خود صرفه جویی کرده باشید.

در کل بهتر است هنگام خرید پنل پیامک مخابرات، به نیازهای خود فکر کنید. در صورتی که قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه با تعداد بالا را دارید، بهتر است که یک پنل پیامکی حرفه‌ای‌تری همچون تک ستاره یا دو ستاره پیام رسان استفاده نمایید.

لازم به ذکر است در سامانه پیام رسان چنانچه قصد ارسال پیامک کمتری را داشته باشید می توانید از سامانه عادی استفاده نمایید که دقیقا متناسب با نیاز این کسب و کارها تنظیم شده است.

ما در سامانه پیامکی پیام رسان ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 300000 کاربر حقیقی و حقوقی گواه این ادعا می باشد

مشاهده تست سامانه پیامکی ( دمو )

اس ام اس پنل رایگان

اگر قصد بررسی محیط کاربری سامانه ی پیام رسان را دارید بی شک دموی سامانه میتوانید راهنمایی خوبی باشد بدون ثبت نام میتوانید سامانه ی ارسال پیامک را بررسی کنید تمام منو ها و امکانات سامانه مانند ارسال های پیشرفته ؛ ارسال پیامک منطقه ای ؛ ارسال گروهی و… در دموی سامانه قابل بررسی می باشد اما امکان ارسال تست پیامک با دموی سامانه نیست  برای تست ارسال پیامک کافیست یک ثبت نام پایه (رایگان) در سامانه ی ارسال پیامک پیام رسان انجام دهید.

برای مشاهده و تست سامانه پیامکی کلیک کنید.

آیا پنل اس ام اس بدون ثبت نام وجود دارد ؟

این سوال افراد بسیاری است که می خواهند برای کسب و کار خود به روش نوین بازاریابی و تبلیغات انجام دهند چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم؟

امروزه همه ی افراد به دنبال این هستند که با سرعت بیشتری مسیر کاری خود را پیش بگیرند و فعالیت های روزانه ی خودشان را با سرعت بیشتری انجام دهند از همین رو افرادی که به ارسال پیامک تبلیغاتی جهت رونق کسب و کارشان یا اطلاع رسانی مربوط به فعالیتشان هستند به فکر ارسال پیامک بدون ثبت نام و داشتن یک پنل پیامک اختصاصی هستند.

ثبت نام پنل اس ام اس رایگان

اغلب افراد به این فکر میکنند که با ثبت نام نکردن و داشتن پنل اختصاصی میتونند در زمان خود صرفه جویی کنند وکارهایشان در سریع ترین زمان انجام شود .

حال سوال اصلی اینجاست که چرا باید ثبت نام کنند ؟ در حالی که پنل اس ام اس بدون ثبت نام میتواند مسیر راحت تری باشد ؟

توجه داشته باشید یک سامانه ارسال پیامک معتبر هیچ زمان این مورد را نمی پذیرد که بدون ثبت و داشتن پنل اس ام اس امکان ارسال پیامک را به شما بدهد.

زیرا هر ارسال پیامک نیاز به خط اختصاصی منحصر به فردی تنها برای خود شما دارد که ارسال پیامک شما تنها با این خط انجام شود.

اما موردی که شاید در ذهن افراد برای ثبت نام مطرح میشود پرداخت هزینه ی اولیه ی ثبت نام به همراه هزینه ی مجزای برای خرید خط اختصاصی می باشد در ادامه به توضیح در ارتباط با پنل اس ام اس رایگان و خط اختصاصی هدیه خواهیم پرداخت.

البته توجه داشته باشید که برای ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان برخلاف سایر سامانه ها ، نیاز به خرید پنل پیامک نیست . بلکه با ثبت نام رایگان در پیام رسان شما صاحب یک پنل اس ام اس اختصاصی می شوید . با کلیک بر روی بنر زیر می توانید ثبت نام کنید .

ارسال پیامک رایگان بدون ثبت نام

معایب پنل اس ام اس رایگان بدون ثبت نام

یکسری معایب کلی در پنل اس ام اس بدون ثبت نام کاملا مشهود هستند که در ادامه به بررسی شان می پردازیم :

  • اگر پنل اس ام اس رایگان بدون ثبت نام میخواهید باید فکر این موضوع را از سرخود دور کنید که دریافت پیامک داشته باشید افراد با ارسال پیامک به سرشماره ای که برایشان تبلیغات ارسال کردید از شما مشاوره بخواهند .
  • ارسال پیامک در پنل اس ام اس بدون ثبت نام به معنای ارسال پیامک با یک خط اشتراکی می باشد !
    ایا تمایل دارید با خطی که پیامک های مختلفی ارسال شده است پیام شما هم ارسال شود ؟
    مثال : تصور کنید کاربر دیگری بدون ثبت نام در پنل پیامکی ؛ ارسال پیامکی در ارتباط با فروش دخانیات داشته باشد . چند روز بعد شما ارسال پیامکی با محتوای کلینیک ترک اعتیاد با این خط ارسال کنید !!
    با یک مثال ساده به این موضوع پی بردیم که ارسال پیامک با خطوط اشتراکی یکی از قسمت های منفی ارسال پیامک در پنل اس ام اس بدون ثبت نام می باشد .
  • وارد کردن شماره ها در دفترچه تلفن در پنل کاربریتان را در صورت انجام پنل اس ام اس بدون ثبت نام فراموش کنید چون تنها زمانی که یک ثبت نام کامل در پنل sms رایگان داشته باشیدو اطلاعات ورود در دست خودتان باشد میتوانید اعتماد کنید و شماره ی مخاطبین خودتان را در پنل پیامکی تان وارد کنید

نتیجه گیری :

بدون تست ارسال پیامک نمیتوان تصمیم نهایی گرفت که آیا این سامانه یا حتی ارسال پیامک تبلیغاتی یا پیامک اطلاع رسانی برای حوزه ی فعالیتی شما مورد استفاده است یا خیر همان طور که در بالا گفته شد پیشنهاد ما در این مقاله به شما ثبت نام و دریافت پیامک هدیه جهت تست ارسال پیامک می باشد. همچنین می توانید در صورت نیاز اقدام به ارسال پیامک رایگان بدون ثبت نام نیز نمایید تا کاملا از کیفیت امکانات مطلع شوید.

 با استفاده از محیط دموی سامانه پیامکی میتوانید به تمامی منو های ارسال پیامک انبوه دسترسی داشته باشید و بررسی کنید که امکاناتی که مد نظرتان بوده در سامانه وجود دارد یا خیر یا هر سوالی در ارتباط باسامانه ی ارسال پیامک و نحوه ی ارسال پیامک ها مد نظر تان هست را جویا شوید.

جهت دریافت اعتبار رایگان برای تست امکانات سامانه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا از طریق فرم ثبت نام ، در سامانه پیامک پیام رسان ثبت نام نمایید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 92

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

30 کامنت

  1. هوشمند

    27 خرداد 1402

    ببخشید این امکان رو سامانه شما فعال هست میتونم تست ارسال پیامک از پنل سامانه شما داشته باشیم؟ اگه امکان داره لطفا راهنمایی کنین.ممنون

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      بله شما قبل از ثبت نام با استفاده از دموی سامانه می توانید با محیط پنل اس ام اس و نحوه کارکرد آن آشنا شوید . در صورت نیاز به تست ارسال پیامک می توانید پس از ثبت نام رایگان در سامانه ، با شماره 02174912 تماس بگیرید . کارشناسان ما شما را راهمایی خواهند کرد .

  2. ساسان قنبری

    27 خرداد 1402

    سلام من تو حوزه آرایشگری کار میکنم میخوام بازاریابی پیامکی انجام بدم و لپ تپ ندارم میشه با گوشی به پنل سامانه شما دسترسی داشته باشم و تست ارسال پیامک انجام بدم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سلام آقای قنبری بله ، خوشبختانه پنل اس ام اس رایگان پیام رسان یک نرم افزار تحت وب است . یعنی شما بدون نیاز به هیچ نصب اپلیکیشن و تناه با ساتفاده از یک مرورگر در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل ، لپ تاپ ، تب لت و .. می توانید از آن استفاده کنید و بازاریابی پیامکی خود را اجرا نمایید .

  3. مرادی

    1 مهر 1402

    سلام من میخوام پیامک رایگان تون رو تست کنم ایا محدودیت تعداد پیامک با حجم پیامک ارید؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      26 دی 1402

      سلام جناب مرادی جهت تست امکانات می تونید از دموی سامانه پیامکی رایگان استفاده کنید.

  4. سلطانی

    1 مهر 1402

    درود بسیار عالی بود سوالی که برای مجموعه ما پیشآمده این است که آیا امکانارسال اس ام اس تبلیغاتی رایگان با قابلیت گزارش دهی امکان پذیر است؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      15 بهمن 1402

      سلام جناب سلطانی قابلیت ارسال اس ام اس رایگان تنها جهت تست و در حد 100 الی 1000 پیامک است. چنانچه قصد تبلیغات گسترده و انبوه به همراه دریافت گزارش را دارید باید ابتدا پنل اس ام اس خریداری نمایید.

  5. گامایونیویس

    1 مهر 1402

    وقت بخیر اگر من الان در سامانه پیامک انبوه رایگان شما ثبت نام کنم تا چند روز میتونم از قابلیت پیامک هدیه جهت تست رایگان سایت ارسال پیامک رایگان شما استفاده کنم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      26 دی 1402

      درود وقت شماهم بخیر با ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان، حداقل از 150 پیامک هدیه رایگان برخوردار خواهید شد.

  6. Diana

    1 مهر 1402

    vaghean mishe 1000 ta payamak raygan ferestad????? hvshg \dhl; indi vhd'hk \kg \dhl; vhd'hk jsj shlhkhi \dhl;d

  7. کاربر قدیمی

    1 مهر 1402

    ببخشید یه جای مقاله گفتید که "جهت دریافت اعتبار رایگان برای تست امکانات سامانه پیامک رایگان می توانید با کارشناسان ما 02174912 در ارتباط باشید و یا از طریق فرم ثبت نام ، در سامانه پیامک پیام رسان ثبت نام نمایید. " متوجه نشدم که آیا برای دریافت اس ام اس رایگان هدیه حتما باید با کارشناسان شما صحبت کنم؟

  8. سید محمود

    1 مهر 1402

    لطفا میشه بفرمایید که چگونه می توان با استفاده از اس ام اس انبوه رایگان، یک کسب و کار کوچک را تبلیغ کرد؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      17 مهر 1402

      با سلام بسیاری از کسب و کار ها بدلیل کوچک بودن و یا تازه تاسیس بودن بودجه زیادی برای تبلیغات ندارند. در این حالت روش های ارزان، انبوه و با اثرگذاری بالا به میان می آیند . یکی از این روش ها ارسال اس ام اس انبوه است. شما بصورت هدفمند به منطقه و محل کسب و کارتان از طریق پنل اس ام اس رایگان قابلیت ارسال دارید . پیش از خرید پنل پیامکی پیام رسان حتما ازدموی تستی آن دیدن کنید.

  9. تولیدی زازا

    1 مهر 1402

    پیام رسان گرامی چطور با استفاده از سایت ارسال پیامک رایگان شما می تونم تبلیغات تولیدی پوشاک داشته باشم ؟ من مهارت خیاطی دارم و می‌خواهم یک کسب و کار کوچک برای فروش لباس‌های دوخته راه‌اندازی کنم. بودجه محدودی دارم و نمی‌توانم هزینه زیادی برای پنل اس ام اس و بازاریابی کسب و کارم صرف کنم.

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      15 بهمن 1402

      درود تست ارسال پیامک در پنل اس ام اس رایگان با ثبت نام اولیه امکان پذیر است. چنانچه قصد تبلیغات در حوزه پوشاک را دارید از نمونه متن های تبلیغات پوشاک استفاده کنید.

  10. وحید رضایی

    17 مهر 1402

    چه جالب نمیدونستم پنل اس ام اس بدون ثبت نام هم وجود داره یعنی بدون ثبت نام میشه از پنل کاربری استفاده کرد؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      17 مهر 1402

      سلام جناب رضایی بله امکانات در پنل اس ام اس رایگان کاملا مشابه همان امکاناتی است که در پنل های تک ستاره و دو ستاره وجود دارد . تفاوت آن ها در هزینه ارسال پیامک است . اگر شما بصورت ماهانه بیش از 5000 پیامک ارسال می کنید پیشنهاد می کنیم تا از تعرفه های تخفیفی ستاره دار استفاده کنید .

  11. سعید پورمحمد

    17 مهر 1402

    سلام استفاده از پنل اس ام اس رایگان بدون ثبت نام همون کیفیت و راحتی پنل کاربری پنل اس ام اس رو داره؟ چه فرقی با خرید پنل اس ام اس با ثبت نام داره؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      17 مهر 1402

      از آنجایی که امنیت پنل اس ام اس بسیار مهم است ، جهت استفاده از ابزار های آن باید حتما در پیام رسان ثبت نام کنید . ثبت نام و استفاده تستی از پیام رسان کاملا رایگان است . اما شما بدون ثبت نام می توانید دمو ی پنل اس ام اس ما را تست کنید و با ابزار های ان بیشتر آشنا شوید .

  12. عطیه

    9 آبان 1402

    سلام من از گوگل اومدم و سرچ کردم تست ارسال پیامک رایگان الان توی این سایت چجوری میتونم پیامکی رایگان تستی ارسال کنم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 آبان 1402

      در صفحه اصلی سایت پیام رسان می توانید باکس تست ارسال پیامک به شماره موبایل را مشاهده کنید. همچنین در انتهای این صفحه در قسمت فوتر بر روی لینک ارسال پیامک تست کلیک کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

  13. مرصادی

    9 آبان 1402

    پنل ارسال پیامک رایگان تون کاملا رایگانه یا باز میخواهید بعدش ازمون کلی پول بگیرید؟ و اینکه من یدونه ازش میخام

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 آبان 1402

      پنل ارسال پیامک در پیام رسان رایگان است و شما تنها با پرداخت هزینه اولیه بابت خط ارسال کننده می توانید از تمام 100درصد امکانات فعال آن استفاده نمایید و نیاز به هزینه مجدد فعالسازی ماژول ها نیست. جهت خرید پنل پیامکی اینجا کلیک کنید.

  14. نامدار

    9 آبان 1402

    با سلام من مطلب شما را خواندم و تبریک میگویم بابت این مطلب عالی و کامل تون سوالی که برایم پیش آمده این است که در روز تا چند تا اس ام اس انبوه رایگان می توان ارسال کرد؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 آبان 1402

      سلام ممنون از شما ارسال اس ام اس انبوه در سامانه پیامکی پیام رسان نیازمند شارژ اعتبار پنل اس ام اس است. در صورت ثبت نام و خرید پنل پیامکی به شما شارژ اولیه رایگان تعلق می گیرد. در پنل استارتر شما می توانید تا 100 پیامک رایگان ارسال کنید.

  15. Safarniaw

    9 آبان 1402

    سامانه پیامک رایگان پیام رسان واقعا عالیه مرسی

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 آبان 1402

      سپاس از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  16. آپادنوین

    9 آبان 1402

    درود با سامانه ارسال پیامک رایگانی که معرفی نمودید آیا می توان قرعه کشی پیامکی برگزار کرد و از تلویزیون پخش زنده انجام داد؟ میخواهیم برای خریداران خودمان جایزه قرار بدهیم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 آبان 1402

      سلام با استفاده از پنل ارسال پیامک رایگان پیام رسان شما می توانید تمام ابزار ها از جمله مسابقه ، نظرسنجی و قرعه کشی پیامکی را تست کنید. اما برای استفاده از این امکانات باید از پنل استارتر با 100درصد امکانات فعال استفاده کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با 02174912 تماس بگیرید.

ثبت نام ورود