چگونه در 5 دقیقه فروش آنلاین محصولاتمان را راه اندازی کنیم؟
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه در 5 دقیقه فروش آنلاین محصولاتمان را راه اندازی کنیم؟

چگونه در 5 دقیقه فروش آنلاین محصولاتمان را راه اندازی کنیم؟

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399
دسته بندی: آموزشی

همانطور که می دانید با توجه به شرایط پیش آمده در یک ماه اخیر، تقریبا تعداد زیادی از کشورهای دنیا درگیر ویروس کرونا هستند. اما بیاین از حرف و حدیث های ویروس کرونا و مسائل حاشیه ایش بگذریم، همگی می دانیم این روز ها کسب و کارها و مشاغل مختلف چقدر دست و بالشان بسته شده و بخاطر رعایت مسائل بهداشتی حتی خیلی هایشان تعطیل شده اند. اما آیا تو این شرایط می شود کاری کرد که حداقل با خطر خیلی خیلی کمتر نیازهای مشتری رو برطرف کرد؟

می دانیم که چشم امید خیلی از کسب و کارها به بازار شب عید است. آیا راه حلی برای ارتباط شان با مشتری هست؟ با مشاهده این ویدیو می توانید تا بعضی از راهکارهای موجود در این شرایط آشنا شوید.

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید: 

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود