راهکارهای کسب درآمد از پنل اس ام اس
پیام رسان بلاگ آموزشی کسب درآمد از طریق سامانه پیام کوتاه

کسب درآمد از طریق سامانه پیام کوتاه

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399
دسته بندی: آموزشی

یکی از ابزارهای مدرن که امروزه بسیاری از کسب و کارها از آن برای تبلیغات استفاده می کنند سامانه ی پیام کوتاه است که با فراهم کردن بستر مناسب، قابلیت تبلیغات تأثیرگذار و کم هزینه را به کاربران می دهد. این روش تبلیغاتی با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از معرفی و ارتباط با افراد سازمان و مشتریان گرفته تا افزایش فروش، ارسال اس ام اس کمک زیادی به مشاغل در به دست گرفتن قدرت و ربودن گوی سبقت از رقیبان می کند.

با یک بررسی کوچک می توان دریافت که مناسب ترین روش تبلیغاتی در حال حاضر ارسال اس ام اس تبلیغاتی است. چرا که هم برندها و صنایع بزرگ از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند، هم کسب و کارها و مشاغل کوچک. سامانه پیام کوتاه دست کاربران را برای تبلیغات باز گذاشته تا بتوانند خودشان بصورت کامل مدیریت تبلیغاتشان را به دست بگیرند و از این طریق بودجه بندی تبلیغات را مناسب با وسعت کار خود انجام دهند.

نمایندگی سامانه پیامکی

طبق این گفته ها و شواهدی که مبنی بر مصرف روز افزون ارسال اس ام اس به منظور تبلیغات وجود دارد، سامانه ی پیامکی این روزها محبوب ترین روش تبلیغاتی است. پس تا به اینجا 50 درصد مسئله حل شده است. در ادامه ی این مطلب می خواهیم به شما بگوئیم چطور می توانید از طریق سامانه رایگان پیام کوتاه کسب درآمد کنید. یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد که نیازی به سرمایه هم ندارد، همکاری در سامانه پیامکی پیام رسان است. می توانید به عنوان نماینده سامانه فعالیت کنید، بازاریابی کنید، کاربران جدید جذب کنید و مادامی که کاربران زیرمجموعه ی شما از پیام رسان برای ارسال اس ام اس استفاده می کنند، درآمد داشته باشید. توجه داشته باشید که این کار نیز مانند همه ی کارهای دیگر نیاز به صبر و حوصله دارد.

همانطور که گفتیم 50 درصد مسئله حل شده، یعنی مشتری برای کسب درآمد شما وجود دارد. چرا که این روزها کسب و کارهایی که نیاز به ثبت نام، ارتباط با مشتری، اطلاع رسانی، جذب و حفظ مشتری دارند از سامانه پیامکی استفاده خواهند کرد. بخش اعظم دیگری را هم خود سامانه پیامکی با امکانات و قابلیت هایی که دارد و پشتیبانی مشترکین برای شما حل خواهد کرد. بنابراین قسمت کوچکی از کار به عهده ی شما خواهد بود. آن هم معرفی کاربر به سامانه پیام کوتاه از طریق لینک همکاری شما است. گفتیم که کسب درآمد از طریق نمایندگی سامانه پیامکی نیاز به صبر و حوصله دارد چرا که سودآوری آن در درازمدت خود را نشان داده و به نوعی در سراشیبی کسب درآمد قرار خواهید گرفت. در این مسیر شما باید اطلاعات لازم را برای ارائه مشاوره درباره ی ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای مشاغل مختلف را به دست بیاورید. اینگونه می توانید انگیزه ی کافی را برای تبلیغات کاربرانتان فراهم کنید و میزان درآمد خود را افزایش دهید.

اگر به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و سرمایه و بودجه اولیه هستید، ما در مقاله های بعدی به شما روش هایی برای کسب درآمد از سامانه پیام کوتاه را خواهیم گفت که با استفاده از آن ها می توانید بهتر و قوی تر در این زمینه فعالیت کنید.

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 2

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود