خدماتی سازی
پیام رسان بلاگ آموزشی توضیحاتی در مورد خدماتی سازی خط اختصاصی

توضیحاتی در مورد خدماتی سازی خط اختصاصی

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

بسیاری از شماره‌های همراه اول دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده‌اند، تنها راه ارسال به آنها خدماتی سازی خط اختصاصی است.
قبل از سال 95 خطوط به سادگی خدماتی می‌شدند تا مالکان خط اختصاصی بتوانند به مخاطبان خود پیامک‌های غیر تبلیغاتی را ارسال کنند.

ولی پنل پیامکی مخابرات طبق ابلاغیه‌ای این سرویس را بعد از سال 95 موقتاً لغو نمود. طبق صحبت‌های اولیه قرار بر این شد که از ابتدای مهر ماه 95 مجدداً بتوانیم خطوط را خدماتی کنیم، ولی متأسفانه مخابرات بعد از گذشت چند روز از دوره جدید خدماتی سازی مجدداً این سرویس را غیر فعال کرد.
البته بی نظمی‌ها و سردر گمی‌هایی نیز در شرایط جدید مخابرات وجود داشت. با توجه تخلفات زیادی که انجام شده بود، مخابرات قصد دریافت ضمانت به صورت چک یا سفته را داشت که از طرف مالکان خطوط با مخالفت مواجه شد.
در حال حاضر سرویس خدماتی سازی خطوط در تمامی اپراتورهای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ غیر فعال است. همکاران ما دائما برای دریافت شرایط جدید خدماتی سازی با مخابرات در ارتباط هستند. به محض دریافت شرایط جدید در سامانه اطلاع رسانی انجام خواد شد.
از مشکلات به وجود آماده پوزش می‌طلبیم و با وجود اینکه این مشکلات از دسترس ما خارج است، تمامی تلاش خود را جهت پیگیری و رفع هر چه سریع‌تر این مشکل داریم.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود