پیامک اطلاع رسانی
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان ارسال پیامک اطلاع رسانی با سامانه پیامکی

ارسال پیامک اطلاع رسانی با سامانه پیامکی

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 10 مرداد 1401

امروزه با توجه ، به استفاده ی کسب و کارها از پیامک ، قطعا سامانه پیامکی جزوی جدانشدنی از همه ی مشاغل شده است و البته با توجه ، به انبوه پیامک هایی که روزانه توسط افراد دریافت می شود اکثر توجه گیرنده به پیامک هایی است که بیشتر از اینکه تبلیغاتی باشد ، پیامک اطلاع رسانی بوده و شامل خبری برای شخص گیرنده است.

البته نمیتوان از اهمیت همین سامانه پیامک اطلاع رسانی برای مشاغل مهم وبسیار حیاتی در ایران چشم پوشی کرد و درنظر داشته باشید که مشاغلی همچون کادر درمان ، ادارات دولتی و مراکز آموزشی و ….. در ابتدای شروع به فعالیتشان به صورت مداوم در حال ارسال پیامک اطلاع رسانی می باشند.

برای داشتن یک سامانه پیامک اطلاع رسانی چه باید کرد ؟

در سامانه پیامکی پیامرسان با یک ثبت نام رایگان به تمامی امکانات سامانه پیامک اطلاع رسانی برای ارسال پیام اطلاع رسانی دسترسی خواهید داشت.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پس از اینکه ثبت نام پنل پیامکی رایگان انجام شد باید شماره های مربوط به افرادی که باید به آنها پیامک اطلاع رسانی ارسال نمائید را وارد دفترچه تلفن پنل کنید. برای راحتی شما کاربران عزیز ، وارد سازی شماره ها به دفترچه تلفن به آسانی واردسازی فایل اکسل شده است .

پس از انجام این مرحله ، به راحتی از طریق ارسال پیامک گروهی به همه ی این شماره ها به صورت یکجا با خطی که برای اطلاع رسانی تهیه کرده اید میتوانید پیامک اطلاع رسانی ارسال نمائید.

از کدام خطوط برای سامانه پیامک اطلاع رسانی میتوان استفاده کرد ؟

با توجه به حجم پیامک تبلیغاتی که روزانه در حال ارسال شدن است بسیاری از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند و به اصطلاح گیرنده مسدود محسوب میشوند.

 البته همیشه بستن پیامک تبلیغاتی به معنی عدم دریافت هیچ پیامکی از سرشماره ی پیامکی نیست بلکه می توان با استفاده از خطوطی که در سامانه پیامک اطلاع رسانی استفاده میکنند و به اصطلاح خدماتی شده اند برای ارسال به چنین شماره هایی استفاده کرد.

خدماتی سازی در سال های اخیر تنها با داشتن شرکت های ثبتی ای که شناسه ملی ، شماره ثبت و ایمیل سازمانی داشته باشند ، امکانپذیر بود اما اخیرا برای افراد حقیقی و بدون داشتن شرکت ثبتی امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی وجود دارد پس اگر شرکت ثبتی ندارید در ادامه با من همراه باشید .

جدیدترین راه ارسال به بلک لیست بدون نیاز به خرید خدماتی ، ارسال پیامک از طریق پترن نام دارد که توسط پیام رسان ارائه می شود . شما با استفاده از این قابلیت می توانید یک الگو برای پیام های خود در نظر بگیرید . در صورتی که پیامک های خود را استفاده از پترن های ثبت شده ارسال کنید ، گیرنده های مسدود نیز به پیامک شما دسترسی دارند.

با استفاده از خطوط خدماتی می توانید ارسال پیامک به بلک لیست داشته باشید و تمامی پیام های خودتان را به دست مخاطبین برسانید .

خطوط پیش فرض خدماتی 9000 و 9999

اخیرا سامانه اطلاع رسانی پیام رسان فعالیت خود را با این دو اپراتور آغاز کرده است و امکان خدماتی سازی را برای افراد حقوقی و حقیقی نیز فراهم آورده است.

یعنی برای اینکه یک خط برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به شماره های گیرنده مسدود داشته باشید نیازی نیست حتما به دنبال ثبت شرکت باشید تنها با داشتن جواز کسب یا نماد اعتماد سایت می توانید به عنوان یک شخص حقیقی درخواست خدماتی سازی را بدهید.

و وقتی خط تبلیغاتی شما تبدیل به یک خط خدماتی شد ارسال پیامک اطلاع رسانی به سادگی خوردن یک آب می شود و تنها کافیست هر زمان تمایل به ارسال پیامک اطلاع رسانی دارید از این خطوط استفاده نمائید.

اما همیشه خاطرتان بماند در سامانه پیامک اطلاع رسانی همیشه سرعت ارسال پیامک مهم بوده است و باید خدماتی سازی را در اپراتوری انجام دهید که سرعت بالاتری در ارسال پیامک نسبت به سایرین دارا باشد.

علاوه بر اینکه شما میتوانید پیامک های ساده ی اطلاع رسانی ارسال کنید می توانید از ارسال های پیشرفته ی سامانه اطلاع رسانی پیامرسان بهره ببرید ، به عنوان مثال :

  • ارسال پیامک خیلی هوشمند (اگر فایل اکسل با تعدادی سط و ستون متفاوت دارید این ارسال مناسب نیاز شماست و به سادگی می توانید پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید)
  • ارسال اختصاصی (اگر تمایل به ارسال پیامک اطلاع رسانی با نام افراد دارید این ارسال مناسب شما می باشد)
  • ارسال متناظر (اگر هر گیرنده متن مختص به خود دارد این نوع از ارسال پیامک اطلاع رسانی را استفاده نمائید)
  • ارسال دوره ای (اگر اطلاع رسانی های شما به صورت دوره ای و در تاریخ خاصی باید انجام گیرد این مورد مناسب است)

پیامک اطلاع رسانی برای مراکز درمانی

به صورت کلی ماهیت اس ام اس های اطلاع رسانی سریع الاقدام بودن آن است

چرا که اطلاع رسانی در خارج از بازه ی زمانی مورد نظر میتواند عواقب به مراتب فاجعه باری را به دنبال داشته باشد.

با توجه به اهمیت زمان ارسال پیامک های اطلاع رسانی،ارسال از مراکز درمانی از اهمیت به مراتب بالاتری برخوردار خواهند بود.

تغییر شیفت پرسنل

به روز رسانی دارو های داروخانه

تغییر ساعات کاری پزشکان و متخصصان

تنها نمونه ی کوچکی از اطلاع رسانی های پیامکی مجموعه ی پیام رسان محسوب میشود.

پیامک اطلاع رسانی برای مراکز آموزشی

یکی دیگر از کاربرد های اطلاع رسانی های پیامکی برای مراکز آموزشی است.

این نوع ارسال برای مراکز آموزشی در جهت سازماندهی و مدیریت بهتر فرآیند های خود نقش موثری خواهد داشت.

تغییر ساعات کلاس های آموزشی

کنسل شدن کلاس های آموزشی

هزینه ی شهریه دانش آموزان

مواردی از کاربرد های این نوع ارسال برای مراکز درمانی هستند.

اطلاع رسانی پیامک برای ادارات دولتی

یکی از مواردی که حتما تا به حال با آن برخورد داشته اید,دریافت اس ام اس هایی از سمت ارگان های دولتی،مانند اداره برق،آب،گاز،مراجع قضایی،اداره بهداشت و… میباشند.

اخطاریه های ارگان های دولتی

اعلام فیش هزینه های ادارت آب،برق،گاز،مخابرات

اعلام نکات مربوط پیشگیری ها(اطلاع رسانی های مراجع قضایی و بهداشت و درمان)

و بسیاری اطلاع رسانی های دیگر که معرفی آنها در این مقاله نمیگنجد!

نتیجه گیری

امروزه پیامک عضوی جدانشدنی از زندگی همه ی ما شده است و همه نوع پیامکی از جمله پیامک های شخصی ، ارسال پیامک انبوه و یا تبلیغاتی ممکن است در طول روز دریافت کنیم اما اکنون وقت آن رسیده که نگاهی فراتر از تبلیغات به سامانه پیامکی داشته باشیم .

بر این اساس باید استفاده از سامانه پیامک اطلاع رسانی را به کسب و کار و فعالیت خود اضافه کنیم . همه ی آنچه در این مقاله عنوان شد در سامانه اطلاع رسانی پیامرسان وجود دارد و به سادگی یک ثبت نام میتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم.

پس همین الان تلفن را بردارید و برای مشاوره ی بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید .

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 58

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. مظفری

    14 مرداد 1402

    درود من اگه پیامک تبلیغاتی رو غیرفعال کنم پیامک های اطلاع رسانی مثل تراکنش بانک ها برام ارسال میشه مشکلی نداره؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      سلام اگر بانک مورد نظر از خطوط خدماتی استفاده کنه میتونه به ارسال به شماره های بلک لیست هم داشته باشه .. با کارت ملی یا مجوز مطب یا کلینیک تایید میشه

  2. نیلوفر احمدی

    14 مرداد 1402

    باسلام و خسته نباشید ممنون از تیم پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسان خیلی با دقت و روشن جواب سوالمو برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی دادند سپاس

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      سلام سلامت باشید ممنون از شما

ثبت نام ورود