ارسال مکمل، روشی جالب برای ارسال به شماره های گیرنده مسدود
پیام رسان بلاگ آموزشی ارسال مکمل؛ارسال به شماره های گیرنده مسدود

ارسال مکمل؛ارسال به شماره های گیرنده مسدود

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

یکی از جدیدترین گزینه های اضافه شده به سامانه پیام رسان ارسال پیام صوتی با استفاده از ارسال مکمل است.

در بسیاری از اوقات یک پیام صوتی چنان با قدرت ارسال می‌شود که کلمات قدرتمند بکار گرفته شده در آن ، مخاطب را به کنکاش و جستجو وا می‌دارد تا سر از کار ارسال کننده در آورد. اگر یک پیامک صوتی در مرحله اول با چنین سبک و سیاقی طراحی شود بسیار عالی است و می‌توان گفت تیر را به هدف زده است.

شیوه ی کاربردی دیگر جهت ثبت این ارسال دریافت خطوط خدماتی با سرشماره ی 9999 است این خطوط محدودیت گیرنده مسدود ندارند و قابل واگذاری به افراد حقیقی و حقوقی می باشد.
برای مطالعه ی نحوه ی واگذاری خطوط و تعرفه های این اپراتور پس از ورود به پنل کاربری ،از منوی امکانات لیست خطوط اختصاصی را مطالعه بفرمائید.

چگونه از ارسال مکمل بیشترین بازدهی را داشته باشیم؟؟!!

پیام رسان برای این مورد ارسال مکمل را راه اندازی نموده است هنگامی که شما پیامک مورد نظر خود را برای مخاطبانتان ارسال نمایید .

مسلماً تعدادی از این افراد دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده‌اند در این نوع ارسال سامانه به صورت هوشمند این افراد را شناسایی کرده و چنددقیقه بعد پیام صوتی شما را برای آن دسته از افراد که در لیست سیاه مخابرات قرار دارند ارسال می‌کند بنابراین تعداد زیادی از جامعه هدف شما پیام شما را دریافت خواهند کرد .

ارسال مکمل در چه ارسال‌هایی قابل استفاده است؟؟!!

نکته حائز اهمیت اینکه ارسال مکمل را می‌توانید برای انواع ارسال پیامک منطقه‌ ای ، ارسال پیامک مشاغل و اصناف و ارسال پیامک گروهی استفاده نمایید.

قابلیت رایگان!

ارسال مکمل همانند سایر امکانات پنل پیامکی پیام رسان رایگان بوده و با این ترتیب میتوانید به راحتی و به صورت کاملا رایگان از این قابلیت جذاب استفاده کرده و به افراد گیرنده مسدود دسترسی داشته باشید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود