هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟
پیام رسان بلاگ آموزشی هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟

هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399
دسته بندی: آموزشی

اگر شما در فکر خرید پنل اس ‎ام ‎اس برای ارسال پیامک هستید حتما با چالش های بسیاری رو به رو هستید. با یک سرچ ساده در موتور جستجوگر گوگل، متوجه خیل عظیمی از ارائه دهندگان پنل پیامکی خواهید شد. با این اوصاف، سردرگمی در انتخاب بهترین و معتبر ترین پنل پیامک امر بدیهی است.

در این مقاله سعی داریم معیارهایی که در هنگام خرید پنل پیامک باید به آنها توجه کرد را با هم مرور کنیم. این معیارها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین سامانه پیامکی را برای رفع نیازهای تجاری و اقتصادی خود انتخاب نمایید.

تعرفه پرداختی مناسب و معقول هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس

بدون شک معیار نخست کاربر در انتخاب پنل اس ‎ام ‎اس بحث هزینه پرداختی آن می‎باشد. لازم به ذکر است

تعرفه پایه پیامک از سوی سازمان پنل پیامک مخابرات تعیین می شود و  شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی مبلغی اندکی به ازای سود دریافت می‎کنند.

پنل پیامکی پیام رسان تضمین می دهد با توجه به کیفیت، امکانات و پلن های شگفت انگیز هزینه ای معقول و مناسب از کاربر دریافت نماید.

ارسال پیامک انبوه با قابلیت تفکیک دقیق

از نقطه نظر کاربر دومین معیار در انتخاب پنل اس ام اس مناسب، قابلیت تفکیک دقیق در ارسال اس ام اس انبوه می باشد. به عبارت دیگر کاربر انتظار دارد پیامک انبوه ارسالی دقیقا جامعه هدف که متناسب با استان، شهر، منطقه، کدپستی، سن، جنسیت، مشاغل و اصناف می باشد را در بر گیرد.

علاوه بر این کاربر انتظار دارد ارسال پیامک محدود به اپراتور خاصی نباشد و تمام اپراتورهای حال حاضر کشور اعم از همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا را پوشش دهد.

تمام این موارد در پنل پیامکی پیام رسان لحاظ شده و کاربر به راحتی می تواند جامعه هدف و اپراتورهای مدنظر خود را انتخاب نماید.

پنل کاربری آسان با قابلیت پشتیبانی قوی

معیار بعدی پنل کاربری می باشد در هنگام خرید، پنل کاربری در اختیار کاربر قرار می گیرد که از طریق آن می تواند پروسه تفکیک، ارسال اس ام اس تبلیغاتی و  بازخوردهای دریافتی را مدیریت کند. واضح است همچین محیطی باید در عین سادگی بیشترین امکانات را برای کاربران فراهم نماید.

علاوه بر این در صورت بروز مشکل در هنگام ارسال پیامک، تیم پشتیبانی قوی نیاز است تا موضوع را از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت با آنها مطرح کرده و پاسخ سریعی دریافت نمایید.

دسترسی آسان به امور پشتیبانی یکی از ویژگی های مهم یک پنل پیامک خوب است. سامانه پیامکی پیام رسان این اصل را مبنا قرار داده و به ارائه پنل کاربری کار پسند با پشتیبانی قوی پرداخته که حتی یک شخص مبتدی نیز می تواند به راحتی از آن بهره ببرد.

نتیجه گیری: در این مقاله سعی کردیم معیارهای کلیدی در خرید پنل اس ام اس را تشریح نماییم. در عین حال سامانه پیامکی پیام رسان با معیارهای ذکر شده مورد سنجش قرار دادیم. امید داریم با رعایت نکات ذکر شده، تصمیم گیری برای انتخاب پنل پیامکی مناسب برای شما عزیزان تسهیل گردد. 

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود