تعرفه های ارسال پیامک به روز رسانی شد
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها تعرفه های ارسال پیامک به روز رسانی شد

تعرفه های ارسال پیامک به روز رسانی شد

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

پیرو اطلاع رسانی که قبلا خدمتتان ارائه شد اپراتورهای ارسال پیامک طی اطلاعیه ای، افزایش تعرفه ی پیامک های تبلیغاتی را ابلاغ نمودند.

اگر از کاربران قدیمی سامانه پیامکی پیام رسان باشید حتما می دانید که بعد از سال 93 که شاهد افزایش 30 درصدی تعرفه ی پیامک های تبلیغاتی بودیم که این افزایش در نرخ پیامک، هزینه ی مکالمه و سایر خدمات شرکت ارتباطات سیار همراه اول و ایرانسل نیز اعمال شده بود، پیام رسان در این سال ها هیچ گونه افزایش ریالی در ارائه ی خدمات و یا تعرفه های پیامکی خود ایجاد نکرد و حتی با حذف هزینه ی تمدید سالانه ی تعرفه های ستاره دار سعی کردیم در حد توان خود با کاهش هزینه های پرداختی کاربران، کنارتان باشیم.

اینبار هم تلاش کردیم پس از دریافت ابلاغیه با اطلاع رسانی به موقع به شما عزیزان و ارائه ی فرصت خرید از تعرفه های قبلی مثل همیشه قدردان همراهیتان باشیم.

اما پس از چندین روز از دریافت ابلاغیه، رایزنی و مذاکره با اپراتور نهایتا قیمت ها با در نظر گرفتن میزان افزایش تعرفه ی خرید خود سامانه از اپراتورها و کمترین حاشیه ی سود، جهت رفاه حال شما عزیزان، به روزرسانی شد.

تعرفه های جدید خرید پیامک از صفحه ی تعرفه ارسال پیامک قابل مشاهده است.

ما همچنان برآنیم تا به روزرسانی امکانات و ارائه ی بهترین کیفیت و مناسبترین شیوه های پشتیبانی لایق اعتماد و همرایتان باشیم…

جهت برقراری تماس با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس بگیرید :

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود