چگونه خط اختصاصی خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه خط اختصاصی خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم

چگونه خط اختصاصی خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم

نوشته ای از سحر خیرپور
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

از آنجایی که بخشی از کاربران سامانه پیامکی پیام رسان اشخاص حقوقی شامل شرکت ها و موسسات دولتی و غیردولتی، مدارس و آموزشگاه ها و … می باشند.

گاهاً در این مجموعه ها برای مدیریت بهتر نیاز به دسترسی چند نفر از اعضا به پنل پیامکی است و از آنجایی که برای امنیت بیشتر پنل بهتر است که اطلاعات کاربری در اختیار یک عضو اصلی باشد سامانه امکان جدیدی را با عنوان قابلیت اشتراک گذاری خط اختصاصی در پنل فعال کرده است.

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا با یک بار خرید خط اختصاصی ، آنرا بین کاربران دیگر سامانه به اشتراک بگذارید به عبارتی از پنل های کاربری متفاوت دسترسی به خط اختصاصی شما امکان پذیر خواهد شد.

نحوه به اشتراک گذاری خط اختصاصی

در منوی تنظیمات یک منو با نام مدیریت و خرید شماره اختصاصی پیامک اضافه شده است. از این منو می توانید اطلاعاتی شامل اینکه چه خطوطی در پنل شما وجود دارد، چه شماره هایی با شما به اشتراک گذاشته شده و کد اختصاصی مربوط به خود را مطابق تصویر زیر مشاهده کنید.

نحوه به اشتراک گذاری خط اختصاصی

همچنین می توانید ترتیب قرار گرفتن خطوط را نیز مطابق تصویر زیر مشخص کنید.

نحوه به اشتراک گذاری خط اختصاصی

برای به اشتراک گذاشتن خط اختصاصی تنها کافی است که مالک خط کد اشتراک پنل مقصد را در قسمت فیلد مربوطه وارد کند. هر کاربر مطابق تصویر زیر یک کد اختصاصی مربوط به خود دارد.

اشتراک گذاری خط اختصاصی

هر کاربر میتواند خط اختصاصی خود را حداکثر با دو کاربر دیگر به اشتراک بگذارد و برای این اشتراک می تواند همانند شکل زیر تاریخ پایان تعیین کند.

نحوه به اشتراک گذاری خط اختصاصی

البته توجه داشته باشید از آنجایی که خط اختصاصی به نام کاربر پنل مبدا صادر شده و اطلاعات این فرد برای احراز هویت به پنل پیامک مخابرات ارسال شده است در صورتی که فرد اشتراک گیرنده پیامک خلاف قوانین ارسال کند مسئولیت تمامی پیامک های ارسالی به عهده مالک خط می باشد.

امیدواریم این امکان در راستای خدمات دهی بیشتر و بهتر سامانه رایگان اس ام اس پیام رسان مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سحر خیرپور

سحر خیرپور

سحر، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهرانه که همیشه با بیشترین توان و انرژی تو محیط شرکت دیده میشه، و همین انرژی خوبش باعث میشه تا در تمام کارهای مثبت شرکت پیش قدم باشه. اون عاشق کتاب و مطالعه است و به نظرش میشه آدمارو با میزان مطالعه شون سنجید. سحر اوقات فراغتش رو با فیلمهای علمی - تخیلی پر می کنه و به طور کل میشه گفت میونه ی خوبی با مسائل علمی داره.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود