خبرنامه پیامکی
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها ساخت فرم خبرنامه پیامکی (بدون افزونه !) در سایت شما

ساخت فرم خبرنامه پیامکی (بدون افزونه !) در سایت شما

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 24 بهمن 1398

شاید شما در برخی از سایت ها بخشی را با عنوان خبرنامه پیامکی دیده باشید. با افزودن این بخش به سایت خود می توانید از افراد درخواست کنید تا برای دریافت اخبار و محصولات جدید شما از طریق پیامک شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایند.
یکی از امکاناتی که سامانه پیامکی پیام رسان در اختیار شما قرار می دهد، خبرنامه پیامکی است.
با استفاده از خبرنامه پیامکی ، کاربران و مشتریان با درخواست خود در خبرنامه شما عضو می شوند و شما می توانید براحتی پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی را برای آنها ارسال نمائید. شماره تلفن افراد عضو شده در دفترچه تلفن شما ذخیره می شود تا به سادگی هرچه تمام تر بتوانید به آنها پیامک ارسال کنید.
مهم ترین مزیت خبرنامه پیامکی این است که پیامک تبلیغاتی به افرادی ارسال می شود که خود خواهان دریافت پیامک های شما می باشند .در واقع شما با استفاده از این روش یک ارسال و تبلیغ هدفمند خواهید داشت.
با استفاده از خبرنامه پیامکی در پنل اس ام اس پیام رسان ، شما می توانید آدرس خبرنامه پیامکی را در سایت و وبلاگ خود قرار دهید تا مشتریان و کاربران شما هر زمان که نیاز به دریافت خبرها و موجودی کالاها و …..از سایت شما داشته باشند ، عضو خبرنامه شما شوند و پیام ها را دریافت نمایند.

برای فعال سازی ابتدا باید یک گروه دفترچه تلفن ویژه این کار ایجاد نموده و سپس کد های html ارائه شده را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

مرال فعال سازی خبرنامه پیامکی :
1- ابتدا از منوی دفترچه تلفن یک گروه با نام دلخواه برای اعضا خبرنامه خود ایجاد کنید.
2- از منوی دفترچه تلفن گزینه خبرنامه پیامک را انتخاب کنید. سپس از لیست نمایش داده شده گروهی را که ایجاد کرده بودید را انتخاب کنید.
3- روی گزینه دریافت کد کلیک کنید تا کد html مربوط به شما ایجاد شود.

حال کافی است کد ایجاد شده را در قالب سایت یا وبلاگ خود کپی کنید تا فرمی به شکل زیر برای شما نمایش داده شود.

در صورت تکمیل فرم توسط کاربران سایت شما، نام و شماره آنها در گروه دفترچه تلفن مشخص شده ذخیره می شود.
در هر زمان می توانید با استفاده از منوی ارسال گروهی یا ارسال اختصاصی به این افراد اس ام اس تبلیغاتی  یا اطلاع رسانی ارسال نمائید.

با استفاده از مراحل بالا شما ازنصب افزونه بر روی سایت وردپرسی خودتان بی نیاز خواهید بود . شما همچنین می توانید شماره موبایل کاربران خود را در هنگام، از طریق افزونه دیجیتس ثبت نام دریافت کرده و در صورت نیاز در سامانه ارسال پیامک پیام رسان ، برای انها یک دفترچه تلفن جد ایجاد کنید.

سامانه پیامکی پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای : 2

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود