تعرفه اپراتور همراه اول
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها افزایش تعرفه ارسال پیامک همراه اول

افزایش تعرفه ارسال پیامک همراه اول

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 3 تیر 1400

پیرو ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار، افزایش تعرفه ارسال پیامک همراه اول از تاریخ 1400/04/01 اعمال گردیده است.
این افزایش قیمت با تغییر سیاست کلی سامانه مبنی بر تک نرخی شدن تعرفه ی پیامک در هر یک از تعرفه های پنل اس ام اس رایگان ،تک ستاره و دوستاره همراه بوده است و با حذف تغییرات پلکانی تعداد پیامک خریداری شده و تعرفه ی پیامک، هم اکنون هر یک از طرح های ثبت نامی شامل یک نرخ واحد شده است.
هم اکنون در سامانه رایگان نرخ هر پیامک 259 ریال و در سامانه تک ستاره نرخ واحد پیامک 229 ریال، نرخ واحد هر پیامک در پنل دوستاره 209 ریال میباشد
البته در پنل دوستاره با در نظر گرفتن طرح تخفیفی کاربرانی که خریدشان به بیش از 500هزار پیامک برسد با کاهش 10ریال، تعرفه ی هر پیامک 199 ریال خواهد شد.
با توجه به پله ی افزایشی اپراتور همراه اول، هم اکنون ضریب ارسال در همراه اول و ایرانسل یکسان می باشد.
ما همانند همیشه قدردان حضور شما در کنار خود هستیم و در تلاش هستیم با پایین نگه داشتن حاشیه سود بتوانیم در کنار بالاترین کیفیت، مناسب ترین تعرفه خرید سامانه پیامک را ارائه نماییم.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود