با قابلیت "لیست سیاه پنل" کسی از تبلیغات شما ناراضی نخواهد بود
پیام رسان بلاگ آموزشی با قابلیت “لیست سیاه پنل” کسی از تبلیغات شما ناراضی نخواهد بود

با قابلیت “لیست سیاه پنل” کسی از تبلیغات شما ناراضی نخواهد بود

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

تبلیغات در هر مجموعه ای در راستای پیشبرد اهداف ، فروش بیشتر و یا مطرح شدن نام برند در بین رقبا شکل میگیره …

ما برای رسیدن به این اهداف تبلیغاتی هزینه پرداخت میکنیم ولی ممکنه در برخی موارد کسایی که با عنوان مخاطب ما قرار میگیرن در گروه بازار هدف ما نباشند که در این صورت نه تنها باعث پرداخت هزینه ی اضافی میشه حتی ممکنه اثر سو برای برندتون داشته باشه و تبلیغات منفی هم به همین معناست.

پیامک هایی که بعد از ارسال های تبلیغاتی دریافت میکنید می تونه نشونه ی خوبی از بازخورد ارسالتون باشه …

سامانه پیامکی پیام رسان امکانی تحت عنوان” لیست سیاه شخصی” در منوی تنظیمات براتون فراهم کرده که بواسطه اون زمانیکه با بررسی پیام های دریافتی پنل و یا تماس مشتریانتون متوجه شدین که این افراد علاقه ای به دریافت پیامک از مجموعه ی شما ندارند، با استفاده از این امکان می تونید شماره ی این افراد و تو گروهی از دفترچه تلفن پنل ذخیره کنین و اون گروه رو به عنوان لیست سیاه پنل ثبت کنید و اون شماره ها دیگه تو انواع ارسال پیامک گروهی و منطقه ای از طرف پنل شما پیامکی دریافت نمی کنند.

کافیه تیک “قابلیت لیست سیاه شخصی روی سامانه من فعال شود” را بزنید و گروه مورد نظرتون رو انتخاب کنین تا شماره های گروه تو لیست سیاه پنل تون ثبت بشه.

لیست سیاه پنل شخصی

پیشنهاد جالب:

برای القای حس احترام به حریم شخصی مشتریانتون می تونین تو متن پیامکتون ازشون بخواین اگه تمایل به دریافت پیامک ندارند کلمه ی لغو و یا off رو براتون به شماره ی اختصاصیتون پیامک کنند تا منشی پیامک به صورت خودکار شماره ی این افراد و تو گروه لیست سیاه پنل ثبت کنه.

امیدواریم این امکان در راستای خدمات دهی بیشتر و بهتر سامانه پیام کوتاه پیام رسان مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود