سامانه پیامکی خوب چه ویژگی هایی دارد
پیام رسان بلاگ آموزشی ویژگی های یک سامانه ی پیامکی خوب

ویژگی های یک سامانه ی پیامکی خوب

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 16 خرداد 1401
دسته بندی: آموزشی

در حال حاضر در خیلی از مشاغل با کسب و کارهای متفاوت پنل اس ام اس جزئی جدا نشدنی از آن شغل بدل شده است و و برای ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان و با هزینه ی کمتر بهترین راهکار استفاده از سامانه ی پیامکی می باشد .

به عنوان مثال فروشگاه های اینترنتی ، بانک ها ، دانشگاه ها و حتی کسب و کارهای کوچک یک سامانه برای ارتباط دائمی با مشتری راه اندازی کرده اند.

اما امروزه با توجه به سامانه های متفاوتی که برای ارسال پیامک وجود دارد انتخاب یکی از این سامانه ها که متناسب با نیاز شما باشد دشوار است. ازطرفی با پرداخت هزینه ای که به صورت آنلاین انجام میدهید ؛ سامانه پیامکی شما باید قابل اعتماد باشد .

 ولی در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با یکسری ویژگی های سامانه ی پیامکی خوب آشنا کنیم.

ویژگی اول : پشتیبانی مناسب در ساعات ارسال پیامک

آنچه که یک سامانه ی پیامکی خوب را متمایز میکند داشتن پشتیبانی مناسب است.

این پشتیبانی به شما هم در زمان خرید پنل پیامکی مناسب و هم در زمان استفاده از همان پنل کمک به سزایی میکند.

ویژگی دوم : امکانات کامل و همیشه در دسترس

هر پنل اس ام اس باید امکاناتی که در معرفی خود بیان میکنند را پس از ثبت نام هر شخص به او ارائه دهد و ممکن است شما تنها به دلیل ارسال پیامک از نقشه ثبت نام کرده باشید ولی اگر پنل اس ام اس پیام رسان این قابلیت را نداشته باشد هزینه ای که بابت پنل داده اید و وقتی که برای استفاده از پنل گذاشته اید عملا بی نتیجه خواهد بود.

ویژگی سوم : تنوع در پنل ها و امکان ثبت نام رایگان

هر شخصی متناسب با نیاز خود میخواهد در پنل اس ام اس ثبت نام کند و باید در هر سامانه ای که ثبت نام میکنید متناسب با نیازتان به شما پنل ارسال پیامک معرفی شود.

بهترین پنل پیامکی که برای شما مناسب است باید با ثبت نام رایگان به شما دسترسی به سامانه بدهد و بتوانید امکانات سامانه پیامکی رابررسی و با حداقل هزینه برای شارژ پنل میزان رضایت خود را از آن سامانه ی پیامکی بسنجید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ویژگی چهارم : کاربری آسان

ممکن است زمان بررسی و انتخاب پنل پیامکی با امکانات جدید و عجیب و غریبی روبرو شده باشید که حتی ندانید هر کدام از این امکانات چه کارایی برای شما خواهد داشت.

در چنین مواقعی باید پنلی را انتخاب نمائید که کاربری آسان ، به زبان فارسی و همچنین دارای فیلم های آموزشی ساده و روان باشد .

ویژگی پنجم : داشتن تیم فنی قدرمند و بروزرسانی های دوره ای مطابق با نیاز کاربر

برای هر سامانه ی پیامکی بزرگترین افتخار داشتن کاربرانی است که به صورت مداوم و سالیان سال از سامانه ی پیامکی استفاده میکنند.

علت این همکاری طولانی میزان رضایت کاربران قدیمی سامانه است که متناسب با نیاز آنها آپدیت هایی در سامانه انجام شده است و همچنین دیتاهایی که برای ارسال منطقه ای نیاز دارند ، به صورت دوره ای بروز رسانی شده باشد.

ویژگی ششم : ارسال پیامک به همه ی اپراتور های سیمکارتی

در ایران اپراتورهای ارسال پیامک روز به روز درحال افزایش هستند و قطعا شما از بین مشتریان خود افرادی را دارید که سیمکارت هایی علاوه بر ایرانسل و همراه اول از اپراتور های رایتل ، شاتل و یا غیره سیم کارت داشته باشند.

آنچه که حائز اهمیت میباشد آن است که برای این دسته از مشتریان شما نیز ارسال پیامک انجام شود.

ویژگی هفتم : دموی آنلاین با تمام امکانات

با توجه به اینکه بسیاری از سامانه های پیامکی برای ثبت نام هزینه های بالایی دارند چه راهکاری وجود دارد تا بتوانید سامانه ای متناسب با نیاز خود پیدا کنید ؟

در چنین مواقعی داشتن یک دموی رایگان بهترین انتخاب می باشد.

شما میتوانید بهترین پنل ارسال پیامک که متناسب با نیاز شما باشد را به این روش و با چک کردین امکانات سامانه انتخاب نمائید.

ویژگی هشتم : امکان ارسال پیامک انبوه و حفظ ارتباط با مشتری

برای هر کسب و کاری داشتن تبلیغات یکی از راه های مداوم شناساندن خود و کسب و کار خود به افراد است اما آنچه حائز اهمیت است مشتری خود را به یک مشتری وفادار تبدیل کنیم.

مشتری وفادار بعد از اولین خرید و داشتن رضایت برای خرید های بعدی مجددا به ما بازخواهد گشت و ممکن است کسب و کار ما را به دلیل رضایت به شخص دیگری نیز معرفی نماید. در این زمان است که سامانه ی پیامکی به کمک مامی آید ومیتوانیم تخفیفات دوره ای را برای مشتریان خاص ارسال نمائیم.

یعنی یک سامانه پیامکی خوب علاوه بر ایجاد بستر مناسب برای تبلیغات باید بستر مناسب جهت حفظ ارتباط با مشتری نیز برایمان ایجاد نماید.

یافتن همه ی آنچه که در این مقاله بیان شد به صورت یکجا در یک سامانه ی پیامکی ممکن است کمی دشوار باشد اما ما به شما این اطمینان را میدهیم که با انتخاب سامانه ی پیامکی پیام رسان همه ی این ویژگی ها را حتی با ثبت نام رایگان نیز در اختیار داشته باشید.

پنل اس ام اس پیام رسان جزئی از لیست پنل های اس ام اس برتر با سالها تجربه در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیامکی در کنار شما خواهد بود تا تجربه لذت بخشی از ارسال های تبلیغاتی را داشته باشید .

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده پیام رسان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همین طور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه، حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید .

021-74912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 2

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود