پنل اس ام اس
پیام رسان بلاگ آموزشی نکات مهم انتخاب پنل اس ام اس و ارسال پیامک

نکات مهم انتخاب پنل اس ام اس و ارسال پیامک

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 18 مرداد 1400
دسته بندی: آموزشی

حالا با پیگیری های فراوان که انجام داده اید به دنبال بهترین سامانه اس ام اس برای بهره مندی از فواید آن در داشتن تعاملی موثر با مشتری خود هستید. خرید سامانه پیامکی خوب می تواند به صاحبان کسب و کار ها در برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و بهبود اوضاع داخلی شرکت کمک کند. سامانه اس ام اس یکی از بهترین رسانه های منتشر کننده تبلیغاتی با میزان بالای بازخوانی توسط مخاطبان است. حال سوالی که اساسا ذهن بسیاری از مدیران شرکت ها را به خود مشغول کرده است، چگونگی انتخاب بهترین پنل پیامکی توسط یک سازمان می باشد.

 اگر در گوگل یک جستجوی ساده کنید متوجه انتخاب های مختلف در خرید سامانه پیامکی خواهید شد. اما با وجود این همه گزینه های مختلف که پیش رو دارید انتخاب کار سختی خواهد بود. شمار زیادی سامانه اس ام اس در بازار وجود دارد که با ارائه راه حل های زیادی انتظارات پروژه شما را برآورده می کنند. همچنین برای انتخاب بهترین پنل باید قیمت ها را نیز درنظر بگیرید. هزینه جزء مهم ترین معیار ها در انتخاب پنل پیامکی مناسب می باشد، اما بدون شک جنبه های دیگری را هم باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید. برای موفق شدن یک کمپین تبلیغاتی موارد مهمی مثل قابل اطمینان بودن سامانه، سوابق سامانه، نرخ ارسال پیام ها و میزان دسترسی از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در خرید سامانه پیامکی یک سری فاکتور هایی وجود دارند که توجه به آن ها در افزایش میزان موفقیت موثر خواهد بود.

مهم ترین معیار ها در خرید بهترین سامانه اس ام اس

1. نرخ قیمت

با فروشنده پیامک ها تاکید کنید که قیمت هر پیامک اعلام شده از سوی شرکت کاملا واضح می باشد و شامل هیچ هزینه پنهانی نیست که مواردی مانند هزینه راه اندازی، مبلغ پرداختی بابت میزبانی ماهانه، هزینه ارسال هر پیام کوتاه و..

2. ارسال مطمئن پیام ها

لزوما قیمت ارزان نشان دهنده تحویل مناسب پیام ها نیست. ارسال پیام ها به صورت کارآمد و به سرعت با قیمت رقابتی از ویژگی های یک ارائه دهنده پیام کوتاه و مطمئن می باشد. برای این که این ارسال کننده ها از تحویل با کم ترین تاخیر و عدم برگشت مطمئن شوند می بایست شراکتی مستقیم و پشتیبانی قوی داشته باشند.

3. سیستم پشتیبانی

بهترین سامانه پیامک خوب و بی نقص از سیستم پشتیبانی برخوردار می باشد که با مسئولیت پذیری، صبر و حوصله نیاز های پروژه شما را پیگیری کند. این پشتیبان با گوش دادن به احتیاجات و ضروریات پروژه شما، راه حل ها و روش های مناسبی را به منظور برآورده کردن نیاز های پروژه شما ارائه می دهد و شرایطی برای مقایسه این پروژه فراهم می کند. ضمن اینکه در تمام مراحل خرید پنل پیامکی و خدمات مورد نیاز بعد از خرید باید با تیم شما همراه باشد. همچنین شما بایستی روش های ارتباط با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده پیام کوتاه را جست و جو کنید که به چه طریقی صورت می گیرد؛ روش هایی علاوه بر ایمیل و پشتیبانی تلفنی امکان پذیر می باشد مانند چت آنلاین، تیکت و پشتیبانی به صورت 24 ساعته.

4. مقایسه پذیری و آزمایش کردن

آزمایش سیستم ارائه دهنده و قابلیت مقایسه از مورد مهمی در معیارهای خرید سامانه پیامکی می باشد. باید حساب آزمایشی در مرحله پذیرش کاربر وجود داشته باشد که ارسال و دریافت پیام از طریق ارائه دهنده پیام کوتاه از اپراتور های تلفن همراه یا شماره تلفن های همراه خود را تایید کند. با این اقدام از همان ابتدا کم ترین ریسک شکست تضمین خواهد شد.

5. قابلیت پیام رسانی دو طرفه

اگر برای متن های پیامکی خود دنبال دریافت پاسخ تعاملی هستید، باید از پنل پیامکی با قابلیت ارسال پیام به صورت دو طرفه استفاده کنید. به دلیل برقراری ارتباط نزدیک تر با مخاطب، خیلی از مشاغل به خرید سامانه پیامکی با قابلیت ارسال پیام به صورت دو طرفه اقدام می کنند. این دریافت پیام از مخاطب می تواند در قالب پیام های درخواست استخدام، یادآوری برای قرار ملاقات، پیامک تبلیغاتی ، هشدار های امنیتی، اعلان ها و.. باشد.

بازاریابی از طریق پیامک شرایط خوبی برای برقراری ارتباط با مخاطب و تبدیل مخاطب به مشتری فراهم می کند، اما تصمیم گیری در مورد اینکه با بررسی  پنل پیامکی از نظر ویژگی ها و هزینه سرویس و اقدام به بهترین انتخاب از اساسی ترین مشکلاتی است که شما در این مسیر با آن مواجه می شوید. ما برای اینکه در مورد انتخاب پنل راه حل مناسبی پیدا کنید معیارهایی را در اختیارتان قرار دادیم.

با بررسی سامانه اس ام اس با توجه به این ویژگی در پاسخ به سوال شما در ارتباط با خرید بهترین پنل کمک تان خواهد کرد. بهترین سرویس ارائه دهنده با ارائه بالاترین تضمین ها، به شما نشان خواهد داد که از ابزارهای قدرتمندی در گزارش دهی استفاده می کند همچنین رویت تحویل پیام از نظر موقعیت مکانی و بازه زمانی دریافت آن برای شما امکان پذیر خواهد شد. این سرویس هایی که جزء بهترین ها می باشند و هیچ گونه هزینه یا محدودیت زمانی را پنهان نمی کنند.

فرقی نمی کند در حرفه بازاریابی سابقه خوبی د اشته باشید یا به تازگی وارد ارتباطات از طریق پیامکی شده باشید برای خرید سامانه پیامکی باید همین مراحل را طی کنید، ضمن اینکه پرسش و پاسخ فراوان، خواندن مطالب زیادی از سایت ها یا مقالات منتشر شده و به هر حال هر گونه تلاشی تا قبل از خرید انجام دهید تنها شیوه ای است که می تواند شما را از خوب بودن سامانه ای که قصد خریداری آن را دارید، مطمئن کند. 

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود