تکنیک های جذب مشتری با استفاده از پیامک تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) تکنیک های جذب مشتری با استفاده از پیامک تبلیغاتی

تکنیک های جذب مشتری با استفاده از پیامک تبلیغاتی

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

پیشرفت و موفقیت در کسب و کارهای مختلف امروزه نیازمند یک استراتژی تبلیغاتی اصولی است و ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از پربازده ترین استراتژی های تبلیغاتی مورد علاقه ی صاحبان مشاغل و کسب و کارها است. روزانه میلیون ها اس ام اس در سطح کشور ارسال می گردد که این میزان استفاده از این سرویس، بستر مناسبی برای تبلیغات فراهم می کند و کسب و کارها نیز با ارسال اس ام اس تبلیغاتی سعی می کنند از این شرایط بیشترین بهره را ببرند.

استفاده از پنل پیامکی به دلیل معقولانه بودن هزینه پنل پیامکی و امکانات مناسب، به یک روش پایه ی تبلیغات تبدیل شده که در کنار تمامی روش های تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و حتی گاهاً دیده شده که از پیامک تبلیغاتی به منظور افزایش تأثیرگذاری دیگر روش ها استفاده می شود. برای مثال فضای مجازی که به عنوان یک بستر مناسب برای معرفی مشاغل و کسب درآمد شناخته می شود، خود با استفاده از ارسال اس ام اس به مخاطبان معرفی می گردد و یا بسیاری از کسب و کارها با وجود داشتن وبسایت، از تبلیغات پیامکی نیز غافل نمی شوند.

با توجه به آنچه که تا به اینجا گفتیم، کسب و کارهای زیادی از ارسال اس ام اس برای تبلیغات استفاده می کنند. حال سوال اینجا است که در این فضای شلوغ تبلیغاتی چطور می توان اقدام به جذب مشتری کرد؟ چه تکنیک هایی برای جذب مشتری و بازاریابی پیامکی وجود دارد؟ در ادامه به این سوال ها پاسخ خواهیم داد.

خلاف جریان آب شنا کنید

این روزها سوار شدن بر موج هایی که در فضای مجازی و حتی در جامعه به راه می افتد، برای بسیاری از کسب و کارها و برندها به یک روش برای معرفی و معروفیت تبدیل شده است. برای مثال در ایام عید، تقریباً موج تبلیغاتی به شکل ارسال اس ام اس تبریک عید نوروز برای همه ی کسب و کارها به راه می افتد و همه سعی می کنند از این قافله جا نمانند.

اما شما خلاقانه عمل کنید. برای متفاوت بودن شما می توانید در کنار تبریک سال نو، شرایط تازه ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته اید را بازگو کنید. جشنواره های تخفیفی ویژه عید نوروز، برگذاری مسابقه پیامکی و یا نظر سنجی از نحوه عملکرد کسب و کارتان در سال گذشته می تواند تأثیرات بیشتری نسبت به یک پیامک تبریک ساده داشته باشند.

خانواده ای از مشتریان داشته باشید

شاید بارها اصطلاحاتی مانند باشگاه مشتریان، کلوپ مشتریان و عباراتی از این دست را شنیده باشید. قرار دادن مشتریان در دسته های این چنینی باعث تقویت حس وفاداری آنها به کسب و کار شما خواهد شد. پنل پیامکی با داشتن شرایط ارسال پیامک گروهی به شما قابلیت ار سال اس ام اس به گروه های مختلف مخاطبان را می دهد. می توانید برای خانواده ی مشتریانتان شرایط ویژه ای در نظر بگیرید و از طریق پیامک شرایط را به اطلاعشان برسانید.

نیازهای مشتریانتان را بشناسید

تحلیل رفتار مشتری یکی از مهم ترین اصول بازاریابی است. در نتیجه همیشه سعی کنید با کمی بررسی رفتار مشتریانتان از خواسته ها و نیازهای آن ها در هر زمانی مطلع شوید. ارسال اس ام اس مطابق با نیاز مشتری نه تنها باعث افزایش فروش خواهد شد، بلکه میزان رضایت مشتری را نیز افزایش خواهد داد.

در رویدادهای مهم مردمی شرکت کنید

شرکت در رویدادهای بزرگ مردمی مانند جشن های مناسبتی ملی و مذهبی و یا جشنواره های خیریه می تواند باعث ایجاد محبوبیت برای کسب و کار شما شود. پس پیامک تبلیغاتی فقط به منظور استفاده برای متن های تبلیغاتی و شگفت انیز نیست. گاهی اوقات ارسال اس ام اس دعوت به یک کار خیر می تواند تأثیری بیشتر از هزاران پیامک تبلیغاتی داشته باشد.

تبلیغات باید مستمر و ادامه دار باشد

اگر از پنل پیامکی برای تبلیغات استفاده می کنید، باید در جریان باشید که اصلی ترین نکته در این روش تبلیغاتی، استمرار و تبلیغات منظم است. یک استراتژی تبلیغاتی برای خود تعیین کنید و طبق آن با استفاده از انواع امکانات موجود در سامانه مانند ارسال sms منطقه ای ، ارسال سن و جنسیت و ارسال به مشاغل و اصناف، اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید. بهره بردن از امکانات مختلف موجود در پنل پیامکی منجربه ایجاد تنوع در مخاطبان و در نتیجه افزایش میزان موفقیت در جذب مشتری می گردد. پس همین الان با استفاده از لینک زیر در پنل پیامکی رایگان پیام رسان ثبت نام کنید تا همکاران ما در اولین فرصت جهت ارائه مشاوره های تخصصی تماس بگیرند.

پس همین الان با استفاده از لینک زیر در پنل پیامکی رایگان پیام رسان ثبت نام کنید تا همکاران ما در اولین فرصت جهت ارائه مشاوره های تخصصی تماس بگیرند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود