پیام تبریک پیام رسان به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1399
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها پیام تبریک پیام رسان به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1399

پیام تبریک پیام رسان به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1399

نوشته ای از الهه احمدی
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

یک سال گذشت…

شاید در گفتن، نوشتن و در ظاهر، این جمله ی کوتاه، ساده به نظر برسد، اما در عمل و در باطن می توان هزاران معنی و برداشت از این جمله کرد. مثلاً چه سالی گذشت؟ چگونه گذشت؟ با غم یا شادی گذشت؟ و هرکس می تواند از این جمله برداشتی به فراخور حال خود کند.

دوستان یک سال دیگر از بودنمان در کنار یکدیگر گذشت. حدود یک دهه است که افتخار همراهی با شما را داریم و مفتخریم که با همراهی شما حتی در این شرایط سخت به استقبال نوروز 1399 می رویم.

در سال 98 سعی کردیم بیش از پیش قدردان همراهی شما باشیم و بهترین امکانات را برای ارسال پیامک برای شما فراهم کنیم. همکاران ما در بخش های مختلف برنامه نویسی،نیروی فروش و پشتیبانی لحظه به لحظه کوشیده اند تا بهترین شرایط را برای شما فراهم کنند.

امسال، به رسم نزدیک شدن به بهار با در نظر گرفتن شرایط تخفیفی و جشنواره کیف پول دوست داشتنی سعی کردیم تا بهترین پیشنهادات را در قالب این طرح های تشویفی ارائه دهیم. همچنان هم در این شرایط سخت و بحرانی امروز کشور، پنل اس ام اس پیام رسان یک لحظه دست از ارائه خدمات برنداشته تا با افتخار در مسیر رسیدن به اهداف تبلیغاتی در کنار شما باشیم.

با آرزوی سالی پر از موفقیت در تمام زمینه ها برای شما، آماده ایم که سال جدید را قوی تر و استوارتر از قبل آغاز کنیم.

سال نو پیشاپیش مبارک.

ارادتمند شما – تیم پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از الهه احمدی

الهه احمدی

الهه، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و متولد روز طبیعته. علاقه ی زیادی به انجام کارهای هنری داره و به همین علت هم، تمام دقتش رو در به نحو احسن انجام دادن اون کار میزاره. از جمله کارهایی که می تونه وقت زیادی رو صرفش بکنه و خسته نشه، پرورش گل و گیاهه. به همین علته که طبیعت را دوست داره ، از دیدن مناظر لذت میبره و عاشق طبیعت گردیه. از نگاه الهه، قشنگ ترین حس دنیا دیدن و روییدن جوانه ی کوچک گل از دل خاکه که نوید در حرکت بودن زندگی رو میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود