سامانه پیامکی
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه در تبلیغات دنیای امروز موفق باشم؟

چگونه در تبلیغات دنیای امروز موفق باشم؟

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 11 اسفند 1400
دسته بندی: آموزشی

تبلیغات در دنیای امروز بیش از پیش مورد توجه تمامی کسب و کارها و شرکت ها قرار گرفته به گونه ای که عدم توجه کافی و یا سرمایه گذاری در این حوزه، قطعا میتواند چرخه عمر شرکت را کاهش داده و یا هر چه زودتر، شما را به سمت شکست هدایت کند.

مقاله ای که امروز برای شما تدارک دیده ایم در زمینه تبلیغات پیامکی در دنیای مدرن و چگونگی مدیریت و سازماندهی آن خواهد بود.

بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های نوین تبلیغات در دنیای مارکتینگ  امروز محسوب میشود که توانسته کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.

همراه ما باشید تا بهترین شیوه های اثربخشی تبلیغات و بازاریابی پیامکی بهتر آشنا شوید.

با تکمیل 2 دقیقه ای فرم ثبت نام رایگان، میتوانید به راحتی از تمامی امکانات سامانه پیامکی پیام رسان بهرمند شوید.

بازاریابی پیامکی چیست؟

همان طور که در مجله خبری بازاریابی پیامگ به آن اشاره شده؛

بازاریابی یعنی ارضای نیاز مشتری به صورت سودآور.

همین تعریف اگر در بستر و زیر ساخت پیامک قرار گیرد، بازاریابی پیامکی محسوب میشود.

به صورت جزئی اگر بخواهیم به آن بپردازیم، بازاریابی پیامکی معرفی کسب و کار،محصول و خدمت شما از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی خواهد بود.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی امروزه با ادغام شدن شیوه های مدرن به یکی از پرطرفدار ترین بستر های تبلیغاتی تبدیل شده که توانسته کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی

انجام تبلیغات در قالب اس ام اس، میتواند ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی را به دنبال داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دسترسی آسان

یکی از مزایای مهم این بستر بازاریابی مربوط به قابلیت دسترسی به مخاطبان است.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر خلاف تبلیغات از بستر های دیگر هیچ محدودیتی در دسترسی به افراد نخواهد داشت.

برای مثال در تبلیغات فضای مجازی مانند اینستاگرام، کانال های تلگرامی و… مهم ترین شرط برای اینکه مخاطب در معرض تبلیغات قرار گیرد، آنلاین بودن آن است.

مثلا در تبلیغات استوری اینستاگرام کسانی که طی 24 ساعت آنلاین نباشند، تبلیغات شما را نخواهند دید و هزینه ی اضافی برای شما به دنبال خواهد داشت.

نکته دیگر در تبلیغات فضای مجازی و پیامکی این مورد است که مخاطب در فصای مجازی میتواند تصمیم بگیرد که حتی در زمان آنلاین بودن استوری تبلیغاتی را باز کند یا خیر.

بنابراین حجم وسیعی از افراد که آنلاین بوده ولی استوری را مشاهده نکردند بر روی افراد آفلاین اضافه شده و حجم قابل توجه ای را به خود اختصاص میدهند.

اما در ارسال های پیامکی، حتما و قطعا مخاطب در معرض تبلیغات شما قرار گرفته و پیامک شما توسط گیرنده دریافت و رویت خواهد شد.

و بابت کسانی که پیامک شما را دریافت نکرده باشند، اعتباری از پنل شما بابت هزینه ارسال پیامک کسر نخواهد شد.

هزینه های تبلیغات پیامکی

 یکی دیگر مزایای بازاریابی پیامکی مربوط به هزینه های به مراتب پایین تر آن نسبت به سایر بستر های تبلیغاتی و ثبات این هزینه ها در روز های پر ترافیک تبلیغاتی است.

گاها شاهد آن هستیم که در روزهایی مثل عید نوروز، بلک فرایدی، دهه فجر و … هزینه های تبلیغات در پیج ها به مراتب بالاتر از روز های دیگر است.

اما این روال در سامانه پیامکی جای نداشته و تمامی هزینه ها در تمامی روز های سال، بدون توجه به مناسبت های مختلف یکسان است.

ضمن اینکه هزینه ی پرداخت شده برای خرید پنل پیامکی پیام رسان بدون تاریخ انقضا بوده و هیچ محدودیتی در زمان اعتبار آن وجود نخواهد داشت.

برای مثال شما میتوانید تنها با یکبار شارژ پنل کاربری خود به نرخ ثابت، تا زمانی که شخص خودتان این اعتبار را تمام نکرده اید،پیامک ارسال کنید.

بنابراین تبلیغات و بازاریابی پیامکی نسبت به زیرساخت های دیگر میتواند هزینه های پایین تر و در عین حال کارایی به مراتب بالاتری به دنبال داشته باشد.

نکاتی برای بازاریابی پیامکی موثر

در ادامه به چند مورد از مواردی اشاره خواهیم کرد که میتواند در رسیدن به تبلیغات و بازاریابی پیامکی موثر، مفید واقع شود.

دقت به حروف کلمات اس ام اس

داشتن غلط املایی در پیامی که میخواهید کسب و کار و یا محصول مورد نظر خود را معرفی کنید، اصلا صحیح و شایسته نیست.

مخاطب با خواندن پیامک تبلیغاتی که غلط املایی دارد و حروف کلمات در آن درست نیستند، احساس می کند با یک آگهی تقلبی و فیک مواجه است و سریعا آن را پاک می کند.

 افراد با خواندن آگهی، شغل و صاحب آن را قضاوت می کند و نداشتن غلط املایی سبب می شود که مخاطب با خود فکر کند، این کسب و کار برای تبلیغات خود وقت گذاشته است.

تنوع در جمله بندی

یکی دیگر از روش هایی که باید در ارسال پیامک تبلیغاتی به آن توجه کنید، تنوع در جملات ارسالی می باشد.

به عنوان مثال فردی که به مدت چند ماه قصد دارد اس ام اس تبلیغاتی از یک محصول را ارسال کند، نباید همیشه از یک جمله مشخص و ثابت استفاده کند.

 با تنوع و تغییر جمله ها می توانید مخاطبان خود را با یک پیام جدید مواجه کنید.

این تنوع می تواند هم تغییر کلی جمله ها باشد و هم تنوع و جا به جایی کلمات.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود