رشد پیامک
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها حذف خطوط پیامکی خدماتی شده در سال 95

حذف خطوط پیامکی خدماتی شده در سال 95

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 24 بهمن 1398

با سلام
ضمن آرزوی قبولی عبادات شما
پیرو دستورالعمل جدید پنل sms مخابرات ، تمامی اپراتور ها (1000، 2000، 3000 و 5000) خطوطی که در سال 95 خدماتی شده اند را از لیست خطوط خدماتی خارج نموده اند.
بر این اساس این خطوط اختصاصی پیامک که در سال 95 خدماتی شده اند امکان ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند را ندارند.
شماره های خدماتی شده در سال 94 و قبل همچنان فعال بوده و می توانند پیامک های خود را به همه افراد ارسال نمایند.
اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است.
دستور العمل جدید خدماتی سازی مهر ماه 1395 ارائه می گردد که کاربران گرامی می توانند از آن دستورالعمل برای خدماتی سازی استفاده نمایند. تا آن زمان امکان خدماتی سازی خطوط وجود نخواهد داشت.
این دستورالعمل کلی بوده و از دسترس سامانه خارج می باشد ولی با این حال تمامی تلاش خود را جهت پیگیری موضوع داریم.

جهت ارسال پیامک به بلک لیست بدون نیاز به خرید خط خدماتی می توانید از قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن استفاده کنید. در این روش باید یک پترن از پیش تایید شده داشته باشید و تنها چند مقدار آن را از طریق وب سرویس پر کنید.

به امید همکاری بیشتر
سامانه پیامکی رایگان پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود