تفکیک مشاغل
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها ارسال پیامک به تفکیک مشاغل و شهر برای اولین بار در ایران !

ارسال پیامک به تفکیک مشاغل و شهر برای اولین بار در ایران !

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 22 بهمن 1398

پیام رسان طی تجربیات 5 ساله ی خود و بهره گیری از اتاق فکر مجرب جهت یافتن برترین روش های تبلیغات پیامکی روشی نوین را برای تبلیغ شما مهیا کرده است.
با این روش پیامک های تبلیغاتی شما تنها به گروه هدف ارسال شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت گیرنده ها غیر مرتبط با شغل شما نیست و پیامک های شما دقیقا به شغل و شهر مورد نظر می رسد !
لازم به ذکر است مجموعه ارسال مشاغل ارائه شده در پیام رسان با بیش از 800 هزار شماره به تفکیک شغلی ،شهری و جنسیت کامل ترین مجموعه مشاغل در کشور می باشد.
علاوه بر این پیام رسان برای اولین بار در کشور ، علاوه بر تفکیک شغل به شما امکان تفکیک شهر و حتی جنسیت را نیز می دهد.
این سرویس نیز مانند سایر سرویس های ارسال پیامکی پیام رسان کاملا رایگان بوده می باشد. اگر هنوز عضو خانواده بزرگ پیام رسان نشده اید با تکمیل یک دقیقه ای این فرم می توانید همین حالا عضو شوید ! این نوع ارسال هیچ هزینه اضافی در بر ندارد و تعرفه پیامک تبلیغاتی آن بر اساس تعرفه پیامک خریداری شده محاسبه می شود.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود