رشد فروش
پیام رسان بلاگ آموزشی مزایای سامانه پیامکی برای افزایش فروش (+5 مزیت مهم )

مزایای سامانه پیامکی برای افزایش فروش (+5 مزیت مهم )

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 24 بهمن 1398
دسته بندی: آموزشی

یکی از اهداف اصلی مشاغل امروز ایجاد مسیری ثابت و تأثیرگذار به منظور برقراری ارتباط مستمر با مشتریان است. با گذشت زمان و افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه، ارتباط از طریق ارسال پیامک به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی ارتباطی تبدیل شده است.

آن گروه از فروشندگانی که برای بازاریابی فقط به شبکه های مجازی اتکا کرده اند، باید بدانند این راه ارتباطاتی تنها محدود به کاربرانی می شود که تلفن همراه هوشمند در اختیار دارند. همچنین پیشنیاز استفاده از شبکه های مجازی وجود ارسال پیامک از اینترنت است. بنایراین در شرایط خاص که کاربران هدف، گوشی هوشمند و بستر اینترنت نداشته باشند، این نوع کانال ارتباطی کاربرد چندانی ندارد و محدود به تعداد معدودی از مخاطبان می شود.

آیا سامانه پیامکی جواب نیازهای تبلیغاتی و ارتباطی را می دهد؟

جواب ساده است، آری!

یکی از روش هایی که سبب می شود کسب و کارها به مشتریان خود دست یابند – صرف نظر از تلفن همراهی که از آن استفاده می شود – ارسال پیامک است.

ارسال پیام کوتاه سریعترین (از طریق وب سرویس ارسال پیامک – SMS API)، کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه بازاریابی برای یک کسب و کار جهت برقراری ارتباط به موقع با مشتریان است.

در ادامه به چند مزیت اصلی اشاره خواهیم کرد که چرا استراتژی ارتباطی شما باید استفاده از سامانه ارسال پیامک باشد:

1. پیامک تبلیغاتی بازدهی بالایی دارد

در میان روش های تبلیغاتی موجود، طبق آمار بیشترین بازدید از اس ام اس تبلیغاتی انجام می شود. بدین معنی که از میان راه های مختلف تبلیغات، درصد بازدید و خوانده شدن پیامک تبلیغاتی از روش های ارتباطی دیگر به مراتب بیشتر است.

استفاده از پیامک جز امکانات تمامی سرویس دهنده های مخابراتی تلفن همراه می باشد. درواقع حداقل امکانات است که به نوعی همه ی مشترکان تلفن همراه به آن دسترسی دارد و یک کاربر با حداقل دانش می داند چگونه به پیامک های گوشی همراه خود دسترسی داشته باشد، آن را باز کند و پاسخ دهد. طبق مطالعات انجام شده، یک پیامک در مدت 3 دقیقه پس از تحویل باز می شود و نرخ باز شدن حدود 98 درصدی دارد و نسبت به ایمیل هایی که نرخ باز شدن 25-28 درصدی دارند، یک برتری محسوب می شود.

2. نرخ پاسخگویی بهتر

مطالعات نشان می دهد که یک فرد به طور متوسط حداقل 2617 بار در روز تلفن همراه خود را لمس می کند. واقعیت این است که کاربران تلفن همراه را در همه جا با خود حمل می کنند، این امر شانس پاسخگویی به پیامک تبلیغاتی دریافتی را افزایش می دهد و درواقع برگ برنده ی استفاده از پنل پیامک در میان روش های تبلیغاتی به حساب می آید.

علاوه بر این، بازاریابی از طریق سامانه پیامکی ثابت کرده است که برای کسب و کارهای بزرگ بهترین عملکرد را دارد. ارسال پیامک تبلیغاتی با محتوای مناسب بر اساس محل مخاطب، احتمال دریافت بازخورد مورد نیاز را افزایش می دهد. روشی که در آن مخاطبان شما بر اساس موقعیت مکانی آنها تفکیک می شوند با عنوان پیامک منطقه ای شناخته می شود و به گفته ی بزرگان مارکتینگ، گامی نو ظهور در راستای تبلیغات با بازدهی بالا است.

3. تبلیغات مقرون به صرفه با استفاده از پنل اس ام اس

در میان روش های رایج تبلیغات، به جرأت می توان از پیامک تبلیغاتی به عنوان کم هزینه ترین آن ها نام برد. حتی روش های تبلیغات رایگانی مانند فعالیت در شبکه های مجازی و یا ارسال ایمیل های تبلیغاتی نیز هزینه ی بیشتری در مقایسه با ارسال پیامک انبوه خواهند داشت. برای فعالیت پویا در شبکه های مجازی نیاز به صرف هزینه برای تولید محتوای مناسب و استاندارد دارید چرا که این امر موضوعی زمان بر است و شما جدای از هزینه های تبلیغات برای صفحه ی خود در شبکه مجازی حداقل باید حقوق یک پرسنل بیشتر را برای پوشش این موضوع در نظر بگیرید. بنابراین حتی تبلیغات در فضاهای رایگان نیز هزینه هایی برای شما به همراه خواهد داشت. حال با توجه به بازدهی و عمومیت استفاده از پنل پیامک جهت تبلیغات، در واقع می توان از آن به عنوان مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات نام برد.

برای مشاهده هزینه سامانه پیامکی به صفحه قیمت پنل اس ام اس مراجعه فرمایید .

4. پیامک تبلیغاتی راهی برای تبلیغات با پایین ترین نرخ تلفات

هنگام استفاده از پنل اس ام اس رایگان ممکن است پیامک به دلایل مختلف به تعدادی از مخاطبان نرسد، که در این صورت هزینه ای از شما کسر نمی شود و اعتبار مربوط به آن ها برای ارسال های بعدی در سامانه ارسال پیامک شما باقی می ماند. همین موضوع باعث می شود تا تبلیغات شما علاوه بر داشتن بیشترین نرخ بازدهی، کمترین نرخ تلفات را از نظر هزینه ای داشته باشد.

5. کاربری آسان سامانه پیامک برای تمامی کسب و کارها

در دیگر روش های تبلیغاتی برای تولید محتوای تبلیغاتی مؤثر علاوه بر هزینه نیاز به تخصص و زمان نیز هست. اما استفاده از پنل پیامک جهت ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به تخصص و آموزش خاص ندارد و به راحتی می توان نیازهای مختلف تبلیغاتی را از این راه برطرف نمود. علاوه بر این موضوع، وجود سیستم منشی پیامکی به کاربران اجازه می دهد تا حتی زمان هایی که به اینترنت دسترسی ندارند، بتوانند پیامک های خود را در موعد مورد نظر ارسال نمایند.

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود